Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Ühe harjutuse võtsin veel videosse ja see on legendaarne Ben Johnson, kuid sedakord ilma käte abita, ärge seda ise järgi proovige, sest traumapunktid on libedaga niigi üle koormatud.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna õhtul siis Revalis ühistreening kella 17 algusega,enne seda vaatan veel osad õpilased üle, kes on avaldanud soovi ülevaatusele tulla. Pärast endal plaanis tugevam rind, õlg ja triits - täna saan teha koos Raigoga loodetavasti tulevad seeläbi ka mõnes harjutuses uued margid. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Ott, kui aega leiad ja kui veel teinud pole, siis võiksid sellest pilatese rullist ka video teha, ehk kuidas sellega efektiivselt toimetada.

Täna just rullisin ennast, proovin meeles pidada ja mõnel kergemal päeval teha kokkuvõtva õppevideo. Superasi jätkuvalt, jalad olid eilsest kükist kinni ja peale rullimist nagu teise mehe jald all... ;) Triistepsid oli ka nagu tükkis, rullisin lahti, aga mis ma siin ikka jutustan kohe tuleb tänane videokokkuvõte trenni parematest paladest. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna võtsin siis mõõtu trennis Raigoga ja keda paremat siis rinna,õla ja triitsepistrennis vastu saada kui eelmise aasta Eesti absoluutset meistrit lamades surumises Raigo Kuusnõmme. Et mul üldse mingit lootust oleks otustasin kasutada koduseinte eelist ehk siis Reval Spordis treenisime. Et mul veel rohkem lootust oleks tegime minu kava järgi ehk harjutused mida tavaliselt ise kasutan ja mis vähemasti osaliselt Raigo igapäevakavva ei kuulu, kuid kui tugev oled siis ei ole vahet mida teha.

Rinnatrenni numbrid jäid meil nagu males 1,5:1,5 seega sõbralik viik. Raigo nagu arvata oli võitis kangiga surumise ja sama võimsalt võitsin mina hantlitega surumises, viiki jäime kaldpingil smithil surumistes.

Lamades surumises tegin100/10, 120/8, 140/8 (viimane kordus väike abi ja kuna surusin suht tühjaks, siis viimane sett tuli 160/3 viimane kordus väike abi, seega midagi erilist siin ei tulnud) Raigo tegi 100/10, 130/6, 155/6 ja 170/5 (viimane kordus väike abi).

Kaldpink smith: 87/10, 107/6, 127/5, 150/3 (viimane abiga mõlemil)

Lamades hantlite surumine: tegin 40/10, 50/6, 62/7 (uus rekord) andsin küll Raigole tagantulija eelise, kuid ei oska poiss ära kasutada.... :D . Raigol ebaõnnestus see surumine kuna juba esimese korduse ajal vajus käsi ära ja siis tegime nö koos ehk abiga ülejäänud kordused.

Õlale lendasime rahulikult läksin välja kuni 28 x6 Raigo piirdus 20 stega. Siin ei ajanud kumbki raskust ka taga, muidu laguneb tehnika liiga.

Siis surumisi kaldpink Raigo 97/6 ma läksin välja kuni 110kg/3

Rööbaspuudel surumine 25/8, 50/6 ja viimane mul 75/5 mis ka uus rekord (varasem 4 korda) ja Raigo jälle ei kasutanud ära taganttuleja eelist ja 75/3... :D

Lõppu veel prantslast seal läksin välja kuni 92,5/5 Raigo piirdus kergema raskusega.

Seega väga hea trenn ja võistlusmoment innustab uusi numbreid tegema. Homme plaanis siis tugevam selga ja loodan jõutõmbes uued numbird teha. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna ise Reval - Spordis trennis ja peale seda juba samas Puddingit degusteerimas. Seega kõik Reval - Spordi liikmed olete teretulnud Puddingit degusteerima kella 17.30 - 19.30 .! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott oli kohal ja pudingut sai korralikult mekkida :P

post-20384-0-68902500-1360002152.jpg

Tänud Laura pildi eest - ei olnud endal mahti tehagi, rahvast oli jälle nagu murdu ja potid, pannid söödi tilgatumalt tühjaks.... :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänasest trennist ka raske tsükli viimane trenn, kuna tegin õhtul presentatsiooni, siis pidin varem trenni ära tegema. Olin täna ka üksi trennis, st et pujääne kaasas ei olnud ja selge et kui ei tekki võistlusmomenti või kui kedagi just "mõnitada" ei saa.... :D siis on raske ennast ka käima saada. Kuid trennil ei olnud ka viga kokkuvõttes.

1) Jõutõmme

120/8, 150/6, 180/5, 210/1 kõik pealthaardes ilma vööta raw ja siis viimane paeltega 240/5 (oleks olnud rahul 6 kordusega, kuid tundisn ,et ka üleeilsest jalatrennist oli tagaosa veel väinud ja nagu öeldud ei olnud ka kellegile väga seal tõestada, seega usun, et kui käima saan olen enamaks suuteline, max rekord on 245kgx5, kuid seda 3 kilo suurema kaaluga).

2) Lõuatõmbeid 0/8, 15/6, 25/5, 30/5

3) Kuna alaselg oli väsinud, siis mõtlesin et teen vahelduseks hantli tõmbeid, kuna üle 85 kiloseid ei ole, siis tegin kaks seeriat soojaks 85/6 ja 85/6 ja siis proovisin max seeriat varasem mark oli vist 85/24 ja nüüd tõmbasin 85kg/29!!! (lugesin ise 30 kokku, kuid video ülevaatamisel selgus et 29) no ma ei tea kunas tuleb raskemaid hantleid et saaks nor 10 kordust tõmmata. Igal juhul korralik uus mark ja küll ka see 1 kordus oleks rohkem tulnud, kui oleks õigesti lugenud.

Peale seda oli toss ikka korralikult väljas pulsi lõi ikka väga üles ja järgmised harjutused läksid nagu unes... :D . Ülatõmme läksin välja kuni 230/4 kuid ei olnud enam pura, see ka rekord, kuid eelmine kord tuli paremini.

Lisaks biitsa ja trapetsit.

Mis siin ikka jutustada eks vaadake ise! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3) Kuna alaselg oli väsinud, siis mõtlesin et teen vahelduseks hantli tõmbeid, kuna üle 85 kiloseid ei ole, siis tegin kaks seeriat soojaks 85/6 ja 85/6 ja siis proovisin max seeriat varasem mark oli vist 85/24 ja nüüd tõmbasin 85kg/29!!! (lugesin ise 30 kokku, kuid video ülevaatamisel selgus et 29) no ma ei tea kunas tuleb raskemaid hantleid et saaks nor 10 kordust tõmmata. Igal juhul korralik uus mark ja küll ka see 1 kordus oleks rohkem tulnud, kui oleks õigesti lugenud.

Ma arvan, et ei ole palju jõusaale, kus selliseid hantleid näha oleks või kui oleks siis ega keegi neid eriti liigutada ei jaksaks :D

Uhke värk, edu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et ei ole palju jõusaale, kus selliseid hantleid näha oleks või kui oleks siis ega keegi neid eriti liigutada ei jaksaks :D

Uhke värk, edu

Jah ega neid saale palju ei ole ja ka mehi kes nendega üldse midagi teevad ei ole ka palju. Kuid hetkel lasin teha pakkumise reavlisse uutele rasketele hantlitele 100kg ja 115 kg eks näis mis hind tuleb ja kas kaubaks läheb ,kuid peremehe poolt on nö dobroo olemas. Oleks nagu uus motivatsioon olemas ... :D . Kunagi Viljandis trenni alustasin oli meil 23 kilosed hantlid kõige raskemad ja kuna keegi rohkem ei teinud, siis kes nendega juba midagi tegi see oli kõva poiss...Tallinna tulles oli pilt teine, siin tegid naised ka suuremate raskustega.... :D Kõige rohkem motiveerib see kui keegi oma silme all midagi erakorralist teeb, see lisab ka enesesse usku ,et miks ma ei suuda teha... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegid kangi nii igavaks :D paar musta ketast ainult :(

Ma olen tähele pannud, et mulle mõjub psühholoogiliselt paremini, kui on 50 kettad, siis vaatad kangi ja nagu ei olekski midagi peal... :D Kui on seal 15 kilostega 5 per pool, siis on tunne, et lähed 500 tõmbama.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulitõukes, ja vasaraheites on mul sama. Kuigi kuulid on ühe raskused, on suurus erinev. Nii ma olengi eelistanud väiksema läbimõõduga heitevahendeid.Vaatad peale ja nii väike junn, mis seda siis visata pole .D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott, kas teed tõmmet alati pealthaardega ning rihmadega?

Viimasel aastal olen teinud, varem kogu aeg vahelduvhaardega. Mul ei ole selle kangi käespüsimisega tegelikult kunagi probleemi olnud ka parima margi 245x5 tõmbasin ilma rihmadeta. Lihtsalt ühtepidi käsi hoides on mugavam ja hetkel ei võistle veel ka jutõstmises ,seega pole vahet mispidi tõmban. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimasel aastal olen teinud, varem kogu aeg vahelduvhaardega. Mul ei ole selle kangi käespüsimisega tegelikult kunagi probleemi olnud ka parima margi 245x5 tõmbasin ilma rihmadeta. Lihtsalt ühtepidi käsi hoides on mugavam ja hetkel ei võistle veel ka jutõstmises ,seega pole vahet mispidi tõmban. ;)

Kas jõutõmbe võistlustel on mingi kindel käte asend, mis peab olema, või igaüks hoiab nii kuidas tahab? Ma tean, et paljud jõutõstjad soovitavad üks pealt üks alt haardes. Kas asi on ainult iseenese mugavuses või on ka mingi spets määrus selle jaoks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna trennist puhkepäev, see eest oli tööasju nagu alati üksjagu. Töö arvuti läks õhtale ja õnneks lasin juba alateadlikult teha varem back upi ,seega enamus põhiinfost on säilinud ja kuna kõvaketas ei läinud õhtale, siis saab ka hiljem muu vajaliku info kätte. Hommikul töölesõites kuulasin Skyplussi ja ohoo - Jörgen Matsi kommentaare inimeste toitumisele ja oh imet nagu selgus ei ole toidukordade arvul ega ka toidu hulgal (pean silmas seda kui palju mingil kellaajla süüakse) mingit tähtsust... ;) Kõik sõltub ikkagi inimese kulutusest ja ärasöödava energia hulgast. Eks niipalju kui eri inimesi niipalju ka eri arvamusi, sain aru et Jörgen tugines eelkõige teaduslikule infole, omal on muidugi selles osas natuke teine arvamus, kuid see selleks. Oli vähemasti huvitav kuulamine....

Õhtul aga Revalis sauna ja külm dušš, eilsest seljatrennist lihased jälle nii valusad nagu poleks varem trenni teinud, seega see raskustega rassimine ärgitab ikka kõvasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas jõutõmbe võistlustel on mingi kindel käte asend, mis peab olema, või igaüks hoiab nii kuidas tahab? Ma tean, et paljud jõutõstjad soovitavad üks pealt üks alt haardes. Kas asi on ainult iseenese mugavuses või on ka mingi spets määrus selle jaoks?

Pealthaardes on raskem hoida kuna kang rullib ennast peost lahti, seepärast kasutatakse vahelduvhaaret, üks käsi ühte ja teine teistpidi. Ei ole keelatud pealthaardes tõmmata - on mehi kes seda on ka teinud läbi aegade, kuid siin lähevad raskused meestel selliseks, et ei suudeta ka vahelduvhaardega kangi lõpuni kinni hoida need 350+ tõmbajad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pealthaardes on raskem hoida kuna kang rullib ennast peost lahti, seepärast kasutatakse vahelduvhaaret, üks käsi ühte ja teine teistpidi. Ei ole keelatud pealthaardes tõmmata - on mehi kes seda on ka teinud läbi aegade, kuid siin lähevad raskused meestel selliseks, et ei suudeta ka vahelduvhaardega kangi lõpuni kinni hoida need 350+ tõmbajad.

No selge, väike tarkusetera jälle juures :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikul töölesõites kuulasin Skyplussi ja ohoo - Jörgen Matsi kommentaare inimeste toitumisele ja oh imet nagu selgus ei ole toidukordade arvul ega ka toidu hulgal (pean silmas seda kui palju mingil kellaajla süüakse) mingit tähtsust... ;) Kõik sõltub ikkagi inimese kulutusest ja ärasöödava energia hulgast. Eks niipalju kui eri inimesi niipalju ka eri arvamusi, sain aru et Jörgen tugines eelkõige teaduslikule infole, omal on muidugi selles osas natuke teine arvamus, kuid see selleks. Oli vähemasti huvitav kuulamine....

Siinkohal on kindlasti vaja asja veidi lahti mõtestada - ei tea kas Jörgen seda tegi. Point siis selles, et kui jutt käib otsesest kehakoostise mõjutustest siis tõesti keha ei ole meil kell ega kalkulaator mis automaatselt universaalselt eelistaks ühel või teisel kella-ajal nii või naapalju seda või teist toitainet kuna Evolutsioon pole enamik ajalugu ühelegi liigile sellist nalja võimaldanud, et söö mida tahad ja millal tahad - vaid ikka arenes keha töötama pikema aja peale kokkuvõtlikult. Seega kui kaks inimest treenivad identselt ning kogu elustiil on puhas üksteise koopia igas asjas ning toitumine erineb vaid ajastuse ja toidukordade arvust siis enam, kui kindel, et arenguvahet praktiliselt ei eksisteeri.

Aga, kui rääkida nüüd optimaalsest spordi tegemisest üldiselt siis tulevad mängu nüansid.

Toitumiskordade arvu ning koguste ja toitainete valikutega on võimalik mõjutada selliseid asju nagu Energia tunnetus, üldine heaolu tunnetus, hormoonide töö, treeningu produktiivsuse võimendamine läbi pikemate/raskemate trennide, kiirem taastumine jne jne. Seega on võimalik parandada oma kehakoostise muutuste effektiivsust mitmel moel.

Kui oled energilisem ja tuju on parem ning hormoonid paigas, siis on stress madal. Jõusaalis teed pikemaid ja raskemaid trenne, see annab lihasmassile parema arengu. Vastupidavus-aladega tegelejatel on võimalik süsivesikutega samuti pikendada nii oma vastupidavust, kui kiirendada taastumist. Jällegi viib paremate tulemusteni. NIng selliseid näiteid võib omajagu pea igas spordis tuua.

Ehk see toitumise detailide manipuleerimine annab aluse effektiivsuse parandamisele treeningutes ja muidu erinevates elu valdkondades, mis OMAKORDA siis viib parema tulemuseni. Mitte, et söö nii või naapalju sel kella-ajal ning sul on kindel eelis. Selline mõtlemine on vale. :)

Luuakse vaid potensiaalne kasutegur, mille ärakasutamiseks peab olema tegemist õige inimesega, kes tegeleb õige alaga, õiges mahus, intensiivsuses jne. Ei ole mõtet forsseerida tavalisel 3x nädalas, 1x päevas 1h treenival harrastajast jõusaalihundil oma süsivesikute varusid täis punnida vahetult peale igat trenni. Sest kasutegurit siit ei teki. Kuna varusid ei kasutatagi kunagi täies mahus ning treeningu effektiivsusele ei anna see varude täis punnimine midagi siis ei saa rääkida vajalikkusest või universaalsest kasutegurist.

Ikka ja alati peab olema sellistel detailsetel manipuleerimistel kindel individuaalne vajadus. Enamasti ei tee selline manipuleerimine halba, aga kui head ka otseselt mitte - siis milleks kulutada aega, energiat, vaeva, raha vms? :)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terv!

Kuna vanameister( loe: Ott) endast uusi vormipilte teeb?

Fännid ootavad :D

Vanameister teeb oma vormipildid eeldatavasti kuu lõpus, sest siis peaks algama dieed EM -ks ja eks siis näis mis selga on vahepeal kasvanud, et kas peale karvade ka lihaseid on tulnud.,... :D . Jõunäitajate tõusu põhjal võib seda eeldada, kuid eks näeme kui saame sama valguse ja koha all pildid, siis saab anda mingi hinnangu stadipositsiooniks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×