Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Hacki numbrid on päris korralikud :mellow:

Meil lihtsalt kerge masin.... :D . Eks ta lihtsamini liigub kui mõne muu firma oma, kuid ega neid mehi palju ei ole kes seal sama raskusega põhja raw teevad. ;)

Video tänasest 220 katsest

  • Upvote 2

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Meil lihtsalt kerge masin.... :D . Eks ta lihtsamini liigub kui mõne muu firma oma, kuid ega neid mehi palju ei ole kes seal sama raskusega põhja raw teevad. ;)

Ega pole eriti mehi/naisi, kes üldse midagi põhja teevad - tavaliselt meeldib inimestele ikka nõksutada raskusi.

  • Upvote 1

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kiire töönädal on olnud ja ei ole vahepeal kirjutadagi mahti olnud. Eile käisin Sauel ja tegin seal toitumisloengu ja toidulisandite degustatsiooni ja täna sama jäähokimängijatele, seega vaikselt hakkab ka muudele spordialadele kohale jõudma, et ainult trenniskäimisest ei piisa ja kuidagi peaks taastumist kiirendama. Mõlemil juhul sai sooja vastuvõtu osaliseks ja eks neid kutseid tulla loenguid tegema tuleb juba iganädalaselt ja jõudumööda olen suutnud veel käia, kuid varsti algavad võistlused ja koolitused EKFL siis jääb aega veel vähemaks.

Üks surumise video ootab mahalaadimist ei ole lihtsalt aega olnud, kuid Imrele uus eesmärk.... ;) .

Täna saabus mulle jälle suurem laadung sponsortoetust Soomest ja vaieldamatult enim ootasin uusi Hera80 maitseid (küpsise kreem ja laimi - valge šokolaad... ^_^ ). Homme hommiul lendab üks neist pudru sisse ja eks annan teada kuidas uus maitse tundub. Nädala alguses degusteerin uusi maitseid ka Spartas (so esmaspäeval 10 märts ja 11.märts koduklubis Revalis kellaaeg nagu ikka 17-19.30 Ole kohal!

post-22-0-38726400-1394128001_thumb.jpg

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

See on huvitav, kuidas traditsioonilised maitsed on juba ära kasutatud ning uued tooted on aina huvitavamate nimede ja koostistega. Mina näiteks küll ei kujuta ette, kuidas 'küpsis ja kreem' maitsema peaks :D

Äkki on paari aasta pärast juba ' banaani-kreemi-tordi-apelsini-sefiiri hera80 ', igastahes, maitsetest vist nii puudust ei tuleks :lol:

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Laimi-valge šokolaadi oma tundub eriti isuäratav, ega homme kuskil ei paku seda..? :D

Kui tuled oma pudrukausiga ukse taha hommikul panen pudru sisse.... :D . Homme degustatsiooni saab ehk Spartas - sest sinna sai seda ka tellitud, ma ei tea kas kohale jõuab kaup kui sa seal oled. Sparta poemüüjad oskavad ehk infot jagada kui huvilised maitsma saavad tulla. ;)

  • Upvote 1

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

See on huvitav, kuidas traditsioonilised maitsed on juba ära kasutatud ning uued tooted on aina huvitavamate nimede ja koostistega. Mina näiteks küll ei kujuta ette, kuidas 'küpsis ja kreem' maitsema peaks :D

Äkki on paari aasta pärast juba ' banaani-kreemi-tordi-apelsini-sefiiri hera80 ', igastahes, maitsetest vist nii puudust ei tuleks :lol:

Kusjuures mõni aeg tagasi tegi üks toitumisalase marketingi ekspert, Howard Moskowitz, avastuse mis tõi toidumaailma revolutsiooni. Nimelt lõi ta idee, lähenemise toiduainete ja jookide tegemisel, maitsete valikul. Ta avastas, et ei ole mõtet inimestelt küsida, mis neile maitseb - inimene eksib, valetab ning mis kõige tähtsam, Inimene EI TEA, mis talle maitseb.

Kui tahad teha hitt-toodet maitse vallas, siis tuleb leiutada nii palju erinevaid maitseid, kui vähegi pähe tuleb. Ning siis kõik müüki panna või teha suuremahulisi katsetusi. Ning alles siis kooruvad ajapikku välja tõelised hitt-tooted. Seda ei saa ennustada. Inimesed arvavad, et nad teavad, mis neile maitseb, aga tegelt nad ei tea. Nad saavad teada mis neile maitseb alles siis, kui nad midagi proovivad. Siis saavad nad tegelikult teada, kas see maitse neile meeldib või mitte.

Ja sageli osutub hitt-maitseks selline asi, mida absoluutselt mitte keegi ei ennustanud, absoluutselt. Ei tootjafirma, ei eksperdid ega ka inimesed ise.

See on päris huvitav teema tegelt ning seetõttu näemegi niivõrd palju erinevaid maitseid ning miks pidevalt osad maitsed erinevatel toodetel kaovad ja samas uusi juurde tuleb. Alati on mõni nördinud, et nende lemmikmaitse ära kaob, kuid tootjafirma ei kaota neid niisama - praktika lihtsalt näitab, see mingi maitse ei müü ning seega pole mõtet toota, tuleb leiutada uus maitse ning seda katsetada. Pidevalt uusi, uusi, uusi maitseid, et leida see super-maitse. :)

Muudetud kasutaja Archangel poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Seejuures on päris huvitav, et süsteem on üles ehitatud esteetikale ja maitsetele. Arutletakse maitsete ja paki välimuse üle, toote põhiolemus muutub justkui teisejärguliseks või vähemalt ei pöörata sellele nii palju tähelepanu.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Seejuures on päris huvitav, et süsteem on üles ehitatud esteetikale ja maitsetele. Arutletakse maitsete ja paki välimuse üle, toote põhiolemus muutub justkui teisejärguliseks või vähemalt ei pöörata sellele nii palju tähelepanu.

Nii on. Ja nii paljudes valdkondades. Vähemalt tavainimeste jaoks on see nii pea alati. Tõeliste huviliste jaoks loeb sisu muidugi. Näiteks enamik mehi kui autot ostma lähevad vaatavad siiski kapoti alla, loevad tehnilisi näitajaid, uurivad võrdlusteste teiste autodega ja tuhandet muud näitajat. Keskmine tibens kes läheb ostma, valib värvi ja kuju järgi, heal juhul oskab küsida, kas ikka automaatkast on ning kui palju bena võtab. :D

Arvutite ostmine sama teema. Ma vahest siiani mõtlen, et kuidas inimesed ostavad poodidest lihtsalt valmis arvutikaste, ja tihti välimuse järgi, kui ise juppidest kokku pannes säästaks sageli ulmelisi summasid ning saaksid just enda vajadustele õige aparaadi. Aga siis tuleb pähe, et paljude inimeste jaoks on arvuti siiani "maagiline imekarp", mille tööpõhimõtetest ja sisust ei teata mitte midagi. :D

Muudetud kasutaja Archangel poolt

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Eks see toidulisandite maailm liigub raamidest välja, täna enam paljud tooted a´la valgu chipsid, smuutid ja pudding ei küsi tegelt ju kas sa sporti teed? Neid idee poolest võib vabalt tarbida ka tavainimene, kes lihtsalt tavatoidust ennast paksuks sööb ja läbi väiksema kaloraazi ,säästab lihtsalt natuke taljet. Eks tootjad saavad ka aru ,et sportlaste arvelt ei ole võimalik suurt enam müüki tõsta ja enamus inimesi - oleme ausad ei tarbi ju ühtegi toidulisandit (mida meie toidulisandiks peame). ;)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kindlasti on ka pidevatel maitsete muutustel lisapõhjused. Eriti kui on väga ekstravagantsete maitsega toode, siis ikka inimene mõtleb 'ohh, tahaks ära proovida'. Mingi ajaga see huvi hääbub ja siis jälle vaja uus maitse turule tuua, kuigi toote põhi-point jääb samaks, siis see niimoodi perioodilistelt tõstab müüdavust.


Eks turg vaikselt liigub jah keskmise inimese poole. Minule oli tõeliseks üllatusmomendiks see, kui Rootsis avastasin, et iga väiksemagi kioski jaoks on tavaline see, et müüakse mitut erinevat sorti proteiini-smuutisid ja ka batoone. Eestis on veel seni need letid valdavalt spordipoodides ja spetsiaalsetes toidulisandite poodides, kuid usun, et varsti (võib-olla lähiaastatel) jõuavad ka meil mingi hulk tooteid supermarketitesse.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kas maitsed nagu laimi-valgeshokolaadi võib lähitulevikus ka leida puddingu näol? Või selle kohta pole osanud küsida veel / infot jagatud?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kas maitsed nagu laimi-valgeshokolaadi võib lähitulevikus ka leida puddingu näol? Või selle kohta pole osanud küsida veel / infot jagatud?

Lähemal ajal on ka uusi Puddingi maitseid oodata :)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kusjuures mõni aeg tagasi tegi üks toitumisalase marketingi ekspert, Howard Moskowitz, avastuse mis tõi toidumaailma revolutsiooni. Nimelt lõi ta idee, lähenemise toiduainete ja jookide tegemisel, maitsete valikul. Ta avastas, et ei ole mõtet inimestelt küsida, mis neile maitseb - inimene eksib, valetab ning mis kõige tähtsam, Inimene EI TEA, mis talle maitseb.

Kui tahad teha hitt-toodet maitse vallas, siis tuleb leiutada nii palju erinevaid maitseid, kui vähegi pähe tuleb. Ning siis kõik müüki panna või teha suuremahulisi katsetusi. Ning alles siis kooruvad ajapikku välja tõelised hitt-tooted. Seda ei saa ennustada. Inimesed arvavad, et nad teavad, mis neile maitseb, aga tegelt nad ei tea. Nad saavad teada mis neile maitseb alles siis, kui nad midagi proovivad. Siis saavad nad tegelikult teada, kas see maitse neile meeldib või mitte.

Ja sageli osutub hitt-maitseks selline asi, mida absoluutselt mitte keegi ei ennustanud, absoluutselt. Ei tootjafirma, ei eksperdid ega ka inimesed ise.

See on päris huvitav teema tegelt ning seetõttu näemegi niivõrd palju erinevaid maitseid ning miks pidevalt osad maitsed erinevatel toodetel kaovad ja samas uusi juurde tuleb. Alati on mõni nördinud, et nende lemmikmaitse ära kaob, kuid tootjafirma ei kaota neid niisama - praktika lihtsalt näitab, see mingi maitse ei müü ning seega pole mõtet toota, tuleb leiutada uus maitse ning seda katsetada. Pidevalt uusi, uusi, uusi maitseid, et leida see super-maitse. :)

Siin on üks huvitav artikkel, mis muuhulgas räägib kah sellest, kuidas toodet kujundatakse ja mis see maksab.

http://www.nytimes.com/2013/02/24/magazine/the-extraordinary-science-of-junk-food.html?_r=0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Hommikune puder tehtud (segasin Laimi - valge/šokolaadi Hera 80 kaerahelbe pudru sisse) ja maitse oli päris hea.... ;) . Selge, et puhta maitse nautimiseks tuleks seda segada veega ja siis saaks õige meki kätte, kuid pudru sees käras küll hästi. Degustatsioonil segame ainult veega.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Täna tegin vahelduseks trenni jällegi Spartas ja kes seal kõik kohal olid (tsiteerides laulusalmi): seal olid kiisud, seal olid kutsud, seal olid suured roosad notsud... :D . Nõu lihavürst isiklikult ja väike Musclecore aatomik... :D . Tore oli vahelduseks sisserändajaid näha, neid võõrustas meie kohalik tipp Hr. Reinart.

Ise mürgeldasin selga, kokku 360 kordust tuli ainuüksi seljaosa, + traptes ja õlatagaosa, biitseps, kõht. See oli seejuures taastav trenn.... ;)

Päeval hakkasin juba EM koondise pileteid ostma, kuid jäin liiga päeva lõppu ja seega viin esmaspäeval selle lõpuni, et makse samal päeval üle läheks ja bronn kinnitataks. Muus osas homme proovin ,siis naisi mitte ära unustada - ärge teie mehed ka unustage... ;)

Teisipäeval tuleb minuga seljatrenni Tallinna TV ja sealsed mehed tahavad kaasa teha, ma ütlesin, et las harjutavad nädalavahetuse soojenduseks 100 kilose hantli veeretamist, et seda me hakkame tõmbama, miks mitte ka 115 kallale minna...

  • Upvote 1

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Täna tegin vahelduseks trenni jällegi Spartas ja kes seal kõik kohal olid (tsiteerides laulusalmi): seal olid kiisud, seal olid kutsud, seal olid suured roosad notsud... :D . Nõu lihavürst isiklikult ja väike Musclecore aatomik... :D . Tore oli vahelduseks sisserändajaid näha, neid võõrustas meie kohalik tipp Hr. Reinart.

21. märts oleme taas Tallinnas. Võib-olla võõrustad meid siis Revalis ja saab pärast veeparki ka minna ;).

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kusjuures mõni aeg tagasi tegi üks toitumisalase marketingi ekspert, Howard Moskowitz, avastuse mis tõi toidumaailma revolutsiooni. Nimelt lõi ta idee, lähenemise toiduainete ja jookide tegemisel, maitsete valikul. Ta avastas, et ei ole mõtet inimestelt küsida, mis neile maitseb - inimene eksib, valetab ning mis kõige tähtsam, Inimene EI TEA, mis talle maitseb.

Kui tahad teha hitt-toodet maitse vallas, siis tuleb leiutada nii palju erinevaid maitseid, kui vähegi pähe tuleb. Ning siis kõik müüki panna või teha suuremahulisi katsetusi. Ning alles siis kooruvad ajapikku välja tõelised hitt-tooted. Seda ei saa ennustada. Inimesed arvavad, et nad teavad, mis neile maitseb, aga tegelt nad ei tea. Nad saavad teada mis neile maitseb alles siis, kui nad midagi proovivad. Siis saavad nad tegelikult teada, kas see maitse neile meeldib või mitte.

Ja sageli osutub hitt-maitseks selline asi, mida absoluutselt mitte keegi ei ennustanud, absoluutselt. Ei tootjafirma, ei eksperdid ega ka inimesed ise.

See on päris huvitav teema tegelt ning seetõttu näemegi niivõrd palju erinevaid maitseid ning miks pidevalt osad maitsed erinevatel toodetel kaovad ja samas uusi juurde tuleb. Alati on mõni nördinud, et nende lemmikmaitse ära kaob, kuid tootjafirma ei kaota neid niisama - praktika lihtsalt näitab, see mingi maitse ei müü ning seega pole mõtet toota, tuleb leiutada uus maitse ning seda katsetada. Pidevalt uusi, uusi, uusi maitseid, et leida see super-maitse. :)

see nüüd küll mingi uus tarkus iseenesest ei ole. Vbla toidulisandite maailmas.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

see nüüd küll mingi uus tarkus iseenesest ei ole. Vbla toidulisandite maailmas.

Nii nagu ma aru sain, siis paarkümmend aastat tagasi ei teatud sellisest lähenemisest suurt midagi. Uusi tooteid leiutati vastavalt inimeste tagasisidele, soovidele. Tehti uuringuid ja küsiti mida inimesed tahavad. Mida nad mingis tootes muudaksid. Kuid see ei ole parim lahendus, kuna inimene ei tea, mis talle meeldida võib. Tema vastused sellistele küsimustele on puudulikud ning seega on uute toodete tegemine sellise vastukaja baasil väga piiratud.

When asked, most people are not necessarily able to express what they want from a product. Asking the right questions help.

Products like spaghetti sauce or mustard don't necessarily need to follow a low to high end hierarchy based on purchase power; they simply need to cater to different tastes.

By providing consumers with various choices and allowing them to experience the product (in this case, taste), brands can discover what consumers really want.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Nii nagu ma aru sain, siis paarkümmend aastat tagasi ei teatud sellisest lähenemisest suurt midagi. Uusi tooteid leiutati vastavalt inimeste tagasisidele, soovidele. Tehti uuringuid ja küsiti mida inimesed tahavad. Mida nad mingis tootes muudaksid. Kuid see ei ole parim lahendus, kuna inimene ei tea, mis talle meeldida võib. Tema vastused sellistele küsimustele on puudulikud ning seega on uute toodete tegemine sellise vastukaja baasil väga piiratud.

Juba ammu enne seda ütles Henry Ford, et kui ta oleks küsinud inimestelt, mida nad tahavad, oleks vastuseks saanud, et kiiremaid hobuseid :-)

  • Upvote 2

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Juba ammu enne seda ütles Henry Ford, et kui ta oleks küsinud inimestelt, mida nad tahavad, oleks vastuseks saanud, et kiiremaid hobuseid :-)

Mhm, seda olen isegi kuulnud jah. Võib-olla siis pigem, see "revolutsioon" kehtis tõesti pigem toiduvalikute osas. Usa's näiteks. Ma isegi selle ala ekspert ei ole, kuid Howard Moskowitzi peetakse vähemalt sellise suhtumise üheks eestvedajateks, ning ta hakkas alles eelmise sajandi lõpus neid asju tegema.

Howard Moskowitz is an American market researcher and psychophysicist. He is best known for the detailed study he made of the types of spaghetti sauce and horizontal segmentation. By providing a large number of options for consumers, Moskowitz pioneered the idea of intermarket variability as applied to the food industry.[1]

Kogu teema on huvitav muidugi. Ühest küljest nii paljud inimesed on nii kindlad selles, mida nad tahavad. Mis toodet või teenust soovitakse ja mille eest ollakse nõus maksma. Samas on edukat tihti just need tootjad, kes toovad turule midagi, mida mitte keegi ei tahtnud ega millest ei mõeldudki, kuid mis ajapikku kõigis huvi äratab.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

21. märts oleme taas Tallinnas. Võib-olla võõrustad meid siis Revalis ja saab pärast veeparki ka minna ;).

Ma plaanin minna trenn umbes 15 paiku, seega kui te olete olemas, siis selles ajavahemikus 15-17 saate tulla, ma teavitan adminne ette.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×