Jump to content
Arnold

I Eesti KV athletic fitness: galerii, tulemused, kommentaarid

Recommended Posts

Tagasi uudise juurde

Uus Skandinaaviamaades juba populaarseks saanud spordiala Athletic Fitness nüüd ka Eestis. Viimastel aastatel on just see olnud populaarseim fitnessi vorm, mida harrastatakse.

Esmakordselt meil Eestis avaneb võimalus lavale astuda aga juba selle aasta 10. oktoobril, mil toimuvad I Eesti lahtised meistrivõistlused Athletic Fitnessis . Toimumiskohaks Eesti Näituste paviljon.

Tegu on võistlusalaga, kus astutakse üles kolmes erinevas ringis, pluss finaalis.

Esimeseks ringiks on kohtunikele oma füüsise näitamine 4 kohustusliku poosi näol. Laval ollakse?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaata siin on olemas videod, kuidas õige tehnikaga sooritada võistlusalasid. Lõuatõmbed ja rööbaspuudel surumine

vaata

Seal videos on "chins"ide all näidatud tegelikult "pull-up"e. Chins on see kui sul on peopesad sisse pööratud, pull-ups on see kui sul on peopesad välja pööratud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See pilt on tehtud 2008 Decembercuppenil Lundis kohustuslike pooside ajal. Olen pildil vasakult neljas. Sain võistlustel väga palju positiivseid kogemusi ning mul on kavas ka see aasta võistlema minna nii Rootsis kui ka Eesti I lahtistel meistrivõistlustel. Soovitan seda ala soojalt kõigile, kes soovivad ennast proovile panna füüsilistes katsetes ning ka keha sümmeetria paremuse hindamisel.

post-22976-1275568881_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, see on päris hea väljakutse. Olen seda ala proovinud ja päris edukalt. Eks selles spordialas on vaja eritreeninguid- rohkem intensiivseid vastupidavusalasid, lisaks kergemat kehakaalu. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saa kahjuks hästi aru sellest keelest, aga sõudeergomeeter on suhteliselt võrreldamatu. Oleneb, mis raskusaste ning masin. Muidu võttes meie jõusaali masinat, siis sõudeergomeetril surumine on küll muljetavaldav, teised mitte. Maailma tasemel mehed? Ühel on 8 lõuatõmmet ja 19 korda rööbaspuudel surumist. See on ikka väga madal tase.

Vabandust... Artikkel on jah Eesti keeles. Minu viga....

Aga siiski... tegu on väga nõrga tasemega trennimeeste kohta.

Edited by pkwild618

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisas siia ka võistlusalade hindamise reeglid

1 ring:Vabaseisud

Kohustulikud poosid hinnatakse täpselt nagu kulturismis, ehk siis esimene koht saab 1 punkti, järgmised rohkem vastavalt mis koha nad kohtunike poolt peaksid saama. Kõige vähemate punktidega võistleja võidab selle ringi. Võistlejatel aga ei või olla vorm nagu kulturismis, sobib atleetlik vorm ilma ülepaisutatud lihastega.

2 ring: Füüsilised katsed

Siin hinnatakse võistlejaid paremuse järjekorras parimast halvima tulemuseni kõigepealt lõuatõmbamises, seejärel triitsepsisurumises. Esimene koht saab 1 punkti, teised vastavalt tugevuse järjekorras, ehk siis viimane koht saab kõige rohkem punkte. Lõuatõmbe ja triitsepsisurumise punktid liidetakse seejärel kokku.

võistleja, kellel on kõige vähem punkte võidab.

Seejärel liidetakse kokku kohustulike pooside ja füüsiliste katsete ringi tulemused ning väikseima numbriga võisteja juhib võistlust. Juhul kui on väga palju võisteljaid, saavad füüsilistele katsetele vaid 15-16 paremat kohustuslike pooside ringist.

3 ring:Vastupidavuskatse

Sellesse ringi pääsevad edasi tavaliselt 8 paremat eelmistest ringidest. Vastupidavuskatset alustavad pingereast tagantpoolt, ehk siis nõrgad alustavad ja tugevad lõpetavad. Seejärel liidetakse kokku kohustuslike pooside, füüsiliste katsete ja vastupidavuskatse kohad ning väikseima numbriga võistleja juhib.

Vabaseisud Finaal:

6 paremat saavad finaali, milleks on kohustulikud poosid. Võistejaid hinnatakse samamoodi kui esimeses kohustuslike pooside ringis. Parim saab 1 punkti,

viimane 6 punkti. Kõikide ringide punktid liidetaksening võistleja, kellel on kõige vähem punkte võidab kogu võistluse. Juhul kui on sama palju punkte, võidab see

kes saab parema tulemuse finaalis kohustuslikes poosides.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakkab juba minema, aga 30 ja 50 on ikkagi kuidagi väikesed numbrid staaži arvestades. Või siis on need mehed, kes pole nendele harjutustele eriti keskendunud ja need numbrid on pigem trenni "kõrvalnähud"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hakkab juba minema, aga 30 ja 50 on ikkagi kuidagi väikesed numbrid staaži arvestades. Või siis on need mehed, kes pole nendele harjutustele eriti keskendunud ja need numbrid on pigem trenni "kõrvalnähud"?

ma ei ütleks et 30 lõuga nii nagu videos näidatud nüüd sitt tulemus oleks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 korralikku lõuatõmmet võrdub "tüüptehnika" stiilis 50'ga.

St muidugi on see minu arvamus asjast, aga antud juhul tehakse ikka väga eeskujuliku tehnikaga kõige ja tähelepanuväärne on juba fakt, et riputakse hulga kauem just tänu nõnda kontrollitud liigutustegevusele. Paljudel ei peaks selle aja peale enam käsivarred rippumise pingele vastu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei ütle, et see väga kehv on, aga see pole siiski päris see, mida võiks kõvadelt tüüpidelt oodata.

Ega see olegi inimvõimete piir veel, sa saad seda koha ka ületada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lisaks on see, et tulemus on tehtud võistlusvormis, millal on väga raske jõudu säilitada

Samas kuna treening on suunatud sellel ajal jõuvastupidavusele ja kaal on oluliselt langenud, siis tundub loogiline, et tulemused on suhteliselt korralikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav sümbioos. Eks võibolla leidub mõni peenike, kerge ja sitke poiss, kes oma keharaskusega ehk lõuatõmbeid rohkem suudaks teha, aga kehavoorus ta suure tõenäosusega pildile ei pääseks (kui rõhuda spetsiaalselt keha kergusele siis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulge ja liituge Athletic Fitness meeskonnaga ka Facebook´i vahendusel. Kui lehekülge `Athletic Fitness´ otsingu peale ei kuvata, siis leiate selle järgmise konto alt: Martin Münz

Facebook´ist leiate juba täpsemaid juhendeid, näpunäiteid videode näol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm, see on päris hea väljakutse. Olen seda ala proovinud ja päris edukalt. Eks selles spordialas on vaja eritreeninguid- rohkem intensiivseid vastupidavusalasid, lisaks kergemat kehakaalu. :)

Loodan Sind kohata sel aastal siis ka meie I Eesti lahtistel meistrivõistlustel võistlusgrimmis ja võistlusvalmis B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×