Jump to content
Guest aimar102

Kaalu langetamine

Recommended Posts

Hommikul näiteks söö see pudru, tee 3-4 munast omlett, lisa veidi peekonit või juustu sellele ning loputa alla klaasi mahlaga.

Ära jama,

sa tahad inimese kohe hommikul surnuks sööta, <_<

Putru ja omletti korraga nüüd küll vaja pole.Ja mahla kah mitte.

Kui puder,siis soovitavalt tatrapuder.

Parem aga korralik singiomlett tomati-brokkoli-hapukoore salatiga.Ja mahla asemel kohv koorega.

Nii hapukoor kui kohvikoor nii rasvased kui võimalik.

Ja ei migit leiba,parem,kui jahutooteid üldse menüüs ei oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõin hommikuks igatahes 3-4 lusikatäit neljaviljaputru (viisakusest, oli ju tehtud <_<), omleti seasingi ja juustuga ja naturaalse apelsinimahla jõin peale. Jooksust tingituna olin enne sööki päris palju vett ka joonud.

Edited by Marsielanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egas midagi, panen tänase menüü kirja:

6.30 käisin jooksmas kuskil 25 min

~7.30 Väheke neljaviljaputru ja omlett sealiha ja juustuga, klaas apelsinimahla, kohvi piimaga.

11.00 - Topsitäis (200g on vist) Alma kodujuustu 4%

13.45 - Kalasupp munaga ja piimakissell. Otsustasin, et võiks koolitoitu seekord süüa kuna vaatasin et sisaldab kala. Kalasisaldus oli päris okei + veel munaga.

17.30 - Kartulid hakklihakastmega, värske porgandisalat, rukkipala leib sealiha ja juustuga, pool klaasi piima.

20.45 tegin lühikese trenni: kõhulihased ja kätekõverdused (kas on kasulik?) ja peale seda (nüüd) sõin Rukkipala leiva mille peale panin räime + tomatit. Selline kergem värk.

Kas on juba asjalikum?

Edited by Marsielanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahjuks olen 3 postitust nüdü teineteise otsa teinud ;)

Küsimus: kas ma pean trenni tehes ja võttes eesmärgiks rasva põletada pidevalt jälgima, et kui palju (koguse/grammide pealt) ja millal ma seda söön?

Esimene nädal möödus igatahes nii, et suhteliselt suva järgi koguste mõttes (mitte liiga palju, ega ka mitte vähe) sõin erinevaid vajalikke toiduaineid. Hommikuks kas omlett singiga või puder või paar võileiba singi, juustu ja kodujuustuga. Vahepalaks (kui sellist asja üldse teen) tavaliselt mingi tops kodujuustu või mõni puuvili. Lõunaks praad lihatootega ja õhtuks samuti normaalne praad lihatootega. See on nii kuidagi kokkuvõtvalt praegu kirjutatud.

aga põhiküsimus: kas selline vaba söömine (aga siiski toiduaineid vaadates õige) on okei või peaksin ma ilmtingimatta nüüd gramme ja kalorihulka taga ajama hakkama?

Ette tänades!

Edited by Marsielanik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aimar102

Nii nüüd on juba 3 nädalat mõõdas teema algatamiseks ja tänaseks olen suutnud maha võtta peaaegu 8kg kaalun nüüd 88.7. Olen vaadanud toitumise üle ja enda ellu toonud värskes õhus viibimist jalutamist, jooksma ei taha enne minna kui kaal 80kg kanti saada, et põlvi ära ei tapa kui suur kõht hüppab ees:D

Küsimus oleks, et kui tihti tasuks teha kiirkõndi ja kui suure intenvsiivusega, et kas jätta varu või väsitada ennast sellega ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VÄsita ennast ikka ära ka,mul isiklikult ei ole muidu üldse trenni tunnet.Ja võid ka proovia intervallidena teha et minut kiiret ja siis minut normaalset ja nii 5-6 korda vähemalt.Mõjub rasvapõletusele hästi.Rohkem võid otsida infot sõna alt HIIT treening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa juba tulemusi näed, siis tee seda edasi, mis nende tulemusteni on sind viinud.

Kui progress aeglustub võid vaadata toitumise ja treeningu uuesti üle aga ära üle mõtle.

Lihtsuses peitub võlu..

Edu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii nüüd on juba 3 nädalat mõõdas teema algatamiseks ja tänaseks olen suutnud maha võtta peaaegu 8kg kaalun nüüd 88.7. Olen vaadanud toitumise üle ja enda ellu toonud värskes õhus viibimist jalutamist, jooksma ei taha enne minna kui kaal 80kg kanti saada, et põlvi ära ei tapa kui suur kõht hüppab ees:D

Küsimus oleks, et kui tihti tasuks teha kiirkõndi ja kui suure intenvsiivusega, et kas jätta varu või väsitada ennast sellega ära.

Kiirkõndi võid teha iga päev, pole nii suure intensiivsusega, et ära ei taastuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii nüüd on juba 3 nädalat mõõdas teema algatamiseks ja tänaseks olen suutnud maha võtta peaaegu 8kg kaalun nüüd 88.7.

Siit on nüüd kõvasti lihast läinud. Ma soovitaks sul endale kavad tellida kui tahad tõsimeeli asja käsile võtta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest aimar102

Ma ei ole lihastes, jõusaaliga tegelesin kui käisin koolis ca 4-5 aastat tagasi nüüd on selle asemel rasvumine tekkinud . Ja praegu ma üritan oma keha uuesti saada normaal kaalu :) Olen 167.5cm pikk ja kaalusin 97kg ega seal vist peale suure kõhu millegist rääkida ei ole:d

Nüüd olen umbes 88kg ja on selline asi, et püksid on juba suureks läinud ja kui istun ei tekita enam teksad kõhule arme, et nad kitsad on :);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa juba tulemusi näed, siis tee seda edasi, mis nende tulemusteni on sind viinud.

Kui progress aeglustub võid vaadata toitumise ja treeningu uuesti üle aga ära üle mõtle.

Lihtsuses peitub võlu..

Edu! :)

Tegelikult on 3 nädalat kuni kuu täpselt selline aeg, kus keha veel kohaneb. Peale sellist kohanemist olekski hea tegelikult teha väike intensiivsuse VÕI mahu muutus.

Kui kaua sa seda korraga teed? Ma lisaks alguses 5 min nädalas näiteks ja siis lisaks intervalle, aga see on ainult minu arvamus, oleneb kui pikaks tal need kujunevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, pikem jutt tuleb nüüd.

Alustuseks, kaalun 113,5 kilo, 190 cm pikk. Vanust on veidi üle 20. Õllekõht on suur ja lai.

Sooviksin siis ennast vormi saada, omal ajal tegelesin erinevate spordialadega ja olin küll kerges ülekaalus kuid mitte tapvalt ja jõudsin tegeleda asjadega, nüüdseks on asjad veidi paigast ära nihkunud.

Esiteks mainiks veel ära, et kahjuks hetkeline finantsseisund ei võimalda mul treening ja toitumiskava tellimist nii, et neid soovitusi pole vaja postitada.

Ostetud on klubikaart ja homsest alustan jõusaaliga. Põhiliseks probleemiks on aga toitumine, uurisin siin küll ringi ja igasugu muud asja, aga ei leidnud piisavalt informatsiooni või ei oska ma lihtsalt otsida.

Et mis ainetega ma peaksin tutvust tegema, et võtta võimalikult kiiresti kaalust alla kuid mitte kaotada lihasmassi? (ei sea endale utoopilisi eesmärke siin mitmekümne kilo kohta paari kuu jooksul)

Ja millistes kogustes peaksin ma toituma? BAV näitas mulle 2400 kcal, kui see mingiks abiks oleks ja kui keegi viitsib hetkeks süveneda.

Aitäh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sain õigesti aru, et toitumiskavaks raha pole, aga "aineteks" oleks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii, pikem jutt tuleb nüüd.

Alustuseks, kaalun 113,5 kilo, 190 cm pikk. Vanust on veidi üle 20. Õllekõht on suur ja lai.

Sooviksin siis ennast vormi saada, omal ajal tegelesin erinevate spordialadega ja olin küll kerges ülekaalus kuid mitte tapvalt ja jõudsin tegeleda asjadega, nüüdseks on asjad veidi paigast ära nihkunud.

Esiteks mainiks veel ära, et kahjuks hetkeline finantsseisund ei võimalda mul treening ja toitumiskava tellimist nii, et neid soovitusi pole vaja postitada.

Ostetud on klubikaart ja homsest alustan jõusaaliga. Põhiliseks probleemiks on aga toitumine, uurisin siin küll ringi ja igasugu muud asja, aga ei leidnud piisavalt informatsiooni või ei oska ma lihtsalt otsida.

Et mis ainetega ma peaksin tutvust tegema, et võtta võimalikult kiiresti kaalust alla kuid mitte kaotada lihasmassi? (ei sea endale utoopilisi eesmärke siin mitmekümne kilo kohta paari kuu jooksul)

Ja millistes kogustes peaksin ma toituma? BAV näitas mulle 2400 kcal, kui see mingiks abiks oleks ja kui keegi viitsib hetkeks süveneda.

Aitäh.

Kui pole raha toitumis - ja/või treeningkava soetamiseks, siis ma ei julge seda soovitada. Siis soovitaks hoopis siinsete erinevate foorumiteemade ja artiklite uurimist, kuid kuna Sa seda ka juba tegid ja midagi ei leidnud, siis ma ei oskagi enam midagi muud soovitada ... :lol: Raske juhus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis soovitaks ikka rahulikult maha istuda ja lugeda.Alustada võiks hommikusöögist.Foorumis on mitmeid teemasid kuidas tervislikult hommiksut süüa ja jah, seda tuleb kindlasti teha, see on äärmiselt vajalik. Järgmisena peaksid arvutama välja valgud ja rasvad mis sa päeva jooksul peaksid saama.Siin teemas juba läbi käinud!! 1g rasva(kasulikke ikka ma mõtlen) ja 1,5g valke iga kehakaalu kilogrammi kohta. Nende koguse arvutad rasvad*9+valgud*4=nende poolt saadud kalorid.Siis võtad selle oma PAV maha ja ülejäänud arvu jagad 4 ja saad palju süsivesikuid peaks olema,grammides.

http://www.fitness.ee/?act=article&art...smenuu-nadalaks

Siin üks suhteliselt hea ,aga mitte päris täiuslik näidismenüü.

Nüüd nende ainete kohta.Kas su kehakaal tekkis sulle kiiresti??? Ma arvan et mitte. Miks peaks siis sellest lahtisaamine olema kiire tegevus.Sest kui sa just mingit imedieeti pidma ei hakka,millega sa kaalu ja lihased koos kaotada ja oma tervise ära rikud,siis kiirest ei toimu siin midagi.Kui sa toituma ei õpi siis sa võid kas-või kogu Fitshopi tühjaks osta ja tulemus on ikka 0! Nii et säästa raha ja telli toitumis ja treeninkava. Algatuseks võid ju ainult toitumiskava tellida ja näiteks http://www.fitness.ee/treeningkavad siit endale ühe algajate kava võtta ja vaikselt peale hakata. Lihaseid tunnetama õppida ja treeninkuga algust teha.

Palju edu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas just "aineteks" aga süüa ma jaksan osta jah ja miks mitte toituda õigesti selle asemel, et jätkata enda praegust rutiini. Aga esimesel võimalusel lasen koostada endale siis toitumiskava siiski. Hetkel alustan vaikselt vabal ajal end asjade kurssi viimisega, aitäh.

Ja kaalu kohta niipalju, et tekkis ta jah siin mitmeid aastaid tagasi üsna kiiresti, nii 7-8 kuuga võtsin ligi 30 kilo juurde kui spordist möödahüppe tegin, 80kg pealt 110 peale ja nüüd olen aastaid stabiilselt veidi peale, veidi alla kõikunud.

Edited by donk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×