Jump to content
Guest Kirsi-Mari

Miks kaal trenniga tõuseb

Recommended Posts

Minu päevade kulu toidu peale on vbl 75-90kr vanas rahas. Ehk väiksem kui paljudel kindlasti. Alla selle läheb lihaste kasvatamine minu kaalus mehele veidi raskeks.

Aga hetkel täiesti teostatav.

Suurematel poistel pole probleemi päevas 500kr magama panna. Ehk arenguruumi on, kuni pappi jätkub.

Mis puutub rahapuudusesse, siis see on juba igaühe enda teha. See jutt, et tööd ei ole, ning majandus pekkis jne - see on lihtsalt mõttetu hala. Kes otsib see leiab, kes näeb vaeva, see saab ka raha. Nii on see alati olnud. Olenemata majanduse olukorrast, suudavad leidlikud inimesed ikka raha teha. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow! ;) Kui pikk oled? Ma kaalun praegu 45 kg, olen 159 cm pikk ning varem kaalusin 42-44 kg. Mõtlengi, et kas kaal on tõusnud jõutreeningust ja toitumise parandamisest või äkki hakkan hoopis rasva minema. Sangu ei ole iial olnud, kui siis vaid väha kitsaste teksastega. :D Treener ütles mulle, et lihased olevat juba näha ja oma lolli rasvaprotsendikaalu ma ei usalda. Kaal on tõesti suhteline, aga väikest kasvu inimestel on nii raske elu, kuna iga kilo juurdetulek on kohe näha. ;) It better be muscles or else! :P

Siksfiks, tee mis sa teed, ma luban et sinu rasvaprotsent jääb alatiseks kuhugi nulli ja ühe vahele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain mõõtmistulemused kätte...minu ööpäevane toitumisprogramm peaks siis olema:

Valke 41 gr

Rasvu 36 gr

Süsivesikuid- mono- ja disahhariidid 82 gr, tärklis 123 gr

Kiudained 18,4 gr

Raud 15, 5 gr

Toituma peaksin 4-5 x päevas

Kas selliste kogustega on võimalik ellu jääda? Vaatasin, et ühest 200 gr pakist rasvatust kohupiimastki saan juba 32 gr valke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sain mõõtmistulemused kätte...minu ööpäevane toitumisprogramm peaks siis olema:

Valke 41 gr

Rasvu 36 gr

Süsivesikuid- mono- ja disahhariidid 82 gr, tärklis 123 gr

Kiudained 18,4 gr

Raud 15, 5 gr

Toituma peaksin 4-5 x päevas

Kas selliste kogustega on võimalik ellu jääda? Vaatasin, et ühest 200 gr pakist rasvatust kohupiimastki saan juba 32 gr valke.

Edit: krt, ajasin su BAV'i alguses veidi sassi... muutsin postitust

Veidi lahja...

Valke korruta 2 korda , Rasvu X2, süsivesikuid aga võib kärpida 25% - siis võid rääkida tervslikust menüüst toitainete vahekordade järgi...

Sellise kaloraažiga sa lihtsalt näljutad ennast liigselt.

Kui õigesti nüüd mäletan siis sinu BAV oleks umbes 1500kcal ehk hea koht alustamiseks kuna päevane kulutus langeks ikka sinna 1800kcal piirimaale. Sinu praegune kava on aga kõigest 1300kcal. Ehk veidi liiga karm alakaloraaz minu arust.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kes ütles, et ma ennast piinan???? Ma panin lihtsalt kirja selle, mis minu toitumis porgramm olema peaks- esimese hooga hakkasin ma naerma selle kava peale- see pole normaalne lihtsalt. Loomulikult ma ei toitu selle järgi, söön nii nagu enne, AGA küpsised, kommid olen ära jätnud, neid sõin varem ikka iga päev ja mitte vähe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kes ütles, et ma ennast piinan???? Ma panin lihtsalt kirja selle, mis minu toitumis porgramm olema peaks- esimese hooga hakkasin ma naerma selle kava peale- see pole normaalne lihtsalt. Loomulikult ma ei toitu selle järgi, söön nii nagu enne, AGA küpsised, kommid olen ära jätnud, neid sõin varem ikka iga päev ja mitte vähe :)

Muutsin postitust veidi. Ajasin su BAV'i nõksa sassi...

Aga väga hea, et selle kava järgi ei söö.

Aga mida sa mõtled, selline peaks sinu toitumisprogramm olema? Kelle sõnade järgi? :)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna hakkasin shapingus käima, siis kuu möödudes lasin ka huvipärast ennast kaaluda-mõõta ning siis sain tulemused koos sellise programmiga. Minu rasva% selle mõõtmise juures on 28- ei teagi, kas seda on palju või vähe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuna hakkasin shapingus käima, siis kuu möödudes lasin ka huvipärast ennast kaaluda-mõõta ning siis sain tulemused koos sellise programmiga. Minu rasva% selle mõõtmise juures on 28- ei teagi, kas seda on palju või vähe :)

shaping on saatanast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shaping on saatanast.

www.shaping.ee:

Toitumise reeglid shapinguga tegelejatele:

1. Loobuge 2-3 rikkalikust söögikorrast ja sööge 4-6 korda päevas väiksemates kogustes (300 – 400kcal) 2-3 tunniste vaheaegadega. See peaks teile meeldima!

2. 3 tundi enne treeningut ei tohi (ei ole soovitav) tarvitada loomset valku, võib taimset valku, aedvilja, puuvilja, teed, kohvi, taimeteed – kõike ilma suhkruta (mitte üle 400 kcal).

3. 3 tundi peale treeningut mitte süüa , võib juua teed, kohvi, taimeteed (näit. kibuvitsa), mineraalvett või spetsiaalseid süsivesikuterikkaid mineraaljooke.

4. 3 tundi peale treeningut tuleks süüa aedvilja ja puuvilju toorelt (aga mitte üle 100 kcal), veel 2 tunni pärast võib süüa tavalist toitu. Värsked aedviljad ja puuviljad sisaldavad rohkesti vitamiine ja fütoaineid.

5. Toidu bioloogilise väärtuse säilitamiseks ja toidu paremaks omastamiseks tuleks valida õiged toidu valmistamise viisid (lühiajaline toidu keetmine kuni valmimiseni, hautamine, aurutamine).

6. Mitte tarvitada teravaid maitseaineid, teravat ja suitsetatud toitu.

7. Ülekaalu korral piirata suhkrut ja rasva sisaldavate toitude tarbimist ning mitte süüa 3 tundi enne magama minekut.

Jrx, Sa oled hea sulega, kas viitsiksid ehk ühe selgitava artikli kirjutada? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
www.shaping.ee:

Toitumise reeglid shapinguga tegelejatele:

1. Loobuge 2-3 rikkalikust söögikorrast ja sööge 4-6 korda päevas väiksemates kogustes (300 – 400kcal) 2-3 tunniste vaheaegadega. See peaks teile meeldima!

2. 3 tundi enne treeningut ei tohi (ei ole soovitav) tarvitada loomset valku, võib taimset valku, aedvilja, puuvilja, teed, kohvi, taimeteed – kõike ilma suhkruta (mitte üle 400 kcal).

3. 3 tundi peale treeningut mitte süüa , võib juua teed, kohvi, taimeteed (näit. kibuvitsa), mineraalvett või spetsiaalseid süsivesikuterikkaid mineraaljooke.

4. 3 tundi peale treeningut tuleks süüa aedvilja ja puuvilju toorelt (aga mitte üle 100 kcal), veel 2 tunni pärast võib süüa tavalist toitu. Värsked aedviljad ja puuviljad sisaldavad rohkesti vitamiine ja fütoaineid.

5. Toidu bioloogilise väärtuse säilitamiseks ja toidu paremaks omastamiseks tuleks valida õiged toidu valmistamise viisid (lühiajaline toidu keetmine kuni valmimiseni, hautamine, aurutamine).

6. Mitte tarvitada teravaid maitseaineid, teravat ja suitsetatud toitu.

7. Ülekaalu korral piirata suhkrut ja rasva sisaldavate toitude tarbimist ning mitte süüa 3 tundi enne magama minekut.

Jrx, Sa oled hea sulega, kas viitsiksid ehk ühe selgitava artikli kirjutada? :D

Ahhh... My eyes... my eyes. My brain... my brain. :(:):o

Kuidas saab nii läbisegi anda kasulikku nõu ning samas täiesti totaalselt lolli ja enesehävituslikku nõu? :)

Kirjutan sinna www.shaping.ee'sse vist ühe pikema kirja ja ütlen neile, et tulen kohe kallale, kui nad lolluste propageerimist ära ei lõpeta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahhh... My eyes... my eyes. My brain... my brain. :D:):D

Kuidas saab nii läbisegi anda kasulikku nõu ning samas täiesti totaalselt lolli ja enesehävituslikku nõu? :)

Kirjutan sinna www.shaping.ee'sse vist ühe pikema kirja ja ütlen neile, et tulen kohe kallale, kui nad lolluste propageerimist ära ei lõpeta. :(

Ma võin ju selle kõige suhtes võhik olla, kuid minu meelest on samuti sealsed soovitused kuidagi vigased.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×