Jump to content
sopsti

Digitaalse jõusaalipäeviku pidamine

Recommended Posts

Tere,

Sai mitmeid aastaid kirjutatud kõik trennid paberpäevikusse (neid tekkis ikka päris mitu aja jooksul), kuid selle põhjal analüüsimise oli üsna tüütu ja aega nõudev, siis sai tehtud enda probleemi lahendamiseks http://www.trennihunt.ee. Palun proovige ja andke tagasisidet, et seda digitaalselt jõusaalipäevikut paremaks teha. Kui meeldib, siis hakake kasutama - ei plaani saiti maha võtta.

Tänud ette,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avastasin sealt saidilt sellise harjutuse nagu "Biitseps plokil lamades"

Kuidas see võiks välja näha B) ?

ntx nii- oled selili pingil ja tõmbad trossi üleval alla oma peani. Olen ise teinud nii ja päris hea on.

Nii, esimesed sisestused tehtud. Homme uuesti ja siis on näha ka, kuidas graafikud toimivad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treeningplaani tehnilisele poolele on kulutatud küll palju auru, kuid füsioloogilise poole osa tuleb sama hästi välja arendada.

Jäetud on üks suur märkmete kast, kuhu peaks siis märkima intensiivsuse, kuid päevade kaupa on vaja üles tähendada detailselt

ka une hulk ja kvaliteet, isu, meeleolu, pulss peale ärkamist ja enne tõusmist, lihaste valulikkus, lihaste raskus, ärrituvus jne.

Mitte ükski jõusaalihunt ei pääse toitumispäevikust, see võiks olla koos üldise treeningpäevikuga ja sinna juurde kehakaal ja kord nädalas ümbermõõdud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treeningplaani tehnilisele poolele on kulutatud küll palju auru, kuid füsioloogilise poole osa tuleb sama hästi välja arendada.

Jäetud on üks suur märkmete kast, kuhu peaks siis märkima intensiivsuse, kuid päevade kaupa on vaja üles tähendada detailselt

ka une hulk ja kvaliteet, isu, meeleolu, pulss peale ärkamist ja enne tõusmist, lihaste valulikkus, lihaste raskus, ärrituvus jne.

Mitte ükski jõusaalihunt ei pääse toitumispäevikust, see võiks olla koos üldise treeningpäevikuga ja sinna juurde kehakaal ja kord nädalas ümbermõõdud.

Tänud Aile,

Eks eesmärk on kuskilt alustada ja sealt edasi minna. Võtame Sinu soovitusi arvesse ja üritame neid jõudumööda rakendada.

Head treenimist!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänud Aile,

Eks eesmärk on kuskilt alustada ja sealt edasi minna. Võtame Sinu soovitusi arvesse ja üritame neid jõudumööda rakendada.

Head treenimist!

Mina soovitaksin, et kui teete asja nii detailseks, mis kahtlemata on hea, siis jätke kasutajale võimalus osad kastid ära keelata v nähtamatuks muuta - nt. kui mind ümbermõõdud ei huvita või toitumispäevik mingil perioodil ei huvita, et siis see mul ekraanil ees asjatult ei oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitaksin, et kui teete asja nii detailseks, mis kahtlemata on hea, siis jätke kasutajale võimalus osad kastid ära keelata v nähtamatuks muuta - nt. kui mind ümbermõõdud ei huvita või toitumispäevik mingil perioodil ei huvita, et siis see mul ekraanil ees asjatult ei oleks.

Tänud soovituse eest. Eks üritamegi nii teha, et kasutaja saab ise valida, mida ta igapäevaselt näeb - sest osad mõõdavad ennast pidevalt ja peavad arvet selle üle, teisi samas huvitab ainult tulemused ja iga-nädalalaselt ennast ei mõõda. Huvitav saab olema teha ja jälgida graafikuid, kuidas mõõdud ja kaal on suurenenud/vähenenud - eriti kui siduda see veel trennikoormusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idee on muidu hea, aga paberpäevikut see siiski minu arust ei asenda. Paberpäeviku mõte on see, et sa saad oma seeriad ja kordused kohe trennis kirja panna, mitte kodust arvuti tagant. Kodus ei pruugi enam kõike mäletada. Üks variant on teha sellele digitaalsele päevikule mobiilne liides ja loota, et inimestel on trennis olemas ligipääs veebi. Sellisel juhul võiks ta tõesti paberpäevikut asendada. Praegusel hetkel näen ma aga selles digitaalses päevikus trennide analüüsimiseks mõeldud tööriista. Sellegi poolest tundub asi huvitav. Peaks ka proovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen neid versioone näinud. Kõige hullem pärast ei saa enda andmeid kätte. Mina kasutan lihtalabast exel tabelit ja rahul. Varuvariant mälupulgal ja ei ole midagi karta. Üks portaal kunagi kah lasi auto andmeid ja remondi ajalugu salvestada, tulemus see, et ikaa ei pääse ligi andmetele, kui vaja. Mina selliseid asju ei hakka kunagi usaldama. Isegi kirjad tulevad arvutisse ja salvestatakse, ei lähe eales kaotsi. Tore , et selliseid asju tehakse, motiveerib rohkem treenima noori. Mind jätab see asi täitsa külmaks. Edu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nojah, selline risk on täiesti olemas, et saidi omanik ei viitsi enam tegeleda ja kõik andmed kaovad ära. Seda tuleks kindlasti maandada kuidagi. Näiteks, kui oleks võimalik mingil kujul oma andmeid salvestada, siis oleks väga hea. Andmeformaat peaks olema selline, et sellega edaspidi midagi teha ka saaks - kas või Excel vms. Andmete eksport on kohustuslik element sellist tüüpi rakenduse puhul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen neid versioone näinud. Kõige hullem pärast ei saa enda andmeid kätte. Mina kasutan lihtalabast exel tabelit ja rahul. Varuvariant mälupulgal ja ei ole midagi karta. Üks portaal kunagi kah lasi auto andmeid ja remondi ajalugu salvestada, tulemus see, et ikaa ei pääse ligi andmetele, kui vaja. Mina selliseid asju ei hakka kunagi usaldama. Isegi kirjad tulevad arvutisse ja salvestatakse, ei lähe eales kaotsi. Tore , et selliseid asju tehakse, motiveerib rohkem treenima noori. Mind jätab see asi täitsa külmaks. Edu.

Tere,

Loomulikult on õigus mitte usaldada ja tõesti ei ole me veel kuidagi suutnud tõestada, et andmed 5 aasta pärast ka alles on. Kas aitaks kindlustunnet tekitada kui oleks olemas eksport .csv kujul, et saaksid näiteks iganädalaselt sisestanud andmed enda excelisse tõmmata? Varuvariant oleks olemas ja samas saaks manipuleerida andmetega, mis Sul juba excelis on ja uute andmetega, mis oled trennihunt.ee sisestanud ja eksportinud.

Tänud tagasiside eest,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idee on muidu hea, aga paberpäevikut see siiski minu arust ei asenda. Paberpäeviku mõte on see, et sa saad oma seeriad ja kordused kohe trennis kirja panna, mitte kodust arvuti tagant. Kodus ei pruugi enam kõike mäletada. Üks variant on teha sellele digitaalsele päevikule mobiilne liides ja loota, et inimestel on trennis olemas ligipääs veebi. Sellisel juhul võiks ta tõesti paberpäevikut asendada. Praegusel hetkel näen ma aga selles digitaalses päevikus trennide analüüsimiseks mõeldud tööriista. Sellegi poolest tundub asi huvitav. Peaks ka proovima.

Tere,

Praegusel kujul oleks andmete sisestamine võimalik, kui tõesti üsna tülikas kuna sait ei ole täielikult optimeeritud mobiilis kasutama. Tegeleme selle arendusega, kuid esialgu üritaks tuunida trennihunt.ee hästi kasutatavaks arvutis. Eesmärgiga, et pärast ei peaks suuri muudasi tegema ka mobiilirakenduses.

Tänud tagasiside eest,

P.S Natuke infot ka trennihundi kohta http://www.trennihunt.ee/about - eks üritame varsti täpsemalt kirja panna, mis lisafunktsionaalsus kuna tuleb kui rohkem tagasisidet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idee on muidu hea, aga paberpäevikut see siiski minu arust ei asenda. Paberpäeviku mõte on see, et sa saad oma seeriad ja kordused kohe trennis kirja panna, mitte kodust arvuti tagant. Kodus ei pruugi enam kõike mäletada. Üks variant on teha sellele digitaalsele päevikule mobiilne liides ja loota, et inimestel on trennis olemas ligipääs veebi. Sellisel juhul võiks ta tõesti paberpäevikut asendada. Praegusel hetkel näen ma aga selles digitaalses päevikus trennide analüüsimiseks mõeldud tööriista. Sellegi poolest tundub asi huvitav. Peaks ka proovima.

See on küll migi nali, et koju jõudes ei ole meeles, mida sa trennis tegid B) .

Olen alates 1993.a kõik oma trennid kirja pannud ja ikka hiljem kodus, et mitte trennis sahmida pastaka ja päevikuga ringi ja iialgi ei ole midagi ununenud.

Aga mul ka 1 sait oma kodulehekülje lisana tegemisel, mis sisaldab treening- ja toitumispäevikut, kus saab ise ka endale toidukava kokku panna täpselt ette antud kaloraazi ja toitainete järgi. Ja loomulikult tuleb võimalus saata endale maili või välja printida need.

Hakkab sisaldama ka kõikvõimalikke graafikuid jne,mis om atoitumise ja treeningute analüüsimiseks vajalikud on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kui mobiilsest rakendusest rääkida, siis mul on veel üks mõte. Kui seda realiseerida nii, et inimene läheb trennis wap või mis iganes saidile ja seal sisestab oma andmed, siis see sõltub sellest, kas inimesel on trennis internetiühendus olemas või mitte. Seda ei pruugi alati olla. Kui teha eraldi mobiilne programmike (J2ME või mis iganes), mis võimaldab andmeid mugavalt sisestada, aga serverisse saadab vaid käsu peale, siis oleks asi parem. Need andmed, mida ma sisestan oma telefoni, cache'takse ära (kirjutatakse "kettale"). Kui ma kunagi satun kohta, kus mul on internetiühendus olemas, siis vajutan "sync" ja andmed saadetakse trennihunt.ee serverisse ja nad on kättesaadavad ka tavapärasel viisil läbi veebi.

See vajab muidugi päris korralikult lisaarendusi, aga võite todo listi panna vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se eksport varint on hea, ainult kuidas see teostub ja miks iga nädal, iga päev peale kannet tahan eksportida neid andmeid. Ma vöibolla regan ära ja proovin, et kas ajaliselt see üldse tasub. Ja asi ei ole usaldamisega. Nagu see treeningpäeviku variant mailile, minu jaoks see oli täiesti mötetu. Asi läheb lihtsalt keerukamaks, samas kui saab lihtsalt. Edu

Tere,

Loomulikult on õigus mitte usaldada ja tõesti ei ole me veel kuidagi suutnud tõestada, et andmed 5 aasta pärast ka alles on. Kas aitaks kindlustunnet tekitada kui oleks olemas eksport .csv kujul, et saaksid näiteks iganädalaselt sisestanud andmed enda excelisse tõmmata? Varuvariant oleks olemas ja samas saaks manipuleerida andmetega, mis Sul juba excelis on ja uute andmetega, mis oled trennihunt.ee sisestanud ja eksportinud.

Tänud tagasiside eest,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avastasin sealt saidilt sellise harjutuse nagu "Biitseps plokil lamades"

Kuidas see võiks välja näha B) ?

Pakun, et viskad pingile pikali ploki alla võtad pulgast kinni ja halladki küünarvarsi kõverdama, nö näo või pea peale tõmbama. Suuremate raskustega on probleem, et tõmbab pingi küljest lahti ülakeha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

Vahepeal on palju vett merre vooland, aga oleme ikka www.trennihunt.ee edasi arendanud. Saate nüüd lisada eesmärke ja süsteem jälgib neid ning annab teada kui olete selle saavutanud (juhuks kui kuidagi meelest läheb :rolleyes:). Lisaks saab nüüd ka treeningkavasid sisestada ja juba sisestatud treeninkavasid harjutuse sisestamisel aluseks võtta. Lisaks mitmele väiksemale täiendusele üritame ikka enne kevadet ka mobiiliversioonid valmis saada. Kasutajaid on Eestis tekkinud mõne saja ringis ja tagasiside on igati positiivne olnud.

Head treenimist ja trennide jälgimist www.trennihunt.ee abil

Mart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×