Jump to content
vend vähk

Vend Vähk Peab liikuma!

Recommended Posts

18.august 2013

Täna lootsin Raineriga koos trenni teha, aga jõudsin spordisaali oluliselt hiljem ja hr Neemsalu oli selleks ajaks juba facebooki avarustesse sukeldunud. Trenni sai täna tehtud ja saunas käidud. Hr Andreasele sai ka uhkustatud ja väikeseid jõunumbreid näidatud ja mees on raudselt juba tige sellise edeva ja libeda mehe tegemiste peale, aga ta on hullult viisakas mees ning vaatab kannatlikult pealt ning raudselt topib hilisõhtul küünlavalgel kääre, nõelu ja igasugust muud kraami vend Vähi näoga woodoo nuku sisse. :P Kehakaal oli täna -85 kg. Algaval nädalal loodan ära näha -84 kg ja usun, et see ei ole eriline pingutus. Tänane tavatoit suhteliselt ühekülgne- ikka endiselt kanafilee kerge pipraga, kodujuust värske tomatiga ja lahja kohupiim rosinatega. Eriline maasikas tordil oli Tartu turult ostetud värske hapendatud kurk! Lisanditest läksid sõbrad WHEY+, BURNER, PUMP+, JOINT+, PUDDING ja BLOCK. Kõike natukene ja jube hea olla! Täna õhtul ostsin endale Eedeni Fitshopist ka proovimiseks uue toote:

post-50-0-20036600-1376857489_thumb.jpg

Tuleb tunnistada, et FAST tooted lähevad iga aastaga järjest paremaks ning ka see jook oli väga super maitsega kuigi olin selle suhtes alguses natuke skeptiline. Kindlasti soovitan kõigil proovida! Ok, käin veel koertega väljas ja siis unele. Homme varahommikul on bodypump ja õhtul tahaks ka jõusaali minna. Pidage vastu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Böö

Ei voodoo pole minu ala. Aga tore on vaadata kui külm mees tuleb, viskab selili ja teeb 120 kg. 8 kordust (vist)

Kade ei ole. Pigem annab edasiseks tahet juurde sa libe ja edev mees :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Böö

Ei voodoo pole minu ala. Aga tore on vaadata kui külm mees tuleb, viskab selili ja teeb 120 kg. 8 kordust (vist)

Kade ei ole. Pigem annab edasiseks tahet juurde sa libe ja edev mees :)

No kui meeldib, siis teinekordki! Mina ootasin täna päeval härrast jõusaalis, aga mehel hoopis pulma-aastapäev ja ilmselt maiste probleemidega ei tegele :rolleyes: täna

Share this post


Link to post
Share on other sites

20.august 2013

Üks igav päev kui spordiklubid on kinni ja elu seisab. Täna olen tegelenud põhiliselt toitumisega: värske sibul, till, tomat, kodujuust ja kanafileesink. Lisaks PUDDING ja HERA80. Eile tegin bodypumpi ja samuti jõusaalitreeningu. Alustasin uuesti ka oma lõuatõmmete-rööbaspuude projektiga:

post-50-0-41644300-1377000033_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

22.august 2013

Eile oli kõva trenni päev ning lisaks bodypumpile tegin ka 2 jõusaalitrenni. Hetkel ei ole pikalt aega kirjutada. Numbrid hakkavad vaikselt tõusma. Lisaks üleskirjutatud surumise ja lõuatõmmete arvule, tegin õhtuses trennis veel kõvasti lisaks. Nüüd kohe SHOCK sisse ja tegutsema!

post-50-0-40282800-1377155613_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sul mingi süsteem ka selles rööbaspuude ja lõuatõmmete treeningus.Palju iga trenn kordusi lisad? Kas jätad varu ka sisse iga trenn või iga trenn tõmbad maksimumini ära palju jäksad ? Kas teed igapäev 7 päeva nädalas neid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sul mingi süsteem ka selles rööbaspuude ja lõuatõmmete treeningus.Palju iga trenn kordusi lisad? Kas jätad varu ka sisse iga trenn või iga trenn tõmbad maksimumini ära palju jäksad ? Kas teed igapäev 7 päeva nädalas neid ?

Süsteem selline, et rohkem pingutada. Selg on päris valus, aga jätkan. Mingi hetk lähen pealthaardes tõmmetele üle. Seljast peab asja saama! Seda süsteemi on raske mõne teise programmiga võrrelda. Aprillis tegin seda nii võimsalt, et lõpuks sai päevas 600 + 600 kordust tehtud. Sellise tulemuseni jõudsin umbes 2 nädalaga ning tuleb tunnistada, et ülakeha ei ole mul kunagi nii võimas olnud. 600 lõuatõmmet tunni aja jooksul jätab päris korraliku jälje. Kordusi lisan juurde vastavalt enesetundele ja meeleolule. Hetkel maksimumi püüdma ei hakka, sest teisi lihasgruppe ka vaja treenida.

Täna käisin siis jälle jõusaalis ning seekord jälle suuretasin oma projekti korduseid. Trenni alguseks käisin aeroobika saalis jooksmas, siis stepper ning kui soe juba sees oli, siis jalad ja sääred. Ülakeha alustasin siis rööbaspuude ja lõuatõmmetega. Täna kirjutasin küll kõik numbrid ilusti üles, aga mitte ei mäleta, kuhu selle paberilehe jätsin. Igal juhul oli vist 135 lõuatõmmet ja 155 rööbaspuud. Lisaks veel rinnale hantlitega lendamist ja bicepsile erinevaid harjutusi. Kõhulihase harjutus ikka ka! Kehakaal stabiilselt seal 84 kandis. Homme varahommikul bodypump ning õhtupoole jälle jõusaal. Lisanditest täna PUMP+. JOINT+, BCAA, PROMIX, FEED, RUSH, PRODE90, HERA80 ja päeva lõpuks imemaitsev PUDDING. Päeval jõin trennis ühe apelsini smuuti ka!

Pidage vastu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas lisaraskusega pealthaardes lõuatõmbeid või dipse ka teind oled? Mis raskusega mis korduseid?

Raske öelda, mis on lisaraskus. Kui ma kevadel seda maratoni tegin, siis kaalusin ehk rohkem kui praegu, lisaks olid seljas Kaitseväe riided koos saabastega, mis samuti kaaluvad midagi. Üldiselt nii intensiivse treeningu puhul on oluline ellu jääda ning raskuste lisamisega ei oleks ilmselt enam õiget tunnet ja tempot. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

24.august 2013

Tunnistan ausalt, et täna tegin väikese pausi ja jätsin trenni vahele. Küll aga olen piinliku täpsusega jälginud toitumist ning eile, reede hommikul, oli minu kehakaal täpselt 83 kg. Vorm hakkab vaikselt pärast USA reisi taastuma, enesetunne on superhea! Panen siia üles ka eilse treeningu kokkuvõtte. Eile oli mul siis varahommikul bodypump ning ühtul jõusaal. Homme kindlasti jõusaali! Teine pilt on tänasest poeskäigust. Nagu näete- rasvata kodujuust ja filee on põhilised. Lisanditest täna PUMP+, HERA80, PUDDING ja PROMIX

post-50-0-96856700-1377375287_thumb.jpg

post-50-0-56355200-1377375301_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kust rasv tuleb? Mis allikatest? Kui palju?

Rasva ei ole vaja. Rasvast on vaja vabaneda! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

25.august 2013

Täna oli teguderohke pühapäev ja loomulikult käisin ka trennis! Kui mina koos hr Rainer Neemsaluga Fitlife spordiklubi uksest sisse astusin, siis oli pidu juba alanud! Hr Rainer muudkui valetab ja vormi tal ka ei ole, aga ma ei räägi sellest kellelegi. Jõusaalis oli tõeline staaride paraad eesotsas hr Uppini ja Andreasega. Uppinil olid seekord püksid ka jalas. :rolleyes: Minu treening kujunes täna jälle selliseks nagu ikka viimasel ajal- soojendus, jalad-sääred, lõuatõmmete-rööbaspuude maraton, lisaks erinevad lihasgruppide harjutused: Selja tõmbed hantliga, surumine-lendamine rinnale, lisaks triceps-biceps. Toitumine on range ning kursist kõrvale astuda ei ole kavatsustki. Kõik toimib ja see on oluline. Rasvapalle söön ilmselt jõulude ajal kui see kedagi huvitab. Lisanditest; PUMP+, SHOCK, BLOCK ja FEED. Õhtul JOINT+ ja PUDDING. Mõned pildid ka tänasest trennist:

post-50-0-68030200-1377459270_thumb.jpg Selg-biceps-kõht

post-50-0-06935100-1377459295_thumb.jpg Lailihas eest

post-50-0-37366300-1377459314_thumb.jpg Team FAST peeglis

post-50-0-18365100-1377459322_thumb.jpg Triceps

post-50-0-61686400-1377459329_thumb.jpg Bicepsi tõmbed vastu rinda (bodypumpist)

post-50-0-69266100-1377459337_thumb.jpg Võtsin sisse ka laialthaardes tõmbed. Hakkan vaikselt numbreid suurendama

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

26.august 2013.

No nii ongi. Tegin mingi hirmsa blogi oma treeningutest ja toitumisest ja siis mingi ime läbi ei seivinud seda materjali ja oligi kadunud enne kui siia jõudsin laadida. Masendav. Igal juhul täna tegin 2 trenni ning töö käib! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

26.august 2013.

No nii ongi. Tegin mingi hirmsa blogi oma treeningutest ja toitumisest ja siis mingi ime läbi ei seivinud seda materjali ja oligi kadunud enne kui siia jõudsin laadida. Masendav. Igal juhul täna tegin 2 trenni ning töö käib! :)

Eks kuskil USA serveris on olemas see, esita neile teabenõue.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

28.august 2013

Täna käisin siis jälle üle pika aja Võrus ja kus mujal treenida kui kuulsusrikkas Kuperjanovi pataljonis! Mõned pildid ka sellest võimsast saalist:

post-50-0-90991000-1377702278_thumb.jpg Jalatrenn reie nelipeale tuld!

post-50-0-09572300-1377702176_thumb.jpg Seljatõmbed. Tuleb tunnistada, et selles saalis on mitu väga head selja-ja rinnamasinat.

post-50-0-12767700-1377702293_thumb.jpg Ülevedu. Klassika.

post-50-0-84589100-1377702304_thumb.jpg Hantlivalik

post-50-0-15778400-1377702316_thumb.jpg Selline saal

post-50-0-54454500-1377702325_thumb.jpg Silma võtab märjaks

post-50-0-04599400-1377702334_thumb.jpg Suvepoiss 2013

Varahommikul oli mul kindlasti ka Tartus bodypump ning lõuatõmbeid-rööbaspuud ka loomulikult mõnuga. Lisanditest PUMP+, JOINT+, WHEY+, HERA80, BLOCK ja RUSH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea ülevaade Kuperjanovi saalist, korralik saal:)

Edmund läheb sinna siis varsti treenima nii palju kui seal treenida lastakse.

Jõudu sull, Imre, energiat sul jagub, uskumatu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

29.august 2013

Täna oli võrdlemisi vähe aega, aga trenni tegin ikka ära- seekord Tartu Laululava taga erinevatel kangidel ja pukkidel. Kohe PROMIX sisse ja unele. Homme varahommikul kl 07:15 bodypump ja päeval kindlasti jõusaali! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

29.august 2013

Täna oli võrdlemisi vähe aega, aga trenni tegin ikka ära- seekord Tartu Laululava taga erinevatel kangidel ja pukkidel. Kohe PROMIX sisse ja unele. Homme varahommikul kl 07:15 bodypump ja päeval kindlasti jõusaali! :)

Kuidas sul muidu hommikusöök välja näeb ning kui palju sööd enne bodypumpi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas sul muidu hommikusöök välja näeb ning kui palju sööd enne bodypumpi ?

Ei söögi midagi. Varahommikul ei söö ma üldse. Alles 10-11:00 ajal läheb kõht tühjaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×