Jump to content
Sign in to follow this  
stamma

mitu küsimust mu uue seljakava kohta

Recommended Posts

Alustasin siis seljale jõukava esimest korda elus. Teen seda ühe korra nädalas. Teistele lihasgruppidele teen tavalist 3x10 harjutuste süsteemi.

Seljale teen siis 4x5 võimalikult suurte raskustega.

Kava niisugune:

1. Jõutõmme

2. Lõuatõmme kitsa althaardega

3. Kere tõmme üles laia haardega (põhimõtteliselt lõuatõmbe sarnane, ainult et ei tõmba lõuga üle kangi, vaid tõmban kukla kangi ligi)

4. Hantli tõmme küljele pingil ettekallutatult (variatsioon on siis kangi tõmbed vastu kõhtu - teen üks nädal üht, teine nädal teist)

ja siis edasi on biitsepsile paar harjutust ja käsivarrele ka paar harjutust.

Küsimused.

1. Kas peaks rohkem/vähem harjutusi tegema? (kas peaks nii hantli tõmbe kui kangi tõmbed vastu kõhtu mõlemad samas trennis tegema lisaks veel?)

2. Kas biitsepsile peaksin ka tegema 4x5 võimalikult suure raskusega või teen biitsepsile ikka 3x10 edasi?

Kas käsivart eraldi on üldse mõtet teha?

Tänud!

S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alustasin siis seljale jõukava esimest korda elus. Teen seda ühe korra nädalas. Teistele lihasgruppidele teen tavalist 3x10 harjutuste süsteemi.

Seljale teen siis 4x5 võimalikult suurte raskustega.

Kava niisugune:

1. Jõutõmme

2. Lõuatõmme kitsa althaardega

3. Kere tõmme üles laia haardega (põhimõtteliselt lõuatõmbe sarnane, ainult et ei tõmba lõuga üle kangi, vaid tõmban kukla kangi ligi)

4. Hantli tõmme küljele pingil ettekallutatult (variatsioon on siis kangi tõmbed vastu kõhtu - teen üks nädal üht, teine nädal teist)

ja siis edasi on biitsepsile paar harjutust ja käsivarrele ka paar harjutust.

Küsimused.

1. Kas peaks rohkem/vähem harjutusi tegema? (kas peaks nii hantli tõmbe kui kangi tõmbed vastu kõhtu mõlemad samas trennis tegema lisaks veel?)

2. Kas biitsepsile peaksin ka tegema 4x5 võimalikult suure raskusega või teen biitsepsile ikka 3x10 edasi?

Kas käsivart eraldi on üldse mõtet teha?

Tänud!

S

pane jõutõmme 3dax või 4dax

Share this post


Link to post
Share on other sites
pane jõutõmme 3dax või 4dax

Miks nii? Minu arvates peaks jõutõmme just olema esimene sest see on kõige raskem ja kurnavam harjutus. Niimodi saad sa seda kangi maast lahti tõmmata maksimaalse energiaga kuid seda trenni lõppu jättes oled juba palju väsinum.

Alustasin siis seljale jõukava esimest korda elus. Teen seda ühe korra nädalas. Teistele lihasgruppidele teen tavalist 3x10 harjutuste süsteemi.

Seljale teen siis 4x5 võimalikult suurte raskustega.

Kava niisugune:

1. Jõutõmme

2. Lõuatõmme kitsa althaardega

3. Kere tõmme üles laia haardega (põhimõtteliselt lõuatõmbe sarnane, ainult et ei tõmba lõuga üle kangi, vaid tõmban kukla kangi ligi)

4. Hantli tõmme küljele pingil ettekallutatult (variatsioon on siis kangi tõmbed vastu kõhtu - teen üks nädal üht, teine nädal teist)

ja siis edasi on biitsepsile paar harjutust ja käsivarrele ka paar harjutust.

Küsimused.

1. Kas peaks rohkem/vähem harjutusi tegema? (kas peaks nii hantli tõmbe kui kangi tõmbed vastu kõhtu mõlemad samas trennis tegema lisaks veel?)

2. Kas biitsepsile peaksin ka tegema 4x5 võimalikult suure raskusega või teen biitsepsile ikka 3x10 edasi?

Kas käsivart eraldi on üldse mõtet teha?

Tänud!

S

Harjutuste valik on täitsa piisav, ei ole otseselt vaja rohkem teha. Võid ka biitsepsit suurte raskustega üritada rünnata või siis vahelduda kergete ja raskete päevade vahel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänan.

Muu on kõik OK?

Nii lihtne on sinu veenmine? Kas sa ei leiagi, et ta võiks põhjendada, miks peaks jõutõmmet tahapoole järjekorras lükkama? Matjusm põhjendas ilusti, miks tema arvab, et see peaks just esimene olema. Soovitan sul ikka edaspidi järgi küsida, miks keegi midagi arvab, muidu sind saab lihtsalt ära kasutada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ütleks, et lõuatõmbed, või plokil tõmbed powerit vähendavad.. Pigem teevad selja kenasti soojaks ja tõmbavad verd täis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii lihtne on sinu veenmine? Kas sa ei leiagi, et ta võiks põhjendada, miks peaks jõutõmmet tahapoole järjekorras lükkama? Matjusm põhjendas ilusti, miks tema arvab, et see peaks just esimene olema. Soovitan sul ikka edaspidi järgi küsida, miks keegi midagi arvab, muidu sind saab lihtsalt ära kasutada...

vaat kus vigurvänt

....eelnev post kisub õiges suunas!

Ma laisk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baasharjutused ikka esimesena.

Aga, miks mitte teha hantli tõmbed ja tõmbed kangiga samal päeval :D Vaheta kangi puhul lihtsalt haaret iga nädala tagant, näiteks - kord pealthaardes ja kord althaardes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alustasin siis seljale jõukava esimest korda elus. Teen seda ühe korra nädalas. Teistele lihasgruppidele teen tavalist 3x10 harjutuste süsteemi.

Seljale teen siis 4x5 võimalikult suurte raskustega.

Kava niisugune:

1. Jõutõmme

2. Lõuatõmme kitsa althaardega

3. Kere tõmme üles laia haardega (põhimõtteliselt lõuatõmbe sarnane, ainult et ei tõmba lõuga üle kangi, vaid tõmban kukla kangi ligi)

4. Hantli tõmme küljele pingil ettekallutatult (variatsioon on siis kangi tõmbed vastu kõhtu - teen üks nädal üht, teine nädal teist)

ja siis edasi on biitsepsile paar harjutust ja käsivarrele ka paar harjutust.

Küsimused.

1. Kas peaks rohkem/vähem harjutusi tegema? (kas peaks nii hantli tõmbe kui kangi tõmbed vastu kõhtu mõlemad samas trennis tegema lisaks veel?)

2. Kas biitsepsile peaksin ka tegema 4x5 võimalikult suure raskusega või teen biitsepsile ikka 3x10 edasi?

Kas käsivart eraldi on üldse mõtet teha?

Tänud!

S

Seljale piisab kolmest harjutusest, biitsepsile ja käsivarrele ühest, sest nad on väikesed lihased ja saavad koormuse ka seljaharjutusi sooritades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×