Jump to content
abso

Algaja Kava

Recommended Posts

vanuseks 15

kaal 68

pikkus 182

sooviks siis kava mis oleks jaotatud 3 osaks, ehk nagu 3 päevaks .

jõusaalis on olemas sellised instrumendid

surumispink puuriga

sõudeergomeeter

ratas

poksikott

hantlid

ja siis paarist asjast pildid mille nime ma ei teadnud

Kui midagi kirjutamata jätsin või valesti tegin, siis ärge näkku palun lööge = )

post-21725-1283881640_thumb.jpg

post-21725-1283881660_thumb.jpg

post-21725-1283881674_thumb.jpg

post-21725-1283881688_thumb.jpg

post-21725-1283881698_thumb.jpg

post-21725-1283881707_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 pilt on kõhulihaste treeninmiseks mõeldud pink(istessetõusud)

5 pilt on plokk kus saab selga treenida (tõmbad ülal olevat kangi kukla taha)

Viimane pilt on masin kus saab treeninda reie esi ja tagaosa

Algaja kava saad ehk isegi siit Fitness kodulehe pealt, lihtsalt vaata ja uuri :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan lingid:

Algajate kava 1

Algajate kava 2

Ott Kiivikas on koostanud algate kavad, mis on, tõsi, jaotuseta. Need saab kohandada iga saaliga vastavalt.

KUID. Algajal soovitangi nädalas sama kava teha mitu korda, Sulle siis 3 korda.

Aga enne, kui prindid kava ja trenni ruttad, võta ühendust isa/vanema venna/vanema sõbraga, isikuga, kes on juba jõusaalis pikemalt käinud, kuid kes on ka teadjam. Tugiisik saab Sind juhendada, kontrollida tehnikat. Need punktid on vajalikud ära hoidmaks traumasid ning ka parema tulemuse saavutamisel, minimaalsete resurssidega.

Võid ka siia, foorumisse, kirjutada, kus jõusaal asub. Võib juhtuda, et keegi lugeja on nõus Sind abistama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, nt Jalapress pingil. Mul ei ole selliseid trenažööre seal millega seda teha. Sellepärast küsingi teie abi, kuna ma ei saa poole asju sealt kavast teha kuna pole lihtsalt vastavaid vahendeid. Et ehk keegi viitsiks midagi asendada seal kavas ja muuta sedea nii, et mina oma instrumentidega saaks ka seal midagi teha .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui vanust on meil sõbraga vastavalt 15 ja tema kohekohe 16, siis tihti tasuks käia jõusaalis nii, et keha ei lõhuks omal kuidagi. Tunde järgi jõuaks ise käi 4 korda vabalt kui 5 kord aeroobset teha siis isegi 5 võibolla. Aga aru saanud, et see on liiga palju vist juba. Ja kui kaua oleks mõteks olla korraga jõusaalis ajaliselt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui vanust on meil sõbraga vastavalt 15 ja tema kohekohe 16, siis tihti tasuks käia jõusaalis nii, et keha ei lõhuks omal kuidagi. Tunde järgi jõuaks ise käi 4 korda vabalt kui 5 kord aeroobset teha siis isegi 5 võibolla. Aga aru saanud, et see on liiga palju vist juba. Ja kui kaua oleks mõteks olla korraga jõusaalis ajaliselt ?

Ollakse õllekas,jõusaalis tehakse trenni, :)

Võta(telli) endale kava ja tee see läbi.

Ongi aeg käes.

btw,kui tundub et jõuaks palju rohkem,siis on kas raskused valesti valitud või/ja trenni intensiivsus madal(oled saalis rohkem kui treenid).

Share this post


Link to post
Share on other sites

no eks ma üritan intensiivsemalt teha siis :)

aga ikkagi, sorri, et käin kellegile pinda juba või midagi. Aga meie jõusaalis pole pooli asju mis on seal kavades, justnimelt trenažööre. Olen proovinud teatud harjutusi ära vahetada, aga ei oska ju ise ka nii kombineerida, et iga lihas võrdselt saaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa kasutaksid seda Janika soovitatud algajate kava(2), siis nende vahenditega, mis sul on seal olemas, saad kõik ettenähtud harjutused tehtud.

Nojah okei, eraldi säärepinki sul pole, aga seda saad näiteks kangiga ka teha

Edited by aivar424

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa kasutaksid seda Janika soovitatud algajate kava(2), siis nende vahenditega, mis sul on seal olemas, saad kõik ettenähtud harjutused tehtud.

Nojah okei, eraldi säärepinki sul pole, aga seda saad näiteks kangiga ka teha

Säärt saad teha stepilaua, või trepiastme olemasolul nii http://www.exrx.net/WeightExercises/Gastro...gCalfRaise.html

algatajale:

Ja jää algajate kava juurde. Algajate kava ei ole jõusaalihuntide vandenõu algajate vastu, et need liiga tugevaks ei saaks, vaid võimaldab sul kasutada ära kogu su potentsiaali.

Algaja närvisüsteem ei ole veel kohanenud ning ei lase inimesel end täiesti "tühjaks" treenida. Selle tulemusena on sinu taastumise aeg olenevalt trenni raskusest 24-48 tundi. Saad teha fullbody treeningut 3x nädalas.

Edasijõudnute üks kehaosa korra nädalas kava põhjuseks on see, et nad peavad tegema selliseid pause, et mitte sattuda ületreeningusse. Sinule on nädalane paus raisatud aeg.

Edited by rihoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×