Jump to content
martin1333

Kõikvõimas KÜKK

Recommended Posts

http://www.fitness.ee/?act=article&art...ID=1〈=1

1. Kükk on harjutus, mis kaasab töösse korraga väga palju lihaseid. Ma arvan, et ei paku väga palju üle, kui väidan, et kükitades on töös sisuliselt terve keha.

2. Küki võime arendada erinevaid kehalisi võimeid tuleneb suuresti ka sellest kuidas kükkida (millise raskusega, mitu korda, kui pikad on puhkepausid jne).

3. Kükist tuleva lõpptulemi suureks mõjustajaks on ka adekvaatne toitumine vastavalt soovitud eesmärgile.

Edited by martin1333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõuaks see info kõikidele inimestele ja eriti sportlastele, oleks ülihea ! Olen püüdnud paljudele seletada küki ja jõutõmbe tähtsust, kuid kõik hakkavad rääkima, et surun enda loogikat peale ja need kaks harjutust on ainult lihase kasvatamiseks - ainult kulturistidel on vaja neid harjutusi teha.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psss ärge rääkige valjusti, muidu on peagi ttü spordisaalis kükipuuri taga järjekord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi niikuinii ei viitsi neid tegema hakata. Ma usun, et järjekord jääb püsima rinnaltsurumise pingi juurde. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas kükki mõju on selline ainult siis, kui kükitakse kangiga või on hantlitega kükkimine sama tõhus?

kahju et pole võimalust kükkida kangiga, hea harjutus :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas kükki mõju on selline ainult siis, kui kükitakse kangiga või on hantlitega kükkimine sama tõhus?

kahju et pole võimalust kükkida kangiga, hea harjutus :huh:

Kui muud varianti ei ole, siis aitab ka hantlitega kükkimine - see on igal juhul parem kui jätta see harjutus tegemata. Hantlitega sirge seljaga kükki tehes - ei ole vaja üldse suurt raskust kasutada - sest nii tehes on see päris raske harjutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere tahaks teada kas ilma pausideta kükk arendab hüppevõimekust paremini kui pausidega kükk,sest näiteks kui laskud põlvedest ja puusadest alla ja oled nii paar sekundit ja siis hüppad tuleb tulemus kehvem kui hüppel millal sa ei oota peale maksimaalse sügavuse saavutamist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eriti nähtavat vahet seal ma arvan, et ei ole. Lase ikka sujuvalt täiskükki ja sealt plahvatuslikult üles. Sa võid seda muidugi proovida ja vaadata kas on mingit progresseerumist aga miks teha asju liiga keeruiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tagasi artikli juurde

Tahad kasvatada lihaste arvelt üleüldist kehamassi...tee kükki.

Tahad põletada rasva, saada trimmis ning toonuses keha ja tagumikku...tee kükki.

Tahad kasvatada oma jõunäitajaid, kasvatada maksimaaljõudu...tee kükki.

Tahad olla üleüldiselt tugev ja lüüa läbi rammumehe võistlustel...tee kükki.

Tahad jalgu kasvama saada...tee kükki.

Tahad kiirust, plahvatust ja hüppevõimet...tee kükki.

Tahad jämedaid käsi...tee kükki.

Tahad vastupidavust...tee kükki.

Kas mõni eelnev väide ei pea paika või on vale? Olles läbi töötanud sadu kirjutisi, võin julgelt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi niikuinii ei viitsi neid tegema hakata. Ma usun, et järjekord jääb püsima rinnaltsurumise pingi juurde. :)

Kahtlemata nii ongi. Rinnalt surumine oli, on ja jääb nö. tavainimese ja keskmise jõusaalikülastaja jaoks kõige populaarsemaks harjutuseks ja seda jäädaksegi pidama peamiseks harjutuseks, mis näitab inimese jõudu. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vahelduseks võid küki ajal hantleid pea kohal üleval hoida :huh:

Pole paha harjutus tasakaalustavale süsteemile, aga miskipärast on siis kanna alla üsna kõrget tuge vaja mul, on see normaalne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui muud varianti ei ole, siis aitab ka hantlitega kükkimine - see on igal juhul parem kui jätta see harjutus tegemata. Hantlitega sirge seljaga kükki tehes - ei ole vaja üldse suurt raskust kasutada - sest nii tehes on see päris raske harjutus.

Näiteks:

post-17-1281902333_thumb.jpg

post-17-1281902453_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole paha harjutus tasakaalustavale süsteemile, aga miskipärast on siis kanna alla üsna kõrget tuge vaja mul, on see normaalne ?

Oleneb kyki sygavusest. Harjutamise m6ttes v6iksid ikkagi kykkida ilma blokita...suutlikkuse piirini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole paha harjutus tasakaalustavale süsteemile, aga miskipärast on siis kanna alla üsna kõrget tuge vaja mul, on see normaalne ?

Ilma toeta ikka ja nii sügavale, kui läheb. Tavatreenijale see harjutus rohkem painduvuse ja taskaalu arendamiseks, raskused ka väikesed (ise suudan tühja kangiga korraliku tehnikaga täisküki teha).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin 50-60 kg kangiga täiskükke... aga ilma kannatoeta oli väga imelik tunne ja ei õnnestunud teha.

tugi kanna all? hmm..ma kogu aeg ilma teinud. kolmapäeval jalapäev, proovin ära ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Algul oli ka imelik teha, selline tunne nagu oleks tahtnud midagi kanna alla panna, aga ei hakanud ennast selle kõrgendusega "ära hellitama" ja varsti enam ei tundnudki vajadust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul küll pole probleeme olnud täiskükis tasakaalu leidmisega. Senine parim tulemus on 60kg 6x10. Kükke tehes just üritan keskenduda sellele, et raskuskese oleks õige ehk kangi trajektoor üles-alla liikudes oleks täpselt sirgjooneline, siis ka ei hakka ka varbad ega kannad maast lahti tulema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jutt oli raskus pea kohal sirgetel kätel kükkidest... ma natuke kahtlen et see 60kg 6x10 oli sedasi tehtud :D

Ups ;)

Aga võiks millalgi niimoodi järele proovida küll, kas üldse tühja kangiga õnnestuks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ups ;)

Aga võiks millalgi niimoodi järele proovida küll, kas üldse tühja kangiga õnnestuks :)

Võta igaks juhuks lihtsalt harjavars...või midagi sellist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×