matti 8 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 (muudetud) Küsimus siis selline: millega määrite oma jalgrattal ketti/laagreid ? PS: Ise olen keti jaoks kasutanud TAD-17i transmissioonõli ja laagrite jaoks Litol24 määret, millele lisan veel ka paar tilka eelpoolmainitud õli, et paremini jookseks Muudetud Aprill 10, 2010 kasutaja matti poolt Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
pikkpoiss 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Ketile ketiõli ja laagritele tavott. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
stumpa 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Ketiõli valik sõltub sellest kus ja kuidas ning kui palju sõidad, kui kasutad ratast ntx sõitmiseks poodi ja tagasi, pole erilist vahet.sportlased kasutavad erinevaid õlisid sõites kuiva või vihmase ilmaga, sõites asfaldil v maastikul.Isiklikult pean parimaks Finish Line "cross country" nim ketiõli, müüb seda Hawaii.See püsib peal vihmaga ja ei korja väga kõvasti külge liiva ja muud sodi.Laagrites kasutan "suvalist" laagrimääret. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
arved 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Ketti määri ikka jalgratta ketiõliga . Transmissiooniõli spets keti õlist paksem ja hakkab liiva ja tolmu külge koguma seega kett ja hammakad kuluvad kiiremini. Ketiõli lase lapi peale ja hoia ümber eelnevalt puhastatud keti ja vänta natuke ja vaheta ka käike nii saab vajaliku õrna kihi peale . Laagritele kasutan MOTOREX laagrite määret (rohekas kollane) Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
metslane 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Finish line DRY lube on maastikuratta ketilie minuarust väga hea asi! Ketile jääb kerge tefloni kiht ja igasugune tolm küll keti külge kinni ei hakka . Muda on muidugi omaette teema, see kipub ikka keti peale jääma, kuui kett muda sisse hakakb käima. Aga laagritesse ei pane midagi, ei olegi nagu selliseid laagreid, mida määrida saaks....või siis äkki kaelakausid käivad lahti, kuik teidsed on kinnised laagrid . Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
matti 8 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 (muudetud) Eks ta nii kipub olema jah, et autoõlide ainuke pluss spetsiaalsete jalgrattaõlide ees jalgrattamääretena on kordades madalam hind Muudetud Aprill 10, 2010 kasutaja matti poolt Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Bonsuna 3 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Küsimus siis selline: millega määrite oma jalgrattal ketti/laagreid ? PS: Ise olen keti jaoks kasutanud TAD-17i transmissioonõli ja laagrite jaoks Litol24 määret, millele lisan veel ka paar tilka eelpoolmainitud õli, et paremini jookseks Sinusugune mehann lastaks kohe koondise juurest lahti! Paned tavotile õli, see uhab taaveti kohe minema laagrist. Milleks see siis üldse sinna. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
matti 8 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Sinusugune mehann lastaks kohe koondise juurest lahti! Paned tavotile õli, see uhab taaveti kohe minema laagrist. Milleks see siis üldse sinna. Ei tea, mul on nad küll seni ära ilusti ära segunenud ja laagreid mõnda aega jooksmas hoidnud Paremini jookseb kui tavott üksinda. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
metslane 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Õli ja tavott võivad ju ära seguneda, aga mõte oli vist ikka see, et õliga vedeldatud tavott kaob kiiremini ära, kui lihtsalt tavott! Ei usu mina, et tavott sul nii paks, et näiteks ratta laagreid kinni hoiab . Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
arved 0 Teavita postitusest Postitas Aprill 10, 2010 Õli ja tavott võivad ju ära seguneda, aga mõte oli vist ikka see, et õliga vedeldatud tavott kaob kiiremini ära, kui lihtsalt tavott! Ei usu mina, et tavott sul nii paks, et näiteks ratta laagreid kinni hoiab .Õliga tavott ikka pole õige tavott-puhas tavott ikka nagu puhas tavott mitte nagu õliga tavott! Vott Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides