Jump to content
Sign in to follow this  
GLx

söömine

Recommended Posts

nii mul on toitumiskava seal on siis kellaajad ära jaotatud niiet siis tuleks 4 söögikorda plus siis proteiini shake mingil ajal vastavalt siis kas on trenni päev või mitte.....aga mul on nüüd nii et maei maga tihti peale rohkem kui 6-7 tundi nädala sees (nädalavahetustel magan 10-12 tundi) töötan öösti seega lähen magama ommikul kell 9 ja ärkan tavaliselt üles 3 või 4 ajal kuidas peaksin siis sööma ? isegi kui ma jaotaks 4 tunni peale ülejäänud aja ära mis ma üleval olen jääb mul ikka neid tunde üle päris palju kuidas ma peaksin siis sööma ? kas ma hakkan siis ringi otsast peale ... väsimust ei ole täiesti piisab sellest magamiest tavaliselt on nii et kui magangi see 6-7 tundi siis on mul rohkem energjat trenni tegemisel ja kui palju magan siis tuleb see liskus ja ei viitsi ültse teha midagi tavaliselt olen ikka söönud kodujuustu ja piima ja mõni puuvili sellel jal kui juba ring peaks täis olema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitav oleks süüa iga 3 tunni tagant, et tagada paremini toitainete juurdevool. Enne magama minekut süüa aeglasti imenduvaid valke ja süsivesikute vaest toitu. Näiteks kodujuust, tiba metsapähkleid, tomat, kurk, sibul, küüslauk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaota päeva toit siis rohkemate kordade peale. Söö 5 korda ja järgi enesetunnet, kas enne iga söögikorda kõht ikka enamvähem tühjaks läheks. Hea lihtne on vahepeal näiteks 1 toidukord jogurtiga ära lahendada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×