Jump to content
Sign in to follow this  
Tarantula

Kui toitumine ei ole korras , kas siis lihased ikka kasvavad suuremaks ja tugevamaks :D ?

Recommended Posts

Tahtsin küsida , et sõber hakkas jõusaaliga tegelema aga ta ei viidsi toitumisega tegeleda .seda ma ise ka ei tea aga kui toitumine ei ole paigas kas siis lihas ikka kasvab ja mingi aja pärast on ikka suured lihased ? Endal mul on toitumine suht koht korras , vaja veidi sättida aga ehk oskate vastata ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahtsin küsida , et sõber hakkas jõusaaliga tegelema aga ta ei viidsi toitumisega tegeleda .seda ma ise ka ei tea aga kui toitumine ei ole paigas kas siis lihas ikka kasvab ja mingi aja pärast on ikka suured lihased ? Endal mul on toitumine suht koht korras , vaja veidi sättida aga ehk oskate vastata ? :D

Lihased muutuvad tugevamaks ja toonus s2ilib, aga kasvavad nad minimaalse kiirusega ja p2rast enam yldse ei kasva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleks treeningkava ja toitumiskava perfektsuseni lihvida, muidu ajakulu suurem. Ja kui toitumine on paigast ära, on võimalus, et kahjustad enda tervist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ju sõbral isu ka ikka kasvab.. peaasi et päevane kaloraaz, kulutamisest kasvõi veidikenegi üle käib, heade geenide pärast ei peagi tead mis valgukogust julmalt järgima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahtsin küsida , et sõber hakkas jõusaaliga tegelema aga ta ei viidsi toitumisega tegeleda .seda ma ise ka ei tea aga kui toitumine ei ole paigas kas siis lihas ikka kasvab ja mingi aja pärast on ikka suured lihased ? Endal mul on toitumine suht koht korras , vaja veidi sättida aga ehk oskate vastata ? :D

kui tahad suureks ja tugevaks saada siis see on minu arust elementaarne, et peab sööma palju, tihti, tugevalt ja mitmekülgselt loobuda ei tohi millestki.

tugevalt pead trenni tegema. kangi silitamisest on vähe tolku, raskus peale ja lihtsalt teed unustad ära, et on raske või, et ei jõua.

ja väga oluline on puhkus. ega trennis sul lihas ei kasva, lihas kasvab puhates, öösel magades.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
ega trennis sul lihas ei kasva, lihas kasvab puhates, öösel magades.....

Ma ükskord ärkasin öösel üles ja ei saanudki enam tükk aega und, niisuguse mühinaga lihased kasvasid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ükskord ärkasin öösel üles ja ei saanudki enam tükk aega und, niisuguse mühinaga lihased kasvasid.

Nagu õhku pumpaks sisse jah? B)

Tegelikult kasvavad küll ja jõudu tuleb ka juurde.

Toitumine ei peagi korras olema lihtsalt võib lähtuda sellest, et rämpstoitu ei söö ja söögikorrad oleksid mitmekülgsed.

Kõik ei taha saada Bonsunaks. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagu õhku pumpaks sisse jah? B)

Tegelikult kasvavad küll ja jõudu tuleb ka juurde.

Toitumine ei peagi korras olema lihtsalt võib lähtuda sellest, et rämpstoitu ei söö ja söögikorrad oleksid mitmekülgsed.

Kõik ei taha saada Bonsunaks. :P

Ja millest need lihased siis kasvavad,kui toitumine ei peagi korras olema, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valkudest.

Ega see, et sul toitumine plaanijärgi pole ei tähenda, et sa üldse ei söö midagi.

Süües kasvavad kõik aga söömine ei pea mingi superplaani järgi olema.

Endal pole toitumiskava ja söön nagu söön aga ei kurda lihaste kasvu puudmises või jõu suurenemises.

Muidu sügisel on plaanis söömiskava ka muretseda. B) hakkan tubliks.

Edited by moosese10k2sku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valkudest.

Ega see, et sul toitumine plaanijärgi pole ei tähenda, et sa üldse ei söö midagi.

Süües kasvavad kõik aga söömine ei pea mingi superplaani järgi olema.

Endal pole toitumiskava ja söön nagu söön aga ei kurda lihaste kasvu puudmises või jõu suurenemises.

Muidu sügisel on plaanis söömiskava ka muretseda. B) hakkan tubliks.

Valgud on lihaste ehitusmaterjal. Lihaste ümbermõõt võib suureneda ka rasva ja vee arvelt. Kui sa ei saa toidust valku piisavalt, siis on varsti lihasjõu suurenemisel kriips peal, sest sinu toidust saadav minimaalne valgukogus ostub ebapiisavaks, et lihaskiud kasvaksid jämedamaks. Sa teed trenni ja lõhud lihast, aga lihase kasvuks jääb valkudest vajaka, sa ainult taastad endise lihase, aga juurde ei kasva midagi. Rasv ja vesi on lihaskiudude vahel ja naha all, sellepärast sulle tundub, et lihas kasvab.

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valkudest.

Ega see, et sul toitumine plaanijärgi pole ei tähenda, et sa üldse ei söö midagi.

Süües kasvavad kõik aga söömine ei pea mingi superplaani järgi olema.

Endal pole toitumiskava ja söön nagu söön aga ei kurda lihaste kasvu puudmises või jõu suurenemises.

Muidu sügisel on plaanis söömiskava ka muretseda. B) hakkan tubliks.

Niipalju kui mina olen näinud erinevate inimeste söögiplaane, siis enamus toitub süsivesikutest. Valke ja rasvu minimaalselt, ka rohelist ei armastata eriti. Paljude arvastes on nende seesama menüü suht ok, aga kurdetakse et ei toimu ei lihaskasvu ega ka rasvapõletust, et milles probleem.. Samuti on äärmiselt pikad toidukordade vahed, süüakse totaalselt erinevatel kellaaegadel. Paljud ei tea isegi valkude, süsivesikute ja rasvade tähendust, et mis toit mida sisaldab (no näiteks et kanafilee sisaldab palju valku). Arvatakse, et kui süüa palju puuvilju, siis ongi hästi tervislik.

Nii et kes tulemusi tahab, siis toitumine+puhkus+trenn, need käivad ikka käsikäes, mitte et valid vaid mõne neist ja tahad saada suureks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagu õhku pumpaks sisse jah? B)

Tegelikult kasvavad küll ja jõudu tuleb ka juurde.

Toitumine ei peagi korras olema lihtsalt võib lähtuda sellest, et rämpstoitu ei söö ja söögikorrad oleksid mitmekülgsed.

Kõik ei taha saada Bonsunaks. :P

Selles postituses olin ma mõelnud seda, et tuleks süüa nii rohelist, liha, piima kui ka teravilja.

Mingit erilist plaani ei ole ju vaja. Siin ei olegi mingit suuremat jamamist kui jätta ostmata pakk krõpsu ja koju ema tehtud sööki süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selles postituses olin ma mõelnud seda, et tuleks süüa nii rohelist, liha, piima kui ka teravilja.

Mingit erilist plaani ei ole ju vaja. Siin ei olegi mingit suuremat jamamist kui jätta ostmata pakk krõpsu ja koju ema tehtud sööki süüa.

Lihal ja lihal on kah vahe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niipalju kui mina olen näinud erinevate inimeste söögiplaane, siis enamus toitub süsivesikutest. Valke ja rasvu minimaalselt, ka rohelist ei armastata eriti. Paljude arvastes on nende seesama menüü suht ok, aga kurdetakse et ei toimu ei lihaskasvu ega ka rasvapõletust, et milles probleem.. Samuti on äärmiselt pikad toidukordade vahed, süüakse totaalselt erinevatel kellaaegadel. Paljud ei tea isegi valkude, süsivesikute ja rasvade tähendust, et mis toit mida sisaldab (no näiteks et kanafilee sisaldab palju valku). Arvatakse, et kui süüa palju puuvilju, siis ongi hästi tervislik.

Nii et kes tulemusi tahab, siis toitumine+puhkus+trenn, need käivad ikka käsikäes, mitte et valid vaid mõne neist ja tahad saada suureks.

Kas on vahe kah kui söön 3 tunni tagant v6i kui s66n 2 tunni tagant?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas on vahe kah kui söön 3 tunni tagant v6i kui s66n 2 tunni tagant?

Mina arvan, et süia tuleks siis, kui tunned, et on on vaja.

Selleks on hea tunnetada kui kiirelt erinevad toidud seeduvad, näiteks pirn ja vorst peaks seeduma väga erineva kiirusega, esimene kuni tund aega, teine kuni mitu tundi. Enamik kombineeritud toidud, nagu praad jms, seeduvad kauem, 2h kindlalt, seega süiagi keskmiselt 3-4h tagant.

Söögikordade rohkust on teoreetiliselt heaksk iidetud ühes artiklis sellega, et siis on rhkem võimalusi kombineerida korrektsemalt toite kokku. Et kui on ainult 3 toidukorda, siis kindlasti sisaldab see nn konflikteeruvaid osasid, et kui toidukordi on rohkem, 6-7 näiteks, siis saab kombineerida paremini.

Eelpool Moosese öeldud vaidluse kohta ütleks, et vaielda ei näe ma midagi siin, saad õieti asjadest aru.

---

(Õiete --> õigesti. Viga. tuleks ära parandada.)

Edited by CharlesRoos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida rohkem ükskõik millesse süveneda, seda rohkem seoseid ja detaile avastad, see on fakt. Kas aga iga alates 14 aastane jõusaali külastaja peaks toitumiskava järgi elama on hoopis teine teema.

Teemaalgatajale, ütle oma sõbrale, et mida tervislikumalt ta sööb, seda paremad saavad olema ka tema tulemused saalis. Iga inimene teab, mis tervislik toitumine on; me kõik teame, et krõpsud ja jäätis pole tervise seisukohast head, aga laiskus, harjumused ja prioriteedid omavad ka teatud rolli. Seega, kui su sõber tahab saalis käimist tõsisemalt võtta, võtku ka toitumist tõsisemalt ja uurigu ise siin foorumis artikleid.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sõber mingi noor poisike , siis kindlat plaani küll vast vaja pole :P Kõht kogu aeg täis ja ongi vsjo. Rämpstoidust eemale hoida , kui magusaisu tekib siis näiteks koorejäätist järada B) Noorel lapsel ikka magusaisu ma usun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ise näiteks ka toitumiskava ei oma, aga kasvan edukalt. Toitumine on lihtsalt alateadvusest korras. Söön kõike ja joon kõike. Rämpstoitu söön ma väga harva lihtsalt sellepärast, et see ei ole väga lihtsalt kättesaadav ning maksab. Külmkapis oleva kraami eest on juba makstud. Peale selle olen ma suur piimatoodete ja juustu fanaatik ka ning puuviljad ja aedviljad võivad mu sisse väga kergelt ära kaduda. Leib ja piim kuuluvad peaaegu iga toidukorra kõrvale. See on minu vaba kava, aga samas piisavalt mitmekesine. Paljud toidud, mida ema teeb, on ka mitmekesised. Nt. salatid, kus on erinevaid asju sees või kartul koos nt. maksasoustiga, kanasoustiga või üldse aedviljadega. Peres eelistame valgele lihale punast ja liha isu on mul ka alati metsik :D

Ehk siis ta peaks sööma lihtsalt väga mitmekesiselt, mida toitumiskavad järgivadki. Võib tekkida justkui oma toitumiskava, mis on ka väga korralik. Muidugi ma ei oska öelda, kas mul endal toitumises mõned suuremad vead sees on, vastavalt toidule saab ka koguseid sättida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×