Jump to content
Sign in to follow this  
ErvinT

Proteiini pulbrid

Recommended Posts

Tervist!

Selline küsimus, et kui eesmärk on siiski lihasmassi suurendamine, kas siis sobib osta Hera 80 seda proteiinipulbrit? (Ehk mida oskate selle lisandi kohta öelda)

Või on parem uus toode Whey3 ?, et siis jah.. eesmärk on lihase kasvatamine:)) Kumba tarvitaksite ise? (peame silmas ka majanduskriisi, seega ärme hinnast lähtu, vaid toimest:))

Tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist!

Selline küsimus, et kui eesmärk on siiski lihasmassi suurendamine, kas siis sobib osta Hera 80 seda proteiinipulbrit? (Ehk mida oskate selle lisandi kohta öelda)

Või on parem uus toode Whey3 ?, et siis jah.. eesmärk on lihase kasvatamine:)) Kumba tarvitaksite ise? (peame silmas ka majanduskriisi, seega ärme hinnast lähtu, vaid toimest:))

Tänud!

Pole suurt vahet, Hera80 sobib väga hästi. Mõlemad vadakud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal Hera80 vaarika oma, ning tekib küsimus kui hea on kui seda tarbida veega? Hetkel teen koguaeg piimaga, aga kuidagi liiga magusaks kipub ja viskab üle juba..

ning millal tarbida? Kas päevas ühekorra ainult koheselt pärast trenni või ennem kah?

Ja täpselt ma ei saa aru kui palju on vaja seda panna, kas 30g (1dl) ehk siis 100ml?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endal Hera80 vaarika oma, ning tekib küsimus kui hea on kui seda tarbida veega? Hetkel teen koguaeg piimaga, aga kuidagi liiga magusaks kipub ja viskab üle juba..

ning millal tarbida? Kas päevas ühekorra ainult koheselt pärast trenni või ennem kah?

Ja täpselt ma ei saa aru kui palju on vaja seda panna, kas 30g (1dl) ehk siis 100ml?

Pane 30g. Mõned joovad enne trenni valgukoksi, teised söövad toitu.

Loe seda.

Väljavõte antud artiklist:

Tunni jooksul peale treeningut joo valgujooki.

Kaks tundi pärast valgujoogi tarbimist joo veel üks.

2-3 tundi pärast teist valgujooki söö korralik söök, mis sisaldab nõutaval hulgal proteiini, süsivesikuid, mineraale jmt.

Ülejäänud toidukorrad peaksid sisaldama vajalikus koguses valku, olema soovitavalt pikema imendumisajaga (tuunikala, kohupiim jt.)

Edited by whitesox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pane 30g. Mõned joovad enne trenni valgukoksi, teised söövad toitu.

Loe seda.

Väljavõte antud artiklist:

Tunni jooksul peale treeningut joo valgujooki.

Kaks tundi pärast valgujoogi tarbimist joo veel üks.

2-3 tundi pärast teist valgujooki söö korralik söök, mis sisaldab nõutaval hulgal proteiini, süsivesikuid, mineraale jmt.

Ülejäänud toidukorrad peaksid sisaldama vajalikus koguses valku, olema soovitavalt pikema imendumisajaga (tuunikala, kohupiim jt.)

Aitähh sulle!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ptv!

aga kui treeni lõpetan kell 22.00 siis on 3 tunni pärast raske midagi süüa;)

aga kuidas see hera80 tegemine käib siis.. näiteks kui tahaks 0,5l pudeli teha valgujooki täis siis mitu grammi oleks vaja lisada proteiinipulbrit et sisi ülejäänud osa pudelist täita veega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina näiteks võtan valgujoogi peale trenni ja siis kui koju jõuan üritan võimalikult kiiresti midagi suuremat süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina näiteks võtan valgujoogi peale trenni ja siis kui koju jõuan üritan võimalikult kiiresti midagi suuremat süüa.

Mina teen täpselt samamoodi ja jäängi tegema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kui treeni lõpetan kell 22.00 siis on 3 tunni pärast raske midagi süüa;)

aga kuidas see hera80 tegemine käib siis.. näiteks kui tahaks 0,5l pudeli teha valgujooki täis siis mitu grammi oleks vaja lisada proteiinipulbrit et sisi ülejäänud osa pudelist täita veega

Nii hiliseks pole trenni mõtet lükata, et lõpetad kell 22.00, aga kui muud võimalust ei ole, siis võta jah valgukoks kohe pärast trenni lõppu (võid juba siis jooma hakata, kui viimane harjutus käsil). Ning umbes tund hiljem söö.

Soovitatav ongi teha valgu ja süsikate koks 0,5 liitrilisse sheikrisse ja panna sinna 30g valku ja vastavalt vajadusele süsikaid (mõni paneb 30g, teine 60g, kolmas teeb veel erimoodi - vastavalt vajadusele).

Kasutaja suhtalgaja, loe siinseid artikkleid! Sinu postituste arvu järgi peaks sa ammu teadma kuidas valku tarbida jne :) .

Edited by whitesox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii hiliseks pole trenni mõtet lükata, et lõpetad kell 22.00, aga kui muud võimalust ei ole, siis võta jah valgukoks kohe pärast trenni lõppu (võid juba siis jooma hakata, kui viimane harjutus käsil). Ning umbes tund hiljem söö.

Soovitav ongi teha valgu ja süsikate koks 0,5 liitrilisse sheikrisse ja panna sinna 30g valku ja vastavalt vajadusele süsikaid (mõni paneb 30g, teine 60g, kolmas teeb veel erimoodi - vastavalt vajadusele).

tänud abi eest:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist!

Selline küsimus, et kui eesmärk on siiski lihasmassi suurendamine, kas siis sobib osta Hera 80 seda proteiinipulbrit? (Ehk mida oskate selle lisandi kohta öelda)

Või on parem uus toode Whey3 ?, et siis jah.. eesmärk on lihase kasvatamine:)) Kumba tarvitaksite ise? (peame silmas ka majanduskriisi, seega ärme hinnast lähtu, vaid toimest:))

Tänud!

oma kogemusest võin öelda, et minul aitas massi kasvatada 100% Whey Gold

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga kuidas sisi õige oleks, ma kahjuks jõuan trenni alles 19.00 ajal ja lõpetan 21-22.00 ajal, et noh päeval ma söön kohupiima ja liha jne onju, noh mitte üle liia aga piisavalt, et kuidas ma selel valgujoogia teen? kas oleks sobilik ära juua seal 0,5l seda ehk siis mingi 30-40g seda pulbrit? enne trenni ja siis peale trenni kohe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kuidas sisi õige oleks, ma kahjuks jõuan trenni alles 19.00 ajal ja lõpetan 21-22.00 ajal, et noh päeval ma söön kohupiima ja liha jne onju, noh mitte üle liia aga piisavalt, et kuidas ma selel valgujoogia teen? kas oleks sobilik ära juua seal 0,5l seda ehk siis mingi 30-40g seda pulbrit? enne trenni ja siis peale trenni kohe?

Kui sa jõuad, saad, on võimalik, siis söö enne trenni pigem kui jood valgusheigi. Pärast trenni võta kohe kindlasti sheik (joo kas või jõusaalis) ja tunni aja pärast söö korralik kõhutäis.

Edited by whitesox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa jõuad, saad, on võimalik, siis söö enne trenni pigem kui jood valgusheigi. Pärast trenni võta kohe kindlasti sheik (joo kas või jõusaalis) ja tunni aja pärast söö korralik kõhutäis.

selge, üritan nõnda teha:) aga kui tahta trenni ajal juus ja peale trenni sisi ehk sinn 0,5l pudelisse võib rohkem gramme pulbrit panna? mingi 60-70? ja siis näiteks piima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
selge, üritan nõnda teha:) aga kui tahta trenni ajal juus ja peale trenni sisi ehk sinn 0,5l pudelisse võib rohkem gramme pulbrit panna? mingi 60-70? ja siis näiteks piima?

Ei ole mõtet rohkem panna, sest keha omastab korraga 30-40g valku, uurimuste järgi. Trenni ajal joo mineraalvett parem ja sheik hoia trenni lõpuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

peaasi, et kvaliteetne ja hästi imenduv ning kõhus mitte raskust tekitav pulber. Ise läksin Fasti toodangult just sellepärast üle Optimum Nutritioni peale. aga kuna see on umbes 1,5-2x kallim kui hera, siis rahakott paneb lõpuks kõik paika. heral ja whey 3´l pole vahet märganud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
peaasi, et kvaliteetne ja hästi imenduv ning kõhus mitte raskust tekitav pulber. Ise läksin Fasti toodangult just sellepärast üle Optimum Nutritioni peale. aga kuna see on umbes 1,5-2x kallim kui hera, siis rahakott paneb lõpuks kõik paika. heral ja whey 3´l pole vahet märganud.

Whey3s 3 erineva meetodiga töödeldud valgud. Aga kui hera80 sulle sobib siis ei näe põhjust vahetada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whey3s 3 erineva meetodiga töödeldud valgud. Aga kui hera80 sulle sobib siis ei näe põhjust vahetada.

no ma räägin et ma pole veel hakkanud kasutama neid pulbreid aga oleks vajadus:)

et kas selles whey3'l on olemas süsivesikud ka sees? et ei pea eraldi pakki ostma veel selle jaoks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
peaasi, et kvaliteetne ja hästi imenduv ning kõhus mitte raskust tekitav pulber. Ise läksin Fasti toodangult just sellepärast üle Optimum Nutritioni peale. aga kuna see on umbes 1,5-2x kallim kui hera, siis rahakott paneb lõpuks kõik paika. heral ja whey 3´l pole vahet märganud.

no arvutamisega on sul küll kehvad lood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×