Jump to content
Sign in to follow this  
gatasalvage

treening

Recommended Posts

tere!minu küsimus seineb selles,et palju peaks tegema kõhulihastele trenni et rasva põletada,oluliselt lihast ei tahaks kasvatada..thaks suurest kõhust esialgu vabaneda :blink:

Peaksid ikka toitumist korrigeerima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teeksin klassikalisi ülakere tõsteid 1x päevas kurnatuseni. Tuttav sai nii omal kõhu pealt nii mõnegi hea cm vähemaks. Ja muidugi vaatama üle ka oma toitumise.

Edited by MWEchamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ei saa kõhulihaseid treenides kõhu pealt rasva vähemaks mingi valemiga. Rasv kui põleb siis ühtlaselt igalt poolt. Ja kui sa tahad oma kõhust lahti saada siis su põevane kaloraaz peab olema miinuses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korrigeeri toitumist, tee nädalas 3x aeroobset jookse nt 30 min, ning võid teha kõhulihaseid et midagi oleks mida näha peale rasva maha saamist kõhupiirkonnast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, niiviisi lokaalselt rasva põletada kindla harjutusega ei saa..Kuigi mingis artiklis oli juttu, et kui teha intensiivseid jõutrenne, siis põletab antud piirkonnas rasvu rutem, aga mine sa tea. Üldjuhul peaksid vähendama rasvaprotsenti kogu kehas ja nii kurb kui see ka pole, kõhupiirkond on üks viimaseid kohti, kust rasv kaob.

Rasvapõletamisest on siin küll rohkem kui tosin teemat, nõuandeid toitumiseks ja trenniks nii samuti, samas loe ka artikleid siit lehelt, need löövad pildi raamidesse :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No aga mida siis teha, kui olen ektomorf ja niigi kõhn/alakaaluline.

Samas on alumistel kõhulihastel 1-2cm kiht peal. Ülemised 4 on väljas.

Teen just omamoodi massitsüklit, ühesõnaga hoian päevast kaloraazhi plussis, et kaalu/lihast koguda, aga selleks et kõhulihaseid ilusaks saada peaks rasvaprotsenti alandama? Nii ei saa ju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, rasvaprotsenti tuleb alandada, aga sinul soovitaks kõigepealt massi kosuda..

See väike rasvakirme seal kõhul on sellest, et keha ei annagi viimast rasva kergelt ära ja vaevalt rasva päris kaotatud saad (mõtlen 0%), lihtsalt tee kehale massi, siis ei ole seda väikest kirmet märgatagi nii väga..

Ja tegelt kui sa oled niigi alakaalus, siis ehk kunagi kui massi oled kogunud, muutub ka kõhulihas massiivsemaks ja seeläbi on paremini märgatav, aga esialgu, olles ise alakaalus, in minu meelest vale hakata veel rasva põletama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×