Jump to content
H2rr2

Mass, lihaste arvelt

Recommended Posts

Kas, ja mida peaksin tegema, et saada korralikud, ja tugevad, eelkõige suuri lihaseid,

Tean, et toitumine on üksasi, kuna mängin korvpalli, ja teen jõusaali trenni, siis eelkõige millele peaksin tähelepanu rohkem pöörama, ja rohkem rõhku panema ?

Igasugused mõtteterad teretulnud :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

155 postitust ja siis tuleb 156-nda postitusena selline mure.

Kuidas see võimalik on???

Share this post


Link to post
Share on other sites
155 postitust ja siis tuleb 156-nda postitusena selline mure.

Kuidas see võimalik on???

Ega 155 postitust ei näita veel, et inimene kõike peaks teadma, kritiseerimise asemel võiks pigem nõu anda, kui oskaks annaks ise nõu, kuid pean kahjuks tõdema, et olen fitnessi kasutaja pigem teadmiste saamiseks kui nende jagamiseks. Kui ükskord olen piisavalt targaks saand, kukun ka nõu andma. Mind üllatab, et kunni staatuses inimene, kritiseerib teisi, kuid ei paku vastust postitaja küsimusele.

Päikest!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas, ja mida peaksin tegema, et saada korralikud, ja tugevad, eelkõige suuri lihaseid,

Tean, et toitumine on üksasi, kuna mängin korvpalli, ja teen jõusaali trenni, siis eelkõige millele peaksin tähelepanu rohkem pöörama, ja rohkem rõhku panema ?

Igasugused mõtteterad teretulnud :ph34r:

Tähelepanu peaks kindlasti pöörama treeningu kohapealt lihaste taastumisele. See puudutab siis korvpalli ja jõusaali treeninguid.

2 päeva trenni, 1 päev puhkust, 1 päev trenni, 1 puhkust jne.... Oleneb, kuidas on sul jaotatud treeningud. Korvalli mängides läheb pulss samuti üsna kiirelt ülesse(äkk sööstud, aktiivne kaitsemäng), mistõttu keha tarvitab ära palju süsivesikuid. Seega soovitan nii jõusaali kui ka korvpalli trennis tarbida näiteks süsivesikuid koos mineraalainetega.

Edited by JACKO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tähelepanu peaks kindlasti pöörama treeningu kohapealt lihaste taastumisele. See puudutab siis korvpalli ja jõusaali treeninguid.

2 päeva trenni, 1 päev puhkust, 1 päev trenni, 1 puhkust jne.... Oleneb, kuidas on sul jaotatud treeningud. Korvalli mängides läheb pulss samuti üsna kiirelt ülesse(äkk sööstud, aktiivne kaitsemäng), mistõttu keha tarvitab ära palju süsivesikuid. Seega soovitan nii jõusaali kui ka korvpalli trennis tarbida näiteks süsivesikuid koos mineraalainetega.

Mnjaa, mineraalaineid pean eraldi ostma, kuna ma ei saa piisavalt mineraalaineid päevaste söögikoguste jaoks, ning vedelike tarbin iga 15 minuti järelt:P

Kalgu eriti enam ei treeni, ülakeha treenin, Selg, rind, biitseps&triitseps ja õlg :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jalgu eriti enam ei treeni, ülakeha treenin, Selg, rind, biitseps&triitseps ja õlg :ph34r:

Jalgade mitte treenimine on kõige lollim tegu üldse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas, ja mida peaksin tegema, et saada korralikud, ja tugevad, eelkõige suuri lihaseid,

Tean, et toitumine on üksasi, kuna mängin korvpalli, ja teen jõusaali trenni, siis eelkõige millele peaksin tähelepanu rohkem pöörama, ja rohkem rõhku panema ?

Igasugused mõtteterad teretulnud :D

Kui veel treeningust rääkida, siis tee selgeks kumb on sulle olulisem - kas jõusaal ja lihased või korvpall. Vastavalt sellele pane paika mitu korda peaks jõusaali nädalas tegema. Kui tahad korralikke lihaseid siis 3-4 korda kindlasti käima. Kui eesmärgiks praeguse seisundi säilitamine, siis 2 korda nädalas.

Krdi korvpallur sa oled, et jalgu ei tee?:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küllap arvatakse,et nad kasvavad joostes niigi...iseasi see,kui ta ei taha lihtsalt suuri jalgu,kuigi kükki ma välja ei jätaks kavast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küllap arvatakse,et nad kasvavad joostes niigi...iseasi see,kui ta ei taha lihtsalt suuri jalgu,kuigi kükki ma välja ei jätaks kavast.

mul on geenidega antud kaasa need suured jalad :S, kuid kui kui ma peaksin tegema siis kerget jalga ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õppima,õppima,õppima, sest kulturismis omavad teadmised väga suurt osa, võib-olla isegi määravat. Kasuta iga vaba hetke uute teadmiste hankimiseks :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jalgade mitte treenimine on kõige lollim tegu üldse.

Kui on n. põlvevigastus siis on üsna tark tegu jalgu mitte treenida... või vähemalt mitte kükke teha.

Nii et vahel on jalgade treenimine loll tegu.

Edited by TANK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas, ja mida peaksin tegema, et saada korralikud, ja tugevad, eelkõige suuri lihaseid,

Tean, et toitumine on üksasi, kuna mängin korvpalli, ja teen jõusaali trenni, siis eelkõige millele peaksin tähelepanu rohkem pöörama, ja rohkem rõhku panema ?

Igasugused mõtteterad teretulnud ;)

Ma millegipärast arvan, et korvpalli juures pole lihase suurus just primaarne. Äkki peaksid küsima nõu mõne korvpallitreeneri käest, kes oskab täpsemalt juhendada mida ja kui palju teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma millegipärast arvan, et korvpalli juures pole lihase suurus just primaarne. Äkki peaksid küsima nõu mõne korvpallitreeneri käest, kes oskab täpsemalt juhendada mida ja kui palju teha.

Jah, otsides fitness.ee allikaid endale, siis leidsin et peavad olema tugevad jalad, et tempole sujuvalt vastu pidada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×