Jump to content
kuura

alkoholi joomine ja trenni tegemine

Recommended Posts

kui väga tõesti mõjutab näiteks see, kui nädalavahetusti juua end üsna kinni? :D

oleks nõus jätma asja vähemaks, aga mitte täiesti ära.

praegu on reziim umbes selline, et nädala sees üsna palju ja üks nädalavahetuse päev trenni ja siis reede/laup õhtu kinni, embkumb.

tavaliselt joon õlut või midagi üle 40 kraadist alkoholi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Individuaalne vist,mul annab vormile tugeva põntsu ja jõule samuti.

Sõber tuleb pohmakaga rekordeid suruma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lasin alkoholi suve keskelt kuni jaanuari alguseni iga nv, korralikult ikka. Arengut ikka oli aga noh oleks vast ilma ikka parem olnud... Praegu üritan kainena püsida ja enesetunne on ka paremaks muutunud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkoga läheb vorm päris palju kehvemaks. Aga kui ainult mõned korrad kuus ainult kanget alkoholi pruukida, siis pole eriti hullu midagi. Kui iga nädalavahetus nii reedel kui laupäeval ennast pilpaks tõmmata, siis ei tule sellest trennist vist aga küll välja midagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui väga tõesti mõjutab näiteks see, kui nädalavahetusti juua end üsna kinni? :D

oleks nõus jätma asja vähemaks, aga mitte täiesti ära.

praegu on reziim umbes selline, et nädala sees üsna palju ja üks nädalavahetuse päev trenni ja siis reede/laup õhtu kinni, embkumb.

tavaliselt joon õlut või midagi üle 40 kraadist alkoholi.

aga millepärast sa jood? mingid mured?suur stress?

vali alko või trenn. alko on ju jubeda maitsega, viina asemel proovi piima, palju maistvam ja kasulikum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tehes erinevaid järeldusi, üritan korra või max 2 korda kuus juua suuremas koguses.

seda päevast õllejoomist pole õhtuti üldse, kui joon, siis rohkesti tavaliselt.

oli küsimus, et miks?

noor inimene, palju üritusi kus tarvitatakse ja noh, lõõgastumisviis minujaoks.

võite vastu vaielda, et rikun tervist, aga praegu on nii läinud.

peamine on see, et üritan nüüd vähemaks võtta kui enne.

eesmärk 1, max 2 korda kuus ja mitte terve nv ( 2 päeva ) vaid 1 õhtu neist.

aga küsiks siis ka, et mis alkoholi oleks kõige mõtekam tarbida kui üldse?

Edited by kuura

Share this post


Link to post
Share on other sites
no tehes erinevaid järeldusi, üritan korra või max 2 korda kuus juua suuremas koguses.

seda päevast õllejoomist pole õhtuti üldse, kui joon, siis rohkesti tavaliselt.

oli küsimus, et miks?

noor inimene, palju üritusi kus tarvitatakse ja noh, lõõgastumisviis minujaoks.

võite vastu vaielda, et rikun tervist, aga praegu on nii läinud.

peamine on see, et üritan nüüd vähemaks võtta kui enne.

eesmärk 1, max 2 korda kuus ja mitte terve nv ( 2 päeva ) vaid 1 õhtu neist.

aga küsiks siis ka, et mis alkoholi oleks kõige mõtekam tarbida kui üldse?

vaata seda teemat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh, oleneb, mis eesmärgid sul on. Kui oled võistlussportlane, siis mudugi, ära joo ja kõik. Kui lissalt noor djuud, kes tahab terve olla, vahel lõbutseda ja musklit ka, siis võta lissalt mõõdukalt. Ma ise hindan väga selliseid mehi, kes oskavad mõõdukalt juua. Et joovadki endale paraja tuju sisse ja edasi ei lase. Millegipärast on selliseid oskajaid tüüpe vähe, on kaks äärmust, et kas karsklane või okseratas. Viimane on arusaadavatel põhjustel vastik, täiskarsklased on aga üldjuhul imelikud ja ajavad mulle veits hirmu nahka (et on potentsiaal mingiks imelikuks kiiksuks, kus ta siis ennast joomise asemel välja elab, nt sadistlik vägistamine või muud sellist toredat.)

Ma ise lähtun sellest, et rihmaks pole mõtet ennast tõmmata, sest pohmakas pole hää, tean üsna täpselt mitu klaasi mida mul mingiks seisundiks vaja läheb. Segamini eri jooke ei joo. Eelistan puhtaid ja orgaanilisi asju. Eelkõige siis vein, seejärel õlu ja siis igast kanged joogid nagu tekiila, viin, gin. Need on suht puhas kraam. Poesiidrid, kokteilijoogid, liköörid ja kokteilid limonaadiga on päh. (Kuigi vahel gin toonikuga ikka läheb ka). Kodusiider ja muidu orgaaniline siider on ok mudugist (Ecusson nt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul on millegi pärast viiimasel ajal samuti lemmikuks viin kujunenud, ei teagi miks,küllap seepärast,et näiteks võrreldes õllega,tekitab ta väiksemat peavalu ommikul. Juua näiteks õhtul puhast Smirnoffi ,siis hommikul polegi vahest sellist tunne,et oleks eila joond,kuigi olid eile suht rihm.

Kuna armastan head ja puhast vene viina,siis mis parata,joon üsnagi palju ka salaviina,mitte et mul raha pole,lihtsalt mõnda suurepärast viinamarki pole Eestis saada

Edited by matti

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui nii võtta, siis leiab iga asja juurest midagi halba. Minule isiklikult ei mõju alkohol muud moodi, kui paar päeva ei ole isu trenni teha. Kui ükskord end jälle trenni vean olen uuesti järje peal.

Ja kui kahjulikkusest rääkida, siis avastasin hiljuti aknapesu vedeliku kahjulikkuse, kui see on valmistatud metanooli põhjal (mida müüakse odavalt supermarketites). Õige oleks osta klaasipuhastusvedelikku, mis on tehtud etanooli põhjal ja mõneti kallim, aga muidu aknaklaasile piserdades tulevad metanooli aurud auto salongi ja tekitavad tervisekahjustusi.

Enne ei osanud sellisele asjale üldse tähelepanu pööratagi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tunned, et alkoholi joomise järel ikka kuskilt valutab, siis pole organism piisavalt tugev ja parem oleks mitte tarbida. Minul on nädalavahetuse-pidudega olnud järgmise päeva hommikul vasak neer valus kergelt näiteks. Mõnel võib mujalt valutada. Et see pole kuigi meeldiv tunne igatahes, ja seetõttu katsun ikka harvem ja vähemates kogustes tarbida. Aga lihas nagu ei kao küll kuhugile väikse õllega minu kogemuste järgi, et see lihas mis kunagi ehitatud, ei kao küll kuhugile, kui väheke trenni teed, söö või joo kuidas soovid, mina olen nii tundnud. Aga kas väike alkohol arengut pidurdab, seda ma ei usu küll, arengut pidurdab põhiliselt see, kui teed ebakvaliteetse trenni. See siis minu subjektiivne arvamus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

väide, et 1 joomiskord ( suurejooneline suhteliselt ) võtab kolm eelmist trenni u maha on täiesti vale?

tegelt olen isegi tähele pannud, nt reedel jõin, mitte väga palju, aga piisavalt, laup puhkasin ja pühap oli jõudu ikka kõvasti vähem.

kuigi toitun õigesti, piisavalt valke jms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
väide, et 1 joomiskord ( suurejooneline suhteliselt ) võtab kolm eelmist trenni u maha on täiesti vale?

tegelt olen isegi tähele pannud, nt reedel jõin, mitte väga palju, aga piisavalt, laup puhkasin ja pühap oli jõudu ikka kõvasti vähem.

kuigi toitun õigesti, piisavalt valke jms.

Mina teen praegu näiteks Leesmannlit saadud rinna kava ja kui laup võtsin, siis esmasp ei jõudnud kavaga edasi minna... järgmine esmasp, kui ei olnud napsutand ja olin korralikult söönud, siis jõudsin nagu nalja.. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iga inimese organism on muidugi erinev.

Mul on näitek niimodi, kui korralikult napsu võtan järgmine päev ravin ennast ja ülejärgmine trenni lähen, siis jõuan ma samamoodi trenni teha, nagu poleks ma ülde joonud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×