Jump to content
kkreatiin

2 kuud

Recommended Posts

Tere!

Kas kahe kuuga on võimalik algajal saavutada märgatavat lihasmassi?

(4x trenn nädalas)

Ei ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oleneb mida sa mõtled märgatava all. Kui rasvaprotsent madal, siis minul võttis selle ajaga keha juba päris teise kuju. Aga midagi millega rahul olla selle ajaga ei saavuta, isegi mitte aasta ja 2 kuuga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Kas kahe kuuga on võimalik algajal saavutada märgatavat lihasmassi?

(4x trenn nädalas)

Aga enesetunne paraneb kindlasti.Ja veel mõned kuud ja ...

hakkabki juba midagi tekkima, ;)

Üldiselt - kui sa ei alusta,ei tekki kunagi midagi.

Aga selleks suveks enam ei jõua, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Kas kahe kuuga on võimalik algajal saavutada märgatavat lihasmassi?

(4x trenn nädalas)

oleneb kui tegija oled trennis ja mis eeldused ja mis teadmised ja kuidas toitud. kui teed õigesti trenni ja kõvasti ja sealjuures toitud õigesti siis algajad kasvavad kõige kiiremini. samas on tüüpe kes käivad aastaid jõusaalis jobutamas päevast päeva ja tulemust pole miskit näha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
teadmiseid jõusaalist on ja olen suht palju uurinud ka..

aga nüüdseks olen juba kindel et olen rohkem kasvaja tüüpi.

no too oma toitumiskava ja rasvad süskad ja valgud grammides + treeningkava, siis näeme kui tark sa oled

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimesed nädalad kuluvad kindlasti lihtsalt tutvumiseks. Käijakse masinalt masinale.

Ise saavutasin väga hea vormi enda arust 2 kuuga.

Avatar, mis mul on, on saavutatud 2 kuuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kahe kuuga on võimalik algajal saavutada märgatavat lihasmassi?

(4x trenn nädalas)

4x nädalas on liiga palju, eeldades et ikka terve keha korraga treenid, nagu alguses peaks tegema. Max. 3 korda (mulle tundus päris algul sobivaim u. 2,5 korda nädalas keha läbi teha, näit: E, N, P, K, L...)

Kui õigesti toituda ja treenida, siis 2 kuu pärast ikka midagi on märgata ka.

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
4x nädalas on liiga palju, eeldades et ikka terve keha korraga treenid, nagu alguses peaks tegema. Max. 3 korda (mulle tundus päris algul sobivaim u. 2,5 korda nädalas keha läbi teha, näit: E, N, P, K, L...)

Kui õigesti toituda ja treenida, siis 2 kuu pärast ikka midagi on märgata ka.

kuidas on õigesti toituda ja treenida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul saab kohe 2 kuud täis. Toitumine rangelt kava järgi. Trenn 4xnädalas. Rasv kaob ja lihas kasvab ;) Väidetavalt on ka juba lihast paremini näha, rüht paranenud. Ise olen märganud biitsa, triitsa, pealt reie ja trapetsi muutumist suuremaks. Samas vööümbermõõt on kahananud 2-e püksirihma vahe võrra. Enesetunne muidugi kõvasti paranenud, aga jah nagu siin ka soovitatakse, siis kõige võti on just õige toitumine.

Edit: Selleks suveks trimmi ei saa, aga olen võtnud eesmärgiks järgmise suve. Aasta-pooleteisega peaks enda suhteliselt rahuldavasse vormi küll saama.

Edited by masterofceremony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Kas kahe kuuga on võimalik algajal saavutada märgatavat lihasmassi?

(4x trenn nädalas)

No oleneb mida sa seal jõusaalis teed ja mis harjutusi.

Aga kahtlen et 2 kuuga midagi näha oleks ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×