Jump to content

-eq69-

Kasutajad
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About -eq69-

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 07/10/1987

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  • Asukoht
    Tallinn
  1. Treeneritele ja tegijatele

    Kui vanalt ja kust kohast alustasite,et olla just seal,kus praegu olete?
  2. aia

    Noja.siis tuleb VEEEEL õhem panna,kui panin:D.Leidsin lahenduse ka.Teen mõned päevad kerget metsajooksu,siis kui liiga kuum hakkab,hüppan lumehange
  3. aia

    irw väga armas Sinust.
  4. aia

    Kodus ei olnud eile ega täna jah midagi. Niisiis.Kreemitasin ilusasti ka ennem aeroobset sisse.Ja ei pannud liiga palju seda.Mitte,et ma mingi õrnake oleks,aga see kreem jõudis vist iga mu keha närvilõpmeni st.kõrvetus.Et ma sellepärast kirjutan siia,et kui kellegil peaks sama mure olema,et vigastus ja plaan seda sama asja kasutada siis ma ei soovitaks seda oma vaenlastele ka(keda mul pole ),seda enam,kui plaan minna trenni,kus veel enamus ajast naeratada ja rõõmsat nägu teha. Jõusaalis suured mehed vb peavad vastu sellega...aga mina lahkusin paaniliselt ennem trenni lõppu ja järgmise jätsin üldse ära ja sellest mis duššiall sai ma parem üldse ei räägi. Et kas keegi midagimuud,mis lihtsalt raviks oskab soovitada,istun parem kodus paar päeva oma jalaga.st aeroobsesse ei lähe.
  5. aia

    Et siis ühesõnaga kui vähe panna,saan oma kaks aeroobset homme ära teha ja nagu venitusi ei tee lihtsalt sellele jalale?
  6. söömine ja kõht,ikka söömine ja kõht.

    see toitumise jutt täpselt sama meil.hm no äitäh ma proovin neid harjutusi,mis ütlesid,neid ei olegi teinud.Vb ongi liiga ükskluine mul asi.st päris kindlalt.
  7. aia

    ee..ärge hirmutage.
  8. söömine ja kõht,ikka söömine ja kõht.

    no siledam võiks olla.ülemised kõhulihased palju paremeini arenenud,kui alumised.Enne tegin lihtsalt tavalisi istesse tõusmisi.Siis nüüd teen ka poolikuid.Vahepeal lisasin 2,5kg raskuse kõhule,siis nagu asi paaranes.Peaks vist uuesti raskusega tegema .Hingan ka ilusasti,hõian kõhtu pingul ja kõike.Jalatõstetega pole väga tegelenud-seda vb hoopis tegema hakata rohkem?Aga kui siis kui palju?!
  9. söömine ja kõht,ikka söömine ja kõht.

    Ja ülejäänud toidukorrad oleks enamvähem õiged?
  10. Olen trenni teinud umbes aasta aega.Alguses elasin lihtsalt sisse jõusaalis,tegin aeroobset.Siis võtsin aeroobsed treeningud juurde.Esmasp aeroobne,kolmap ja reede.Mõned kuud tagasi hakkasin kahel päeval kaks aeroobset järjest tegema.Ümbermõõdud on vähenenud ja keha vorm on teine küll,aga kõht annab ikka natuke soovida ja sellejaoks on õieti süüa vaja.nii.Seda vaba raha mul pole olnud,et toitumiskava võtta.Samas kõike ikka suhu ei topi-rämpstoit läheb healjuhul kord-paar kvartalis. Pikkus:171 Kaal:65hetkel.miinimum,mis on selle ajaga olnud on 62-63. Kõht nabajuurest:88cm Keskkoht:73cm -ennem olid need näitajad üle 90. Umbes 5kg võiks maha saada.Nii.Omapeaga mõtlesin niipalju välja: 8-9.00 kartul v puder+leib. 12,00 liha v kanaliha+muna 17,00 jogurt v piim v keefir v kohuke 19 kuni 20trennis,20kuni21trennis (Peale trenni teen veel eraldi kõhulihaseid matil,parematel päevadel joon taastavat spordijooki) umbes 22kodus.-kohupiim v kodujuust+salat Kui see jutt nüüd LIIGA segane pole,siis kas peaksin jõutreeningu juurde võtma ja kui suur võiks olla minu päevane kalorite kogus,siis saaksin ära jagada?Varem oli netis mingi dietoloog,kuid kes teab kas seda üldse uskuda ja nüüd seda enam pole.Kindlasti vastab keegi,et siin foorumis on kõik olemas,olen omajagu siin otsinud ka,kuid iseenda personaalsete näitajate alusel ei saa selle põhjal ikkagi endajaoks kõiki järeldusi teha,mida vaja oleks.Tänan juba ette.
  11. Alkohol

    Alkohol-eks tee proovi ja mine ükskord pohmas peaga trenni.Ma proovisin.Bodycombatisse läksin.Ja kindlasti oli see aasta raskeim treening.Õudne.Mis veel jõudu teha olla võib .No samas oleneb iniemsest ja sellest,kui kõva pohmell on. Seks-mida halba saab see teha:DJa kui ka peaks,siis vaevalt keegi sellest loobuks,kui just eluaegne käsikiimleja pole.-no see kukkusnüüd veits kolemdasti välja,kuid ühesõnaga mina ten niipalju,et seks aitab kaalust maha hästi saada..kui trenni ka samal ajal veel teha,siis
  12. aia

    capsicam just!Selge.tänud =)
  13. aia

    Tegin peale trenne täna spagaati st harjutasin seda ja natuke liiga järsult vist,kuna jalg mis eespool siis oli ...käis väike nõks läbi.Põlve taga olev lihas,mitte täpselt põlve taga aga natuke kõrgemal.Kõndida saan.Jalga tõstes või mis iganes on ikka valus küll.Lihast pingutades ka. Mis kreemi järgi ma lähen homme apteeki?Tean,et kui trenni tahan minna,peaks see olema mingi kreem,mis enne trenni sisse määrida ja selline soojendav effekt sellel peaks olema? Ei oska määrata,kui tõsine asi on,sest valulävi on alati vägahea olnud aga ebamugav on ta küll... Kui ma valesse kohta selle teema panin,siis vabandan.
  14. Reval-Sport

    mmm ka käin Revalis,ei tea,ei nurise,sest hind on seal odav ,on asju küll,mis võiks paremini olla,meeste riietus ja dušširuumiga mõistagi kursis ei ole Võtmejärjekordade kohta kuulsin hiljuti,et tehkase vist uusi kappe juurde Ja mingi ehitus seal käib ka. aga kirbuga nõus jah,et kui ei meeldi,ära söö. Mis kitse panna?Kohti küll ju muid,kus trenni teha,lao aint pappi
  15. Miks tühja kõhuga parem on teha,sellesmõttes,et lähen hommikul trenni ja ei söö absoluudselt midagi?! Et see on see asi,et hakkavad põlema rasvad,mis...ei ma parem ei paku midagi ootan tegija vastust
×