Jump to content

R.Tamm

Kasutajad
  • Content count

    482
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by R.Tamm

  1. Kui nüüd tähte närida, siis tegelikult ei anna higile lõhna mitte rasvhapped, vaid bakterite elutegevus higis.
  2. aeroobne

    Vabandan (väsitav päev). Sain vist aru. Tavakaal+8kg.
  3. aeroobne

    Kas arvan valesti, kui ütlen, et see +8 kg ei kehti nende kohta, kelle normaalkaal enesega keskmisest suurema rasvaprotsendi kaasa toob? Sellega pean silmas, et nõ. kuivalt nt 75 ja tavakaal 90kg.
  4. aeroobne

    Enamasti soovitatakse massikogumise ajal (nt pool aastat) aeroobset (peaaegu) mitte teha. Seejärel, rasvapõletusel lisaks jõusaalile ka aeroobne kasutusele võtta.
  5. Nitro Tech VS. Robocop No 1.

    Mehejutt, täiesti nõus.
  6. Nitro Tech VS. Robocop No 1.

    Vabandage, kui rumalasti küsin, aga kuidas te kõigest kuuajalise katsetamise järel oskate järeldusi teha, milline lisand teisest paremini toimib?Kas ei ole kuu liialt lühike aeg, et märgatavaid muudatusi lihaskasvus täheldada?
  7. Kas valgusheik enne või peale trenni?

    Kui rahakott võimaldab, joo enne trenni (vadak+glükoos/fruktoos), joo trenni ajal (vadak+glük./frukt.) ja peale trenni (vadak+ glük./frukt.+maltodekstriin. Millistes kogustes ja vahekordades, on individuaalne, kuid tegelikult on AMAZON.EEs sellest artikkel, kui ma ei eksi.
  8. Kohuke

    Unustasin mainida, et süsivesikute puudust olla ei tohiks, kuna kaal tõuseb isegi liialt kiiresti (rasv ei tohiks põhujuseks olla-suurtes kogustes ei tarbi).
  9. lihasmass?

    Kui ma küsija jutust õigesti aru sain, siis kaalud Sa 174 cm pikkuse juures 78 kg ja arvad, et seda on ülimalt vähe. Ei ütleks, et vähe.Pigem hea kaal, 15-aastase kohta isegi tugevalt üle keskmise (või eksin).Kas kaaluga rahul olla või mitte, sõltub, millest see 78 kg koosneb.
  10. Kohuke

    Trenni teen hommikuti, seega on söödavad kogused seda väiksemad, mida õhtupoole. Eine, mis tuleb pärast treeningjärgset shake-i ja einet kodus, on 1L karbis. Enamus selles on keedetud tatar. Siis viis munavalget ja pool -kollast. Pisut miskit rohelist ning karp ongi pea ääreni täis. Söön 7 korda ööpäevas + trennieelne shake, trenniaegne jook (glükoos+u.10gr. vadakupulbrit) ja trennijärgne shake. Ootan huviga OldMan-i ja ka teiste kommentaare ja soovitusi. Tänan!
  11. Kohuke

    Kodust väljaspool söön kodus plastikkarpi(desse) pandud toitu: muna, liha (kana/kalkun), tatar (keedetud ja rapsiõliga), kurk, hiinakapsas, suts ketsupit. Hr. OldMan, kui hästi sellised toiduained omavahel kokku sobivad (igaks juhuks mainin ka, et massikogumine pooleli hetkel)?
  12. Meie programm seisab igaühe eest!

    Positiivsed tegelased ei pea kaua poliitikas vastu, kuna kohusetunne sööb närvid seest, kui näed, et teised end ühiskonnamuredest eriti kõigutada ei lase ja tegelevad nendega kui võõraste probleemidega. Esimest korda puuduvad mul kindlad erakondlikud eelistused, kuid kindel on minu vastumeelsus teatud parteide suhtes. Keskerakonna kaitseks võin õelda, et tugevat laidavad ikka nõrgad (jättes ka siinkohal vihjatud parteide nimed nimetamata).
  13. Rasva vähenemine

    Täiesti õige on Sinu arvamus, et kaalu alandamiseks peab kehas olema energiadefitsiit.
  14. Krea + Gluta

    Kindlasti on ka Fred Antson (kellele küsimus tegelikult suunatud on) minuga üht meelt, et kreatiini ja glutamiini tuleks ikka koos süsivesikutega tarbida (glükoos/fruktoos). Enne ja peale trenni, seda küll, aga hea on, kui rahakott võimaldab mõlemal korral lisada ka valgupulbrit ja maltodekstriini.
  15. Paar küsimust :)

    Nii pikka vastust, kui eeldab Sinu küsimus(ed), vaevalt keegi kirjutama hakkab. Ettepanek:kasuta otsingut, loe foorumit ja uuri artikleid.
  16. Kas peaks võtma kolme päeva kava?

    Kui teed kaheks jaotatud kava järgi, siis tee trenni ka kaks korda nädalas, nt esmaspäeval ja neljapäeval, et taastuda jõuaksid. Soovitan teha trenni kaheks jaotatud kavaga edasi. Kui kõik lihasgrupid selles esindatud ei ole, tee korrektuure või lase kellelgi teadjamal uus kava teha, kui ise ei oska. +söö ja puhka korralikult, mistahes Sinu eesmärgid on.
  17. Fat Burner Club - koht Fati fännidele

    Tean, et teemapüstitajad-küsijad sellist vastust ei oota, aga üsna hiljuti on säärane teema foorumist läbi jooksnud. Kasuta otsingut.
  18. PROBLA

    Huvitav, mida sellised tegelased, nagu MÖKU, siit foorumist teada arvavad saavat, kui küsivad, kuidas suureks saada nii, et selleks ise midagi tegema ei peaks. Hämmastav küll, aga ilmselt on asi selles, et ikka veel on siin-seal levinud arusaam, et kulturistid, keda lavadel võimalik näha, on selliseks saanud pelgalt tablette neelates. Just selliste väärarusaamade tõttu võib sageli kulturismi aadressil kriitikat kohata. Tõstatan selle probleemi vist foorumis uue teemana.
  19. rasvapõletaja ja massilisaja

    Minu andmetel ei ole võimalik üheaegselt massi lisada ja kaalust alla võtta-ebaloogiline ju-, olgugi, et juurde tahetakse võtta lihasmassis ja alla võtta rasva arvelt.
  20. Millist rasvaõletajat soovitate?

    Mina pooldan rasvapõletusel nii seda nn. keemiat kui ka aeroobset. Fatburner ja rattasõit on minu peal toiminud ja väga kiiresti olen kaalu langetanud- veidi üle 2 kuu ja ca. 20 kg (täpselt päevi ei lugenud), kui õigesti mäletan. Loomulikult ei söönud nii, kuidas oli isu, aga nõrkusetunnet ka ei olnud. Põhjus ilmselt Fatburneris olevas l-carnutiinis, mis soodustab keharasvade tootmist energiaks ja nii oli mul võimalik vähema söögiga elada ilma, et näljast kokku oleksin kukkunud. Olen rasva põletanud ka varem, kuid nii efektiivselt ei ole see õnnestunud kui nüüd. Eelnev ei ole kohe kindlasti reklaam Fatburnerile, vaid pigem l-karnitiinile, oma eesmärkidega vastavusse viidud toitumisele ja treeningule.
  21. treening

    Kui käid jõusaalis, siis veereta kodus hantlid voodi alla ja unusta need mõneks ajaks. Tee trenni jõusaalis, kodus söö ja puhka.
  22. treening

    Kui kätekõverdused liialt lihtsad tunduvad, otsi garaazist mõni katkine nn.õhukumm, aja liiva täis, seo otsad kinni ja pane see kaelale ning tee nii kätekõverdusi. Kang lase mõnel sõbralikul keevitajaonul meisterdada. Annab olulise lisa kodustesse treeningvahenditesse.
  23. erinevate firmade tooted vaheldumisi?

    Biolab-i tooted on kuuldavasti kaheldava väärtusega. Soovitan seetöttu seda tarbida paralleelselt 8100ga, et mitte lasta Biolab-i purul raisku minna. Ja ega viimane päris niisama jahu ka ole.
  24. trenn

    Alguses ikka tasa ja targu-kõiki lihaseid algul palju väiksemate koormuste ja harjutuste-seeriate arvuga. Eriti neid, mille langus suurem.
  25. Allavõtmine

    Ise võtsin u. 2 kuuga 18kg alla. Nõrkusest kokku ei kukkunud nii et oleks võimalik ka kiiremini kaalust alla võtta.
×