Jump to content

gymqueen

Kasutajad
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About gymqueen

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 04/30/1998

Profiili informatsioon

  • Sugu
    f
  1. Makrod cuttimisel

    Tere:) Mille järgi tuleks omal makrod sättida? Eesmärgiks siis kuivaks saada ja lihast välja tuua. Kui võimalik, siis ka lihast natuke kasvatada samalajal kui cutin, kuigi ega ta vist väga ei taha kasvada defitsiidis olles. Ning palju kaloreid ma sööma peaks, kui mu säilituskaloraaz on umbes 2000-2100? Olen lugenud, et kõige mõistlikum oleks langetada 0,5kg nädalas ehk -500kcal defitsiiti. See teeks siis 1500-1600kcal. Aga kui veel trenni teen ja põletan seal keskmiselt umbes 600-800kcal, kui palju siis süüa tuleb? Kas pean need trennikalorid tagasi sööma või ainult mingi osa neist? Ja kui palju siis puhkepäeval süüa tuleb? 1500 tundub päris vähe, kuigi täitsa teostatav kui oskad kasutada selliseid toite mida koguseliselt palju saab taldrikule. Aga siiski, pole veel näinud eriti kedagi, kes nii madalal kaloraazil oleks, olgugi et tegu rest dayga. Tavaliselt söövad nii vähe naised, kes paaniliselt üritavad alla saada Igatahes, tänan juba ette ära, usun et siin palju asjatundjaid nende makrode ja kalorite koha pealt
×