Jump to content

killu88

Kasutajad
  • Content count

    98
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by killu88


  1. Et tahaks teada millal on vaja hakata kasutama sellist asja nagu tõstevöö et ise olen kohe 16. a vana ja jõusaalis on pea igal selline asi olemas kes kangi tõstavad  :) et treenin muidu 45kg raskuse kangiga

    Sellise raskuse juures ei pea veel tõste vööd kandma aga jah parem karta kui kahetseda pärast aga ise teen kükke ja selliseid asju 80kg ja ei kasuta praegu tõstevööd.Aga muidugi soovitatav oleks tõesti eks endalgi tuleb kunagi ära osta.

    Ja millest sul alaseljas valud olid :o ?

    Noo see pole tõstevööst mees;)


  2. Et tahaks teada millal on vaja hakata kasutama sellist asja nagu tõstevöö et ise olen kohe 16. a vana ja jõusaalis on pea igal selline asi olemas kes kangi tõstavad :) et treenin muidu 45kg raskuse kangiga

    Sellise raskuse juures ei pea veel tõste vööd kandma aga jah parem karta kui kahetseda pärast aga ise teen kükke ja selliseid asju 80kg ja ei kasuta praegu tõstevööd.Aga muidugi soovitatav oleks tõesti eks endalgi tuleb kunagi ära osta.


  3. Tere,

    Mul on õlaga selline mure, et kui ma lamades või kaldpinnal surun, siis vasak õlg nagu tahax järgi anda. Selline tunne, et üks õlg on nõrgem kui teine. Äkki peax arsti juurde minema või oskab keegi paremat nõu anda. :)

    Tere

    Soovitan sinul võtta siis erinevad hantlid paremasse natuke raskem ja vasakusse kergem küll taastub vaikselt ja jõuab järgi teisele käele.Vaata et üle ei pinguta siis.


  4. Ühe kava järgi soovitan teha umbes kaks kuud ja kui oled algaja siis soovitan teha nädalas kaks korda trenni.Kahe kuu pärast võta kindlasti juba teisi asju kavasse muidu lihas harjub ära ja ei kasva ega arene.Ja kui oled umbes kaks kuud ära teinud siis võid võtta juba kolme päeva kava kergema ning tolle järgi tegema hakata päris pikalt.

    Edu treeningutel!!


  5. Mina soovitan kindlalt joosta sest see vähendab rasva % ja teha umbes kaks korda nädalas kõhulihaseid 3X max kõhupingil ja maas.Aga võid teha ka kolm korda nädalas aga üle selle pole mõtet võib tulla taandareng ja lihas ei kasva ning tekib ületreenitus!

×