Jump to content

pacman

Kasutajad
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by pacman

  1. taand areng??

    Nojah,loomulik,et varsti tuleb ületreenitus tal ja siis bistets:DOled sina jällegi 30kg ees:D See selleks,aga mõtetu miski kilode pärast maad jagada,et kes on kilo ees ja kilo taga.Loeb ikka lihas,ega kulturismi võistlustel keegi paremat kohta sellepärast ei saa,et ta surub mõnest konkurendist teatud hulk kilosi rohkem!!!
  2. Kahlane asi!!!!!!

    No küll ta kunagi välja ka tuleb. 16a,67kg raske ja 90kg rinnalt VAu tubli:)
  3. Väike küsimus.

    Pole kunagi teinud peale trenni segan ma ikka articu või mõne muu spordijoogiga,sealt saan süsivesikuid,mida peale trenni taastumiseks vaja on:) aga ega ma ikka ei usu küll et piim kahjulik on.Tugevndab luid jne:)
  4. püramiid

    Ei to miski selline teema oli siin et nt kangi surumine rinnalt. lased rinnale hoidad paar sekudit surud poole peale hoidad paar sekundit surud lõpuni hoiad paar sekundit.
  5. püramiid

    Aga kas keegi on proovinud seda peatustega surumist ja püramiidi koos????
  6. Raamatud

    Järgmine kord kui kuskil linnas pakutakse lettidel odavalt raamatuid siis ma enam mõõda ei kõnni:Dvaatan äkki leiab midagi kulturismi teemalist
  7. Kuidas oleks kõge parem

    Aga mina näiteks jooksen alati enne jõutrenni umbes 15 min.Soojenduse eesmärgiga.Ja annab ikka lihased aajab soojaks juu!
  8. Kui vanalt olex soovitav trenni teha?

    Oleneb mida sa raske trenni all mõtled.Soovitan siiski algul miski algajate kavaga teha mitte kohe võtta kätte ja hakata tegema edasijõudnutele mõeldud treeningkavadega.Algul tahavad su lihased harjumist trenniga(Koormustega)
  9. Proteiinid

    Whey lemonit kasutan präegu ise ka alguseks vist parim:)Igatähes ma küll ei tahaks miski sokolaadi maitselist valku igasugu erinevate spordijookidega segada nt articuga,mõteldeski hakkab halb juba.Kuid täpselt ei tea pole ise veel proovinud. Ise segan lemonit peale trenni erinevate articuga üks nädal ühega teine teisega.Hea iga kord erinev maitse!
  10. Lihased

    No aga mina eelistan ikkagi jõusaali,kus ei pea niipalju lolli mängima
  11. Lihased

    Päris võimsad hantlid peavad olema siis
  12. külje lihased???

    Arvan,et mõeldud on selja lailihast,aga keegi veel teab mingit head lailihase treenimiseks??
  13. Lihased

    Tõsi või:D tahaks ise ka seda raamatud näha..räägi mulle kuidas sa kahe hantliga näiteks jalga treenid? no mine ja vaata see on täiesti võimalik, sul on lihtsalt loominguliselt mõtlemisest puudus kahe hantliga treenid endale kulturisti jalalihased kaa??????
  14. Tuleviku-kulturistid

    Julm teema siin käib,aga milleks seda vaja?Pole mõtet teisi maha teha. To axer:mis kas siis peaks laval olema pusades ja pükstes et keegi midagi ei näeks???
  15. protekas

    Väga segane tekst sul!!!!!Järgmine kord kui midagi postitad siis võiks ikkagi õigekirja ka vähekene jälgida. Loogiline,et kui sa kasutad ja kasutad teed trenni julmalt ja siis pooleni jätad istud ja ennast enam ei liiguta vajuvad su lihased ära.
  16. Tahaks teada kaua keegi teist präeguseni trenni on teinud? Lihtsalt huvitab:D
  17. Küsimus tuleviku kulturistidele!

    No ikka on jah aastaid,aga välimusest seda ka nähe ju Head lihased nurmsalul:)
  18. Tuleviku-kulturistid

    Ülbust on küll viie mehe eest loodan,et jaksu jõusaalis ka nii palju.Igatähes edu!
  19. Lihase ja rasva suhe

    Loogiline et lihas
  20. Lihased

    Tõsi või:D tahaks ise ka seda raamatud näha..räägi mulle kuidas sa kahe hantliga näiteks jalga treenid?
  21. valk?

    Ise kasutasin ka just ühe kg sellist ära.Endal küll miski allergiat ei tekkinud..aga igale inimesele erinev mõju..Tõsi tuleb tunnistada et lõpuks viskas se vannilli maitse nii üle et enam miskit milk proteiini vene oma näha ei taha
  22. kas on kasulik??

    Ise tellisin just täna ära selle samuse Tõsi ta on tavaline vadaku proteiin:) No parem ikka kui mitte midagi
  23. seeriad

    tee ikka järjest
  24. Kui palju juurde?

    endal ei tulnud vist eriti juurde tegelikult soovitus nendele kes kavatsevad suitsetamist maha jätta mis muidugi tõstab nagu teada sõõgiisu tegelikult se polegi nii väga sõõgiisu sa lihtsalt pead koguaeg midagi närima selline rehvleks tuleb,et siis närige nätsu mitte ärge sõõge meeletult:)
  25. jälle üks küsimus

    Parem väiksema raskusega puhtamalt ja väheke rohkem(8-10),kui suurema raskusega vähem ja ropsakalt:)
×