Jump to content

pacman

Kasutajad
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by pacman

  1. kava

    Ära aja sellist lolli juttu,et kava on vähetähtis. Hea treeningkava+ hea toitumine kaks põhiasja üleüldse.Kavasi saad vaadata amazon.ee pealehelt ülevalt tõõriistad ja treeningkavad!Ja kui kasutad väheke otsingut saad vägapalju teada.Palju kasulikku peaksid leidma sõnadega treening,toitumine jne:)
  2. Surumine

    Hmm mai saa nüüd aru mees oleks nagu õhku täis puhutud...Lõpus ju kui peale kukkus vajus ju?
  3. Minu kava

    Trenni olen teinud aasta,vanust 17.Eesmärk on suurendada lihasmassi ja mõningal määral kasvatada ka jõudu. Kava on siis selline. 1 päev: rind,triitseps Lamades surumine: 3-4 * 6-8 Kaldpinnal surumine 3 * 6-8' Surumine trenazööril istudes 3*8-10 Lendamine kaldpinnal trossidega 3*8-10 Surumine kitsa haardega 3*8-10 Triipsepsi sirutamine kangiga seistes 3*8-10 Prantsuse surumine 3*6-8 Küünarvarre sirutamine istudes käsikuga 3*10-12 2 päev: Reie esiosa,reie taguosa,säär,biitseps Täiskükk kang turjal 3*8-10 või hack kükk Jalapress 3*8-10 Jalataguosade pikali olles kõverdused trenazööril 3*8-10 Trenazööril jalgadeettetõmme 3*10-12 Säärtele pöiale tõus hack masinal 3*10-12 Seistes sirge- või kõverkangiga küünarvarte kõverdamine 3* 8-10 superseeria: käsikutega küünarvarte kõverdamine (konsentreeritud) 3 10 Ühe käega käsikuga scott pingil (vertikaalsel osal) küünarvarre kõverdamine 3 10 superseeria: kaldpinnal käsikutega küünarvarte kõverdamine 3 10 Seistes vahelduv käsikutega küünarvarte kõverdamine 3 10 3 päev: Õlg,selg,alaselg,trapets Ettekallutades hantlite tõsted küljele - 3 seeriat 10-15x Istudes küljele tõsted - 3 seeriat 10-15x Seistes hantlite surumine - 2 seeriat kuni täieliku kurnatuseni Lõuatõmbamine 3*6-8 Ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu 3*8-10 Plokitõmbed ülalt kitsas haare 3*8-10 Õlakehitused kangiga selja tagant 3*8-10 Seljasirutajale keretõsted pukil 3*8-10 Kõhulihaseid teen enesetunde järgi kuidas kunagi.Ja kas on on mõtekas teha biitsa peale jalga?Kuna on tegu esimese minu enda tehtud kavaga siis paluks õelda,mida ma teen valesti,mida peaks vähem tegema,mida rohkem,millele ma liiga vähe tähelepanu teie arvates põõran. Ettetänades neid,kes viitsivad oma asjalike arvamusi siia kirjutada ja teemasse süveneda
  4. Minu kava

    Jah sest jalg on mul väga tugev ja jalga suudan teha väga suurte raskustega,mistõttu suudan ka jala ka kiiremini läbi kurnata.Ja muidugi jalale lisandub ka aeroobne,mis seda treenib. ka ei saanud su 2. päevast aru: on kaks reie nelipeale harjutust, siis tuleb kakspea ja siis uuesti nelipea (Trenazööril jalgadeettetõmme 3*10-12). ma ei tea kas sa mõtled ikka seda sirutaja harjutust, aga tee hamstring ikka peale seda Seal tekkinud tõesti kogemata eksitus muidugi tahtsin hamstringi taha poole panna trennis oleks selle välja vist alles jagant
  5. Minu kava

    Jah said küll õieti aru.Ja õlale panen ilmselt siiski esimeseks harjutuseks kangi surumine kukla tagant istudes..Ja ühe hantlitega võtan siis ära Istudes küljele tõsted,kuna muidu saab õlale liiga palju.
  6. Suur dragöödi rallimaailmas

    Julm laks eesti rallile ja üldse Parki omastele ja ka Märtinile.
  7. Kükkimine - täiskükk

    17 aastane 3 seerijat 8 kordust,110kg
  8. kreatiini kasutamine

    Ja seda ka veel,et kreatiini tarvita koos glükoosiga.
  9. kreatiini kasutamine

    Mina isiklikult tarvitaksin küll sinu asemel ära!Aga samas kui sul jõudu tuleb juurde ja lihaskasvuga ka probleemi pole ja kulturistiks saada ei taha siis pole eriti mõtet. Kasutamine: Kasutamise esimesel viiel päeval 4 x 5 g (tl) päevas. Edaspidi treeningupäeval 2 x 5 g, puhkepäeval 1 x 5 g. Soovitavalt koos süsivesikutega (mahl) ja kohvi tarbimist piirates.
  10. shaping

    Ma rääkisin endast;) Aga siin palju artikkleid toitumise kohta.Loed läbi jälle jupp maad targem:P
  11. shaping

    Kui mina seal trennis käiks saadaks selle toitumiskava kus krt ja valmistaks ise endale.Peale trenni sööks kindlasti ka suur kogus valke ja süsivesikuid. Aga see vaid minu arvamus
  12. shaping

    No loomulikult tuleb ruttu tagasi kui nädal ütleme et sööd normaalselt igapäev kuskil 500 kalorit vähem,kui kulutad ja siis järgmine nädal enam toitumisele tähelepanu ei põõra ja sööd iga päev 600 kalorit rohkem kui kulutad. Tulemus:hoopis võtad juurde ja eelmisest nädalast polnud mingit kasu!Tervislik toitumine tuleb muuta eluviisiks!
  13. kõhulihased???

    Ise teen tavaliselt jalad radiaatori all ja siis teen kehatõsteid.Ja kõhulihaseid on üldse soovitatav väikeste pausidega teha(seerijavahesi mõtlen)Nii umbes 30s-minut pean ise pausi.Siis on ka hea teha lihtsalt nii et tõstad kukalt ja väheke ka ülaselga maast lahti. Kõhulihast on vaja sokeerida.Ok tglt kõiki lihaseid aga see selleks. Ise teen nii,et üks nädal teen raskustega,teine nädal teen kiiruse peale ajaga. Igatähes saan niimoodi oma kõhulihaseid sokeerida. Kes teab paremat moodust,andke aga teada:P
  14. kõhulihased???

    Aga lihtsalt on nõme ka kui oled juba sada korda teemades vastanud ja üha uuesti ja uuesti tulevad samad küsimused.
  15. kõhulihased???

    Otsing-kõhulihased: Foorum (vasteid: 128 / kuvan 100 ) Otsing-kõhulihased+kodu: Foorum (vasteid: 12 / kuvan 12 ) Ei ole ju väga raske!
  16. Liigesetoidud

    Soovitaks osta no1.e lisaks proteiinile saad ka sealt liigesetoitu.No1 mõjub liigestele väga hästi:)
  17. Farmer's Walk

    Farmeri jalutuskäik ehk farmeri kõnd on see.Olen näinud küll sellist asja rammumeestevõistlustel,kuid ise teinud pole,sest jõusaalis pole selleks piisavalt võimalusi! 32kg sangpomm kõige raksem mul talvises treeningpaigas ja nondega liiga kerge.
  18. energiasisaldus

    Aa ok selles mõttes jah!Siiski sa oleks pidanud oma küsimust selgitama täpsemalt.Ok probla lahendatud
  19. energiasisaldus

    Tavaliselt võrreldakse ikka samasuuri koguseid ? Ja samasuurte koguste puhul on õlu väiksema kalorisisaldusega,kui sepik,sest õlles on süsivesikuid,rasvu ja valke! Mulle tundub,et sa ise oled juua täis. Loe nüüd hoolikalt läbi oma esialgne küsimus! Tsiteerin: Kui sepikus on õllest rohkem valku, süsivesikuid ja ka rasva, siis kuidas on võimalik, et õlu on kaloririkkam? Millisel kujul need kalorid seal siis on? Vastus õlu ei olegi kaloririkkam!Kui võrrelda samasuuri koguseid!!!!!!!!
  20. energiasisaldus

    Ja nüüd võrdle gramme ka! Seda enam kui võtta sepikut samuti 2000g, siis on temas veel kõrgema sisaldusega neid värke ... Jah ongi neid sinu niinimetauid "värke" rohkem.Ja kui võtta sepikut 2000g siis on temas palju rohkem kaloreid kui 2000g.is heledas õlus!
  21. energiasisaldus

    Kas sa paned väheke segast?? Õlu hele (100 g): - 32 Kcal, 0 g valku, 2 g süsivesikuid, 0 g rasva Sepik (100 g): - 268 Kcal, 10 g valku, 51 g süsivesikuid, 2 g rasva Mõlemad saja grammi kohta ja kust otsast õlu kaloririkkam on?
  22. energiasisaldus

    Ja nüüd võrdle gramme ka!
  23. Tahaks visata...

    Ja nii nimetataksegi siis ühte maailma parimatest mängijatest?
  24. proteiinijoogid..

    Tüüpiline algajate asi,et arvatakse,et proteiin on mingi imeasi! Aga vot ei ole ja proteiini pead sa tarbima koguaeg!Mitte midagi ei juhtu,kui sa kuu aega hiljem ei tarvita.Ja võin vabalt õelda ka,et mitte midagi erilist ei juhtu ka siis kui sa seda tarvitad kuu aega.Et saavutada midagi on vaja järjepidavust kõiges.Nii trennis,toitumises jne.
  25. Jõusaaal ja kanep!

    Kanepit kasutatakse ka mõningate haiguste puhul!!MIxx?Kõik on suhteline,mis kas sa arvad,et alko ja suits on vähemkahjulikud?Ega ikka ei ole ka!Kunagi kui kanep oli ameerikas lubatud,siis vähenes suitsetajate arv meeletult ja kanepit tarvitati rohkem.Arvata on,et rikastele suitsufirmade omanikkele see ei meeldinud.Ja kindlalt on nende osa selles,et kanep ära keelati.Aga eks ikka igaüheasi mida ta teeb!
×