Jump to content

pacman

Kasutajad
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by pacman

  1. Whey 1 : mis maitsega?

    Ise just lõpetasin shokolaadimaitselise joomise. Siiani minu arust üks parima maitsega proteiinipulbreid mida ma joonud olen.Whey Lemon Super maitses ka mulle päris hästi kui väheke kakaod lisasin. Aga eks maitsed on erinevad,see mis maitseb mulle ei pruugi sulle maitsta.
  2. Hommikune toit

    Ära vee massi arvuta,nii ei arvutata,arvuta ainult helveste massist valgud,süsivesikud ja rasvad Sest vesi ei anna sulle ju süsivesikuid ega muud.
  3. Meistrivõistlused

    Arvan,et absoluudis Ott,juuniorides Alo. Aga seoses meistrivõistlustega,kas kellegil ei ole sellist kaarti või midagi,kus oleks ära seletatud,kuidas Salme kultuurimajja jõuab? Netist leidsin küll aadressi,kuid kuna Tln eriti ei tunne,läheb selle järgi orjenteerumine raskeks:S
  4. Vorm paraneb, aga kaal ei lange

    Kui su välimus on paremaks läinud,oled rohkem trimmis kui varem. Milles siis probleem? Jäta meelde,et kaal on vaid suhteline asi..KÕIGE PAREM kaal on PEEGEl..
  5. lihasmass?

    eks ta enamjaolt pekk on ega ma rohkem taha kaaluda, just alla võtta ja suuri lihaseid trenni hakkan tegema uue kava järgi, kuid vaja teada just mida enne ja peale trenni süüa, täna enne trenni ei söönud midagi, kuid peale trenni sõin 1 banaani, ja energia tuli kohe tagasi Suuri lihaseid sa vaevalt saad siia kirjutatavate vastuste põhjal.Sest neid asju mida peab järgima on tõsiselt palju.Isegi kui toitud enne trenni ja peale trenni õigesti,on ikka veel ja veel mida sa pead tegema! Soovitus: Kasuta otsingut,loe artikleid,uuri foorumit jne.Et midagi saavutada pead sa asja ikka tõsiselt võtma Ja muideks lihas kaalub rohkem kui pekk.
  6. Teie päeva plaan

    6.45 äratus 7.00 kaerahelbe puder(nordic),kohv,kolm tuunikala võileiba (täistera jassi leib)125 g(tuunikala) 7.20 kooli 11.00 üks kohupiimapirukas. 13.00 kartul,sealihakaste,salat. 16.00 koolist koju. 16.30 tatrapuder 250 g (keedetult) 100 g tuunikala jassi täisteraleivaga,kohv 18.00 kaks tomatit,porgand 21.00 Kohupiim,lahja rosinatega. Tänane päev siis. Pole just ideaalne,aga mulle käib kah
  7. Tõstevöö

    Sellise raskuse juures ei pea veel tõste vööd kandma aga jah parem karta kui kahetseda pärast aga ise teen kükke ja selliseid asju 80kg ja ei kasuta praegu tõstevööd.Aga muidugi soovitatav oleks tõesti eks endalgi tuleb kunagi ära osta. Ja millest sul alaseljas valud olid ?
  8. 13x85 kg

    0,45 kg peaks olema.
  9. Tõstevöö

    Ise küll pole näinud,et keegi jõusaalis kangiga lamades surumist tõstevõõga teeb. Siin kohal võiks sõna võtta mingi kõvem tegija kui mina,sest väikelinnas on ju ka silmapiir rohkem piiratud Aga jah,eks erinevate harjutuste tegemisel pead sa tunnetama,kas vajad võõd või mitte.
  10. 13x85 kg

    Alguse kohta on 85 kg minu meelest väga hea:) Et,siis ise 17a ja 90kg.Kuid see puhtalt ja ilma abivahenditeta.(Kahju,et suvi töö tõttu vahele jäi.) Präegu olen rusika kavaga teises nädalas,eks näis mis ta mulle teeb
  11. Tõstevöö

    Tegelikult oleks hea kui kohe alguses kasutad.Endal oli kaks eelmist kuud alaselg valus ja seda kogemust küll ei soovita kellegile. Alguses ei oska harjutust õieti sooritada nt kükki ja vale tehnika võib väga palju halba teha,eriti kui selg on nõrk. Minu soovitus oleks siis selline: Algul kui sa õpid harjutuse sooritamist(kükki ja jõutõmmet pean rohkem silmas) teha ainult tõstevõõga. Kui harjutuse sooritus juba käpas,siis soovitaks kasutada tõstevõõd siis kui raskus hakkab maksimumile lähenema. Ehk siis soojendused ja kergemate raskustega seerijad teed ilma.
  12. 13x85 kg

    Keku-keku kõigest 85
  13. 13x85 kg

    Kui saladus pole,siis kui vana oled?
  14. Nõgesetee

    To Oldman: Oskad sa õelda umbes kui suur on nõgese valgusisaldus grammides. Ja kui palju ma sellest teed tehes kätte saan,sest ega ma neid lehti ju pärast tee jooki ära ei näri:D
  15. Kus trennis käid ja kus elad???

    Ruume pole juurde tulnud,kõik sama,mis paar aastat tagasi.
  16. sheik

    Ise teen nii: 200-400 ml vett + teelusikatäis kakaod. Maitseb väga hästi.
  17. valu seljas

    Hmm endal on sama mure täpselt.Paremasse nurka alaselga lõõb valu treenides ja üldse kui selg on soe. Täna käisin mazööri juures.Tegu on üpris spets vennaga. Minule rääkis ta,et minu mure on selles,et mul on ülaseljalihased suhteliselt head,aga alaseljalihaseid pole praktiliselt ollagi.Et,siis jõutõmmet ja selliseid asju tehes pidi alaseljale tohutu pinge olema. Mulle soovitatas ta teha umbes 3-4 korda nädalas jooksu.Et siis nii kui kuskilt valutama hakkab või pistma või miski muu häda kohe ära lõpetada.Distants pidi suhteliselt lühike olema.1-3 km. Ja peale seda kohe soojasse ruumi ja venitama.Ka soovitas ta mul hommikul seljale staatilisi harjutusi teha,seni kuni selg soojaks läheb,see pidi andma lihasele doonuse kogu päevaks.
  18. Bitsepsi ümbermõõt

    Olen 17 aastane. Äsja mõõdetult näitas lint 38cm,pingutamata 30,5 cm.(tegu siis pumpamata biitsaga) Pikkus 191cm. Kaal 90-95 kg.
  19. Kus trennis käid ja kus elad???

    Elan Võrus. Trenni teen koolimaja jõusaalis(tööpäevadel) Nädalavahetustel Profitis.
  20. Rusika kava..

    Kaua ennem olid trenni teinud?Enne kui hakkasid rusika kava tegema?
  21. maailma pikeim kulturist?

    Muc,kui pikk sa oled? Ise olen 192 cm.
  22. kõht

    Pole võimalik ainult kõhult oma rasva vähendada.Rasvaprotsent hakkab vähenema järk järgult ja kõhult kaob ta tavaliselt viimasena. Selleks,et vähendada rasvaprotsenti pead tegema sa aeroobset trenni.Soovitaks teha seda teha vähemalt neli korda nädalas.Kui sa jooksed siis sa pead järgima oma pulsitaset,et sai väljuks rasvapõletustrennist.Kui käid jõusaalis siis oleks hea teha ka pikemaid seerijad,väiksemate puhkepausidega seerijaid.
  23. kustutamine

    To Rambo vend: Ja kuidas sinu mõttetud postitused seda foorumit paremaks muudavad???? Tüüp otsib tähelepanu-MÕTTETU
  24. lõuatõmbamine

    Point on selles,et lihas vajab ka taastumiseks aega.Kui lased lihasel korralikult välja puhata siis usu mind,tulemused tulevad kiiremini ja paremad:)
  25. lõuatõmbamine

    Minu poolt ka siis soovitused: 1)Otsi kuskilt raskemad hantlid,tee lühemaid seerijad umbes 3*8-10 või 10-12 2)Tee lõuatõmmet ka teistpidi arendad ka selga ja selja lailihast 3)Proovi treenida erinevaid lihasgruppe 4)Biitsa tee maksimum 2 korda nädalas.(ise teen ainult nädalas korra,kuid kasvab korralikult) Kui saali pole võimalik minna siis saab ka kodus treenida erinevaid lihasgruppe. Oma hantlitega saad treenida ka veel triitsepsit,kui saad kuskilt raskemad hantlid saad teha ka rinda igasuguseid lendamisi,surumisi,saad treenida õlga ja isegi jalgu. Paned raskused kasvõi koolikotti ja teed kükke jne.Või otsid mingi sõbra kelle võtad kukile.Harjutustepangast saad vaadata harjutusi.Hantlitega saab ka palju ära teha. Kui muidugi on saaliminemisvõimalus,siis on asi palju lihtsam.Kui muidugi tahtmist on...aga igatähes mina küll ei tahaks endale ainult punnis biitsa
×