Jump to content

emmimees

Kasutajad
  • Content count

    1,218
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by emmimees

  1. Kas üle pika aja üks korralik artikkel?

    Jah aga ükski naine seda nagunii ei loe, kuna sela kirjutab kuidas KAALUS JUURDE võtta
  2. Kas üle pika aja üks korralik artikkel?

    Nagu mingist fitnessi artiklist kopeeritud
  3. Surumine smithil raskem su arust aga kükk siis mitte?
  4. Igatahes surumine Smithil on küll raskem.
  5. Selles suhtes kindlasti, kui investeerida see suitsuraha enda tervisesse ja muuse heaolusse, kasvab lihas ilmselt paremini. aga ega suits nüüd lihaskasvu kinni ka ei pane. Olin palju aastaid suitsetaja ja ei saa öelda, et peale suitsu maha jätmist oleks paremini kasvama hakanud, pigem halvemini, aga see tingitud sellest, et ajaga lihaskasv lihtsalt aeglustubki . Aga üleüldine enesetunne on sitaks parem kui ei suitseta ja mõjub hästi mulle. Krt aga mida siin seletada, neid teemasid varasemast mitu tükki juba...
  6. Smithil on raskem mu meelest, sunnitud trajektoor.
  7. Ma usun, et sisu ja selles oleva informatsiooni järgi.
  8. "Rooside Sõda"

    tasub oodata, Erki Nool!
  9. Suve-statistika

    Suvel on hea, saab ka rannas trenni teha
  10. Toitumine enne ja pärast trenni

    Lasen küll vahest toorelt, mingi aeg iga päev hulgi toorelt, ei oska nagu midagi halba öelda. Ühes väljama artiklis kirjutati, et ei imendu munavalk toorelt, aga ei oska öelda, kas peab paika.
  11. Jõusaali tolad...

    Mis krdi lailihase baasharjutus, baasharjutus ongi see kui hõlmab mitud lihasgruppi. Mul lõuatõmmetega saavad käed korraliku koormuse.
  12. Jõusaali tolad...

    Ära siis varba peale astu talle..
  13. Lihase risti läbilõikes on küll võimalik treenidaerinevaid osasid, aga piki lihast liikudes, vist mitte.
  14. Toidulisandid koormavad neere

    Ma arvan, et see kui mõni üksik sõi end üle lisanditest, ei anna veel põhjust laialdaseks muretsemiseks... Ei saa aru, mis neid vaevab, et on vaja hädaldada koguaeg, et kõik on ohtlik...
  15. Veredoonoritele

    Tere! Doonorluse teemasid on kunagi läbi käinud kuid ei ole räägitud selle mõjust hemoglobiini(punavereliblede) tasemele. Ise olen verd loovutanud 2a ja esimene kord oli Hg tase miski 180 ...tollel ajal spordiga ei tegelenud eriti, rohkem sai pidutsetud ja toitumisega oli ka nii nagu oli. Kõik järgmised vere andmised on näidanud Hg taset alla 170(153-169) ..on olnud ka 4kuud vahel vere andmisel kuid Hg tase ikka hulga madalam ...kuigi nüüd tükk aega juba toitumine korras, eluviisid küllaltki tervislikud ja jõusaalis käin pidevalt. Rahvasuus käivad jutud, et vere andmine kasulik, et puhastab verd jne ja vere tase taasutub 48h jooksul ...kuid arstid räägivad, et erinevad ühendid veres taastuvad 2-3kuud hiljem. Mind huvitabki just see - kuidas võib mõjuda vere andmine lihaskasvule ja jõutreeningule üldiselt? Fakt on see, et minul peale esimest loovutamist pole hg tase enam nii kõrge olnud, kuigi eeldusi(treening, toitumine) selleks on rohkem ja kurat seda teab, mis vereühendid võivad olla veel alla läinud, mida seal ei öelda/ei testita. Kuidas on siinsete treenivate veredoonorite vere kvaliteet muutunud aletes eismest vereloovutamisest? Aitäh..
  16. Taastusjoogi ostmine.

    Ossa issand, nii põkk kohe või. Ükski joogilurr peale trenni su lihaseid kasvama ei pane, asi on ikka tavatoidus ja spetsiifilises treeningus kinni rohkem. Serious mass paneb sul rohkem pekki kasvama kui ohtralt tarbida, aga see mass.fi asi peaaegu et sobib taastusjoogiks, võiksid natuke dekstroosi lisaks veel panna, e tvalgu/süsikate suhe oleks 1:2.
  17. Taastusjoogi ostmine.

    Serious mass taastab kohe kindlasti
  18. Käe ümbermõõt...

    Ma lootsin, et must saab maletaja aga näete nüüd pean biitsa mõõtma hoopis
  19. YouTube videod

    Mis lugu? ma kuulen aind sibulate mölinat..
  20. Paljud teist solaaariumis käivad.

    Heh, D vitamiini üledoos ..või nahavähk
  21. Kuivemad reielihased,

    Kui tahetakse teha ikkagi alaselga, sisi tuleks tugi panna puusaliigesest natuke kõrgemale, ja alla liikudes selg võimalikult kõveraks rullida(liigub ainult selg, mitte puusast), ning üles tagasi sujuvalt sirgeks, võtab metsikult hästi seljasirutajat ja lisaraskusi pole vaja. Ja lisaraskusi EI SOOVITA tõesti võtta, keharaskusega tehes ei tohiks nüüd küll midagi juhtuda kui õigesti teha.
  22. Uus kasutajagrupp

    Milles PROBLEEM üldse seisneb, et siin jahutakse sellest nii palju?
  23. Kuivemad reielihased,

    Enamik treenivad sellel nn "seljapingil" tuharaid, alaselg töötab staatiliselt.
  24. Seljaprobleemid

    Eks ikka jah, lapsepõlves on hirmujutte räägitud kuda ühel vennal korra auto lükkamisest selg eluks ajaks haigeks jäi. .
×