Jump to content

kutt81

Kasutajad
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About kutt81

  • Rank
    Vaatleja
  1. Päeva menüü

    Äkki siis puuvilja asemel kohupiim või jogurt?Kaal püsis stabiilselt 96 peal eelmine aasta langes stressirohkest perioodist ja nüüd stabiilsetkuskil 90 ringis,trenni teen alles kolmas kuu
  2. Päeva menüü

    Tere.Olen 32 aastane,189cm,91kg.Sooviks teie arvamust oma päeva menüüst. Hommik kell 7:00: Müsli piimaga või kiirkaerahelbe pudru piimaga,üks õun ja tass kohvi piima ja suhkruga. Kell 9: Roheline tee Lõuna: Poest ostetud valmis toit (mikrouuni,kuskil 400kcal).kaks võileiba sulatatud juustuga,klaas mahla,banaan.ja väike bounty. Kell 16:00: Kaks võileiba lõhe ja juustuga või tuunikala konserviga,roheline tee,puuvili. Õhtusõõk: Kana meemarinaadis praetud külmutatud juurviljadega või lõhesupp(poest valmis)või lõhe salat.pirn või banaan. Võid ei söö vaid sulatatud juustu ja saia asemel sepiku laadseid tooteid. Käin kolm korda nädalas jõusaalis peale mida joon ka taastusjooki ja olen üritanud ka kuskil kaks korda nädalas käia jooksmas vahemalt 45 min.Üritan väikest kõhtu eest saada ja ennast vormi ajada. Ette tänades
  3. Paar küsimust?

    Hekel mina tänan ja jään ootama teisi arvamusi ja nõuandeid
  4. Paar küsimust?

    Veel üks küsimus milliseid lihasgruppe ühel päeval treenida? Olen teinud nii: E:rind,trepets T:selg,õlg N:Käed R:kõht,jalad
  5. Paar küsimust?

    Aga kas seeriad peaks olema rokem kui kolm näiteks viis ja kordade arv seerias 10 kun 12?
  6. Paar küsimust?

    Kas siis treening ühele lihasgrupile kord nädalas on efektiivne?
  7. Paar küsimust?

    Olen suht algaja jõusaalis,hetkel käin kaks saalis ,üks puhkepäev,kaks saalis,kaks puhkepäeva.Olen treenininud erinevatel päevadel erinevaid lihasgruppe,kas peaksin tegema kogu keha treeninguid esialgu? 12 nädalane algaja treeningkava kas see oleks ok? Olen 32 aastane ja eesmärk oleks ennast vormi ajada visuaalselt ja lihast kasvatada.
×