Jump to content

maise

Kasutajad
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About maise

  • Rank
    Algaja
  1. Tere! Nimelt vahetasin eelmine nädal vitamiine (ennem võtsin magneesiumit, nüüd söön dailyvit vitamiine). Alates sellest ajast, kui dailyvite hakkasin võtma, hakkas seedimine jupsime (olgugi, et toitun samamoodi ning treeningkoormus on sama(4-5x nädalas). Enne seda on mul seedimisega probleeme veel küll olnud, kuid suve lõpus läks seedimine väga korrapäraseks, kindlal ajal ja igapäevasel. Nüüd hakkab jälle sama jama pihta, kõht punnis, gaasid ei välju ning kõht kinni. Märgiks ära, et olen dieedil olnud nüüd ligi 14 nädalat (tarbis keskmiselt 1900 kcal päevas) ning leian, et keha sellise kaloraaži juures ju säästurežiimile ometigi ei ole saanud minna. (Kevadel oli keha tükk aega säästurežiimil, kuid siis sõin ka ligi 1700 kcal ja tegin nädalas ligi 6 trenni ning sellest oli tingitud ka kõhukinnisus/ainevahetuse aeglistumine - ma eeldan! ning siis tegin dieedist pausi, tarbisin rohkem kaloreid ning ka seedimine sai korda, kuid kaal ei olnud veel see, mis soovisin ning peale pausi jätkasin uuesti dieediga ning tegelen sellega kuni siiamaani. Mida oskate kosta??
  2. Nädala kaloridefitsiit

    Tere! Arvutasin siin huvipärast, kui suur on mu nädala kaloridefitsiit ning tuli kuskil 1715 kcal. Kas sellise defitsiidiga kaal üldse pruugib langeda ja kui jah, siis mis kiirusel?
  3. Kas kaal langeb ka sellise menüüga?

    Tegelikult ma niiviisi ei toitu, lihtsalt täna juhtus nii ja ma mõtlesingi selle peale, et kas sellise menüüga oleks samuti võimalik kaalu langetada ( kuna kaloraaž ju tegelikult sobilik ), aga kas kogu see suhkur laseks kaalul langeda? Kindlasti ei ole see mingisugune menüü, mida jälgida ( ja mida ma kindlasti ka ei jälgi ), vaid lihtsalt huvi.
  4. Tere, soov oleks rasva arvelt kaotada paar kilogrammi, kuid küsiksin huvi pärast, kas järgneva menüüga ka kaal langeks ( tean, et toitainete poolest on see menüü vägagi kesine, aga kui võtta lihtsalt kaalualandamisnurga alt asja, kas siis toimiks ). Hommik: Kaks mitmeviljasaia nutellaga 50 g hirsihelbeid 100 g piima Kohv piima ja meega 50 g kirsimoosi kalamaksaõli KOKKU: 801 KCAL Lõuna: 40 g Pergale assortiikomme 1 fatburner arooniaga 200 g kalasuppi (haugiga) 1 kalakotlett (haugiga) KOKKU: 414 KCAL ÕHTU: 250 g lahja kohupiim rosinatega 2 banaani KOKKU 508 KCAL. Tegelen 3 korda nädalas treeninguga (aeroobika,jooksmine,bodypump vms) ning ülejäänud päevadel teen vähemalt 30 minutit kiirkõndi. Kaalun hetkel 63,5 kg ning pikkuseks 159,5 cm. Olen naine.
  5. Palju peaksin tarbima?

    Tere! Olen 18-aastane neiu, kaalun 64,4 kg ning pikkust 160 cm. Kaalusin eelmise aasta augustis 77,7 kg ning siiamaani olen suutnud siis langetada 64,4 kg-ni. Eesmärk oleks kaaluda 60 kg. Tegin muidu trenni 5x nädalas ( aeroobne umbes 4x ja lihas umbes 1x ). Nüüd aga mõtlesin, et kui hakkaksin sörkimas käima nädalas 2-3 x ja ülejäänud päevad jalutaks väljas 45 minutit, siis mis oleks minu kaloraaž, et saavutaksin oma soovitud tulemuse (60 kg) ? Oleksin väga tänulik!
  6. Kas pulsikell valetab?

    Hey! Käisin täna jõusaalis ning tegin crosstraineri peal 55 minutit trenni, pulss oli kusagil 153-170 vahepeal... Pärast 55-minutit näitas minu pulsikell, et põletatud on vaid 260 kcal.. Kas on see võimalik, või mu pulsikell valetab? Kontrollisin ka koguaeg pulsikella, et ehk on ühendus kadunud, aga pulss oli ikka ilusti ees....Mida teie arvate?
  7. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Tere! Minu toitumisnõustaja tegi minu kaalu liikumapanemiseks menüü, kus ma kuue nädala vältel tõstan oma kaloraaži. Viimasel nädalal kaloraaž 2400 kcali. Teen trenni 5x nädalas (üks treening ca -450 kcali). Homsest algab mul 2200 kalori nädal, kuid arvutustekohaselt jääb mul isegi sellel nädalal kaloreid päeva lõpuks alles (koos baasainevahetuse ja treeninguga, ning arvestada veel asjaolu, et 2 päeval nädalal ma ei tee üldse trenni, nendel päeval on kalorid ca 400 kcali siis üle). Peale 2200 kalori nädala ootab mind veel ees 2300 kalori ja 2400 kalori nädal.. Nendel nädalatel on mul siis kalorite ülejääk veelgi suurem. Ma kahtlen natukene selles, kas mul tuleb juurde kõigest 1-2 kg. Mis teie arvate?
  8. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Tere! Minu nädala keskmine kaloraaž on 2000 kcali, kuid kas võib toimida ka nii, kui nt 2 päeva nädalas tarbin 2000 kcali, 1 päev nädalas 1850 kcali, üks päev nädalas 1900 kcali, üks päev nädalas 2700 kcali ning üks päev nädalas 1650 kcali? Arvutuste järgi on nädala keskmine ikka 2000 kcali. Küsiks ka seda, et kui mul on nädala keskmine kaloraaž 2000 kcali, aga 2 x nädalas on kaloridefitsiit umbes pluss 500 kcali. Täpsustaks ka seda, et ei ole hetkel plaan kaalu langetada, vaid seda hoida.
  9. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    No eks kindlasti on tähtsam see, mis peeglist vastu vaatab, kuid endal on paha tunne, kui näed vaeva, aga kaal tõuseb.
  10. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Tere! Mul on selline mure, et kaalusin nädal aega tagasi 64 kg ning nüüd 65,8 kg. Minu jaoks täiesti mõistmatu olukord, kuna see nädalavahetus jätsin ka cheat day välja ja kaal peaks ju idee poolest hoopiski veelgi langenud olema. Üks asi, mida ma sellega seondada oskaks, oleks kõhukinnisus. Esmaspäev ja teisipäev oli kõht väga kinni, täna käisin wc-s. Kaalusin samuti peale wc-s käiku, ja selles mõttes ju need kaks kõht kinni päeva ei tohiks mõjutada. Olen väga kurb, kuna kaal ei ole viimase 3 kuu jooksul eriti üldse langenud, kuigi teen trenni ja toitun kaloraaži järgi
  11. Seedimisprobleemid

    Vett joon palju, teen rasvapõletustrenni kombineeritult lihastrenniga 5x nädalas. Arsti soovituseks on mulle rohke juurikate söömine, aga omastarust ma söön neid piisavalt.
  12. Seedimisprobleemid

    See probleem on tegelikult mind kimbutanud päris kaua aega... Üldine verepilt ja vererõhk on korras, v.a natukene madal hemoglobiin.
  13. Seedimisprobleemid

    Mul on päris tihti külas kõhukinnisus minu jaoks täiesti teadmata põhjustel ning mul oleks küsimus, kas see mõjutab kuidagi ka kaalulangust? Nädalas on 1-2 päeva, kui mul lihtsalt totaalselt on väga raske olla ning tualetti samuti ei külasta. Äkki on viga minu menüüs, kuigi üritan olla tervislik ja süüa seedimistedendavaid toite (samuti võtan igal õhtul ühe Fruits&Fibres viigimarjakuubiku koos rohke veega). Lisan siia oma menüü, mida üldiselt järgin, ehk oskab siit keegi midagi välja noppida, mis võiks kõhu kinni panna. Hommik: 50 g Axa tatrahelbeid 80 g Alpenrose kodujuustu 55 g Jussi viinereid 100 g Alpenrose joogijogurtit 1 kalamaksaõli kapsel Vahepala: 80 g banaan 25 g mandleid 200 g piima 15 g Biolabi dieetkokteilipulbrit Lõuna: 240 g külmutatud juurvilju oliivõli ning maitseainetega 120 g lõhe Magustoiduks: 2 Rehe rukkileivaviilu (70g) 30 g mett Õhtusöök: 160 g õun 200 g kohupiima rosinatega Üldiselt hommiku -ja õhtusöök on igapäevaselt sama, aga lõunasöök võib antud toidu asemel olla kas mõni supp kahe sepikuviiluga või näiteks tuunikala pruuni riisiga.
  14. Kui palju võtsin nüüd juurde?

    Hommikuti söön putru, vahepalaks mõne puuvilja ja pähkleid, lõunasöögiks tavaliselt supp kahe sepikuga või riis tuunikalaga vms ning õhtuks pakk kohupiima.
×