Jump to content

vAleksei

Kasutajad
  • Content count

    382
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Posts posted by vAleksei


  1. Suured tänud kõikidele kaasamõtlejatele!

    Selle pulsikella koha pealt olen ma küll pettunud. Eks seda oligi ju arvata, et see kalorikulu on rohkem umbkaudne, aga et ta nii palju mööda paneb... pettumus :D Alles pool kuud tagasi soetatud vidin (Polar FT60). Kui sellega VO2max testi tegin, sain tulemuseks 51. Tundus utoopiline tulemus ja tegin ühe korra uuesti, ikka sama tulemus. Trennitanud olen tegelikult alates oktoobrist, aga detsembris juba natuke vähem ja jaanuaris juba väga vähesel määral.

    Koostasin sellise päevamenüü:

    Hommik:

    kaerahelbed: kuivkaal 90g

    Piim 2,5%: 200g

    Mandlid: 10g

    Kookosrasv: 12g

    Verikäkk: 100g

    Lõuna:

    Kanafilee: 170g

    Köögiviljad: 200g

    Maitsestamata kohupiim: 200g

    Banaan: 120g

    Õhtusöök:

    Kodujuust (4%): 300g

    Külmutatud köögiviljad: 200g

    Kokku: 1800 kcal (185g süsivesikuid, 61.3g rasva, 140g valku)

    Ilmselt läheb siia veel 200 kcal otsa, sest siit puuduvad chia seemned, mida kohupiimale lisan (70kcal) ja verikäkk, mida TAI toitumisprogramm välja pakkus, tundus veits liiga madala kalorsusega (200kcal), tavaliselt olen poest leidnud vaid sellist, mis on 300 kcal ringis.

    Selliselt mõtlesin süüa päevadel, mil teen 1,5 tundi trenni. Kergematel päevadel asendaksin hommikusöögil pudru kahe täisteraleiva juustu ja singiga (päevane kaloraaž kokku 1500 kcal + 200 kcal verikäki ja chia seemnete arvelt).

    Jätsin praegu muna täiesti menüüst välja, kuna tahan lihtsalt katsetada, kas mul võib mingi muna talumatus olla vms. Verikäki lisasin selle pärast, et mul mingi krooniline rauapuudus ja üritan sellega hemoglobiini normis hoida.

    Kuidas muidu selline menüü teile tundub? Kui ma kehaanalüüsis käisin, siis sealt öeldi, et mu BAV on 1700 kcal...

    Muidu olen küll jah rohkem kontoritoolil istuja, aga sellegi poolest sunnin end päevas 30-60 min jalutama, puhkepäevadel tavaliselt rohkem.

    Minu arust päris asjalik menüü, arvestades seda, et koostasid selle ise :)


  2. Kas sul nälga ei teki sellise kavaga? Ma olen ise 185cm ja ümmarguselt 110kg, kui ma nii sööks, siis kuivaks kokku. Sul on pikkust üle 2m ja kaalu 100kg, arvestades kehalist aktiivsust peaksid sa toidukoguseid küll suurendama vähemalt 3x... 1500kcal :blink: ???? Mina sinu asemel telliks toitumiskava, mis vastaks sinu kehalisele aktiivsusele ja eesmärkidele :rolleyes:


  3. No kassa näed! Peaks vist ütlema, et pime kana leiab ka tera vms. :D

    Babyface oled vist. Osale naistele läheb peale babyface Zac Efron, osadele scarface Jason Statham.

    PS! Selles suhtes et ma ei laseks end sellest süütust näokesest eksitada. Aleksei on teatud tingkondades tuntud kui MILF hunter. :D

    Puhas laim! :D


  4. Kunagi sai ka klappideta käidud, aga viimased paar aastat ainult klappidega. No kuidas sa annad endast maksimumi, ütleme kükis teed viimase seeria väga suure raskusega ja raadiost tuleb mingisugune armastuslaul 80ndatest :D? Võimatu :D. Ja tuleb enda jaoks veel õiged lood ka leida, mul on muusikastiilid seinast seina ja kui mingi väga hea koht tuleb loos, see annab väga palju powerit ja adrenaliinilaksu saab kohe ;).


  5. Esimene soovitus oleks ilmselt vähendada kiirete süsivesikute hulka, ehk siis see moos hommikusöögi korral ära jätta, samuti majonees. Kohupiimakreem asendada pigem lihtsalt tavalise kohupiimaga, seal on vähem suhkrut sees, ei pea olema mingi 0%-rasvasisaldusega. Ehk vähendada ka makaronide kogust, õhtusöögi korral on 200g päris suur kogus tegelikult (on see kuivainena kaalutud?), eelistada täisterapastat/makarone ja tumedat riisi. Muidugi ma nii kõva spetsialist pole, aga ma usun, et tuleb veel soovitusi :).

    • Upvote 1

  6. 11.detsember 2012

    Eile toimus siis Tartus, Maaülikooli suures uhkes spordihoones erinevaid rühmatreeninguid tutvustav üritus ja kohal oli väga palju huvilisi. Mina esindasin sellel üritusel siis Fitshop kauplusteketti ning andsin rahvale proovida erinevaid FAST toidulisandeid, samuti vastasin huviliste küsimustele. Toidulisanditest olid eile proovimiseks karamellimaitseline PUDDING ning erinevad GIANT batoonid. Hämmastas see, et väga paljud teadsid täpselt, et selliste lisandite degusteerimine toimub ning olid üsna teadlikud uutest toodetest-järelikult loevad usinasti Fitness.ee-d. Mõned ikka küsisid ka vahelduseks selliseid klassikaliseid küsimusi, et kas see on tervisele hea, aga siis ma vastasin, et "Armsad sõbrad- Ott Kiivikas ainult sööbki puddingut ja nüüd on mees Põhjamaade absoluutne meister!" ning kahtlused kadusid nagu neid ei oleks olnudki! Batoonide suhtes oli rahvas erimeelsusel- osadele meeldis rohkem, osadele natuke vähem, aga imestus oli ikkagi suur, et valgubatoonid nii maitsvad võivad olla. Puddingi proovijatest ainult paar inimest kippusid nina kirtsutama, et kahtlane maitse, aga nemad ei olnud lisandeid varem üldse proovinud ja iga asi vajab harjumist! Muide, eile tegin presentatsiooniks Puddingut tavalise veega, sest osade jaoks piim ja keefir ei sobi, aga kindlasti rääkisin ka, et seda annab teha igasuguste piimatoodetega.

    Vahepeal tormas meie leti äärde vist küll tuhat inimest ja siis oli jutustamist palju. Lisaks toidulisandite valgustustööle rääkisin lühidalt ka tavatoitumisest. Üks imepeenikene vanem härra tuli sõbraga ja kaebas, et ta ei võta kuidagi kaalus juurde ja ta on kõike proovinud viimase 100 aasta jooksul- isegi massilisajaid ja toitumiskavasid. Soovitasin siis mehele nädalase küüslaugudieedi. Vana küsis, et kas küüslauk tõstab siis kaalu? Mina vastasin, et kaalu ei tõsta, aga sellega tuleb paeluss hästi välja ja küll siis juba hakkab kaal tõusma! :P Meestel oli nalja kui palju!

    Lisaks tavalistele harrastajatele oli kohal ka palju staare nagu Esta Pilt ning paljud teised kuulsused. Kõik särasid ja peoperemehed olid igal ajal ja asendis suureks abiks! Tulevikus võiks Tartus ka rohkem selliseid üritusi olla ning tervitused kõigile, keda eile seal nägin ja nendele ka tervitused, kes eile kohal ei olnud, aga oleksid tahtnud tulla! Kahjuks ei saanud ma eile pilte teha, aga üks fotograaf seal ringi liikus ning loodan, et need pildid ka peagi kusagil üles pannakse.

    Minul endal täna veel CXWORX ja hakkan endale nüüd karamelli HERA80 ja PUDDING kokteili tegema. PUMP+ võtan hiljem sisse! Kehakaal oli hommikul 84,5 kg.

    Kuule Kristo rääkis, et CXi saab tulla, kell 16.00 ma sain aru täna, saab :D? Ma teen enne õla ära, kella 3st.


  7. Täna on rind RÄIGELT valus. Mitte lihtsalt kange, vaid peaaegu selline terav valu, võiks öelda.

    Tundub, et eilne kulutus oli päris suur, kuna hommikune kaal oli 82 pealt taas 81,4 peale kukkunud. Kuigi lasin õhtul veel 100g tatart sisse.

    Õnneks pole ei kaalukaotus, tugev trenn ega kerge unepuudus täna tunda andnud ja enesetunne seljatrenni eel on tugev.

    Kui siia valemisse ka Workout Shock sisse lisada, peaks täna midagi head korda saatma.

    Proovin siis Oti käsul 80 kgse hantliga möllata. Mingit maratonseeriat ei hakka tegema, aga 8 kordust võiks ikka proovida.

    Lõuatõmbel mõtlesin ka lisaraskuse külge riputada - sageli polegi lisaraskusega oluliselt raskem teha, sest raskus elimineerib keha kõikumise, mis võimaldab kogu jõu tõmbesse suunata.

    Soetasin endale ka uue tuubi Grip Geli, et midagi haarde taha ei jääks.

    post-3216-0-67714200-1355157613.jpg

    Keegi oskab öelda, miks ma selle pildi üles laadisin?

    post-3216-0-46335600-1355158115.jpg

    Pildi kohta ei oska midagi öelda, koledad mehed ehk :D? Aga mul läks eile rind isegi krampi õhtul :D.

×