Jump to content

Martin Mägi

Kasutajad
  • Content count

    303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Martin Mägi

  1. YouTube videod

    Ma olen kuulnud, et althaardes jõutõmbes võib biitsepsile viga teha. Aga ma ei ole seda kunagi näinud. Jube video.
  2. Kükkimine , esimesest sammust kuni viimaseni

    ikka ütled
  3. Kükkimine , esimesest sammust kuni viimaseni

    Iga normaalne mees tahab, et ta jalad oleks tugevamad. Tore, et Su poisiga kõik hästi on, head kükkimist
  4. Harjutusi randmele.

    +1 Jõutõmbes võiks käed siis mõlemad olla kas pealt- või althaardes.
  5. Ussi- ja püssirohuga, intermittent fasting

    Sul see IF värk käsil veel?
  6. Kasv võib kinni jääda?

    Kasv pikkusesse - ei. Lihasmassi kasv - jah.
  7. Kõhuga probleem

    Minu arust dramatiseerid Sa üle. Pole seal nii erakordset midagi.
  8. Fred Vunk blogi

    60 dipsi on küll mehetegu.
  9. Kõhuga probleem

    Halb rüht ja\või suur sisemine rasvaprotsent on kaks suuremat põhjust.
  10. kaal vs lihased

    Ma joon kolm õlle ja juba täis, selle koguse peale tuleks mind vist haiglasse elustamisele viia...
  11. Nipp kuidas koore-tootest valku eemaldada.

    Kindlam ja arukam viis valgust lahti saada oleks valgulised tooted Toidupangale annetada.
  12. Ülakehale rohkem liha! (kuidas?)

    Mis trenni teed?
  13. Kuidas alustada trenniga?

    Ega siin ei ole tõesti palju inimesi, kes on kvalifitseeritud songa järgset nõu andma.
  14. Kindad

    Sõrmede pikkuse teema äkki? Ja tundub sama teema nagu kõrvaklapid peas treenimine. Mõni ei saa ilma selleta ja mõni ei kujuta ettegi, et nii saab. Ise nägin ükskord, kuidas mees pani kindad kätte ja läks jooksma jooksulindi peale.
  15. aeroobne trenn

    Isikliku kogemuse najal kaua aega nii ei soovita treenida, sest aeroobse puudumine hakkab tõstmist segama. Teed oma küki ära ja lõõtsutad kopsud välja. Jah, väga hästi on võimalik asendada. Näiteks teed hea tempoga kükki, 30 kordust seerias, raskused sellele vastavad. Silbaum pani mind alguses sellise režiimi peale, iga krdi trenn tahtsin oksendada või ära minestada, kuid aeroobne vorm läks nii kõvaks, et ise ka poleks uskunud. Praegu tehes 531'te panen aeroobsele ikka kõvasti rohkem rõhku kui vanasti, et aeroobset vormi hoida. Sprindid, ülesmäge jooks jne.
  16. Aidake täis süüa BAV

    Mõnel inimesel pidi kuuldavasti kaloreid olema lihtsam sisse juua kui süüa. Tee endale üks rammus jäätisekokteil? (natuke kade probleemi olemuse peale, sööb kuidas jaksab ja kaal langeb)
  17. Pullid pildid netist

  18. YouTube videod

    Kas video lõpus lähevad nende higiste särkidega koju või? Krdi imelik... või lähevad õue aeroobset tegema vms.
  19. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kõige külmem asi mis mul kontoris on, on alkovaba õlu. Ma pean otsustama, kas joon ta ära või panen särgi alla.
  20. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Gmaster, ribikont sai täna kükis kannatada. Vöö oli peal, "ass to grass", raske oli ka. Muidu pole hullu aga naerda ja sügavalt hingata ei saa üldse. Umbes selle koha peal: Kas on midagi teha või peab lihtsalt tõsiseks jääma?
  21. Taastumispäev

    Ma ei oska Sulle vastata, et mida ja kui palju Sa taastumispäeval sööma peaksid. Aga toitumisdefitsiit on ka taastumisdefitsiit. Seega kui Sa sööd defitsiidis, on Su taastumine ka defitsiidis. Mina pigem sööks taasutmispäeval pisut üle.
  22. Vend Vähk Peab liikuma!

    Fast zombie repellent.
  23. Valgujook teeb haigeks?

    +1, ma lisan kaerakliisid ka natuke.
  24. Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

    Täiesti hull, kui väljakutsuv harjutus. Ma teen seda muidugi 60-75 kiloga ja kümne kordusega. Pärast viimast seeriat peab hoolikas olema, et sealt otsast alla ei kuku kui kuppel sõidab.
  25. Treening, mis põlve ei koorma

    Maimäleta mis need olid. Kui põlved öösel üles ajasid, siis võtsin, mõjusid küll. A kui poleks kükke hakanud tegema ja venitama, siis võtaks siiamaani. Ja kahtlustan, et kui järgi jätan, siis hakkan uuesti sööma neid.
×