Jump to content

Common

Kasutajad
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Common

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 01/10/1990
  1. Jõusaali asemel jooksma?

    Okei, jala päeva jätan siis ka jõusaali päevale sisse Aga distants, kui pikk see võiks olla?
  2. Jõusaali asemel jooksma?

    Selline lugu siis, et jõusaal on vaikselt ära tüütanud (olen käinud nüüdseks üle 2a.) ja eriti nüüd suvel pole motivatsiooni. Spartas on selline tunne, nagu käiks saunas ja enne kui jõuan trenniga alustada higistan nagu loom, mistõttu võiks väljas trenni teha. Mõtlesin, et võiks hakata vahelduseks hoopis jooksmas käimas, kuid kuidas see mu kehale mõjuks? Ise kardan millegi pärast kõige rohkem, et tänu sellele hakkab kaal langema ja lihasmass kaduma? Kas see lihtsalt mu loll eelarvamus, või mis on teie kogemused? Samuti, kaua/palju võiks joosta? Nii kuskil 3x nädalas. Sinna sisse võiks ka pigistada ühe jõusaali päeva, mille jätaks nädalavahetusele, sest siis pole tööst nii väsinud ja ka saalis tundub rahulikm olevat. See päev võiks arvatavasti olla selline kõike hõlmav - rind, selg, õlg, käed jne (jalad jätaks välja, sest need peaksid iseenesest juba jooksmisega vatti saama?) Soovitusi, kommentaare? Aitäh.
  3. Ei jaksa enam trennis käia?

    Kusjuures ei ole füüsiline - tavaline kontoris istumine, aga koju jõudes on ikkagi selline tunne, et läheks parem hea meelega magama. Ma ise arvan, et siin ei jää hetkel muud üle kui kaks trenni lükata nädalavahetuseks ja siis nädala sees käia ka ikkagi kaks korda ära. Eesmärk on mul ka täitsa olema - võtta juuniks veel 5-7kg juurde.
  4. Ei jaksa enam trennis käia?

    Olen käinud trennis juba ca 2 aastat ja seda alati igal võimalusel, juhul kui pole haige olnud. Eelmise kuu keskel hakkasin nüüd tööl käima ja seda E - R kella 9:00 - 17:00. Hommikul söön reeglina putru, lõunasöök kell 12:00 või 13:00 ja peale tööd kuskil kell 17:30 või 18:00 õhtusöök. Selles suhtes on nüüd hea, sest toitumine ilusti korras, aga mis pole hea, on see, et ma enam füüsiliselt ei jaksa trennis käia. Nimelt peale tööd ei viitsi ma trenni sinna ronida, sest siin on seal reeglina hullumaja ja ilge kari inimesi koos. Varem, kui tööl ei käinud oli suht tavaline, et läksin 21:00 trenni, sest siis ma tavaliselt ärkasin ka hiljem kui 7:30, aga nüüd... Kui ma olen paar korda ennast 21:00 trenni vedanud, siis mul lihtsalt pole jaksamist seal midagi teha - koguaeg haigutan ja kõige hullem ongi siis, kui ma juba kodus olles tunnen, et olen nii väsinud, et parema meelega lähen lihtsalt magama. Jõusaalis olen käinud reeglina 4x nädalat ja mõtlesin, et peaks vist vägisi paar trenni nädalavahetuseks lükkama ja kuidagi selle energia leidma, et nädala sees 2x käia, kuigi ma eelistaks, et nädalavahetus oleks täiesti vaba, sest vastasel juhul kaob mul siis võimalus väljas käia - kes kerge/raskema pohmelliga ikka trennis jaksab ennast koormata. Viimased paar nädalat pole trenni jõudnud - olin siin väheke haige ja nagu juba ka mainisid, lihtsalt tunnen, et pole jaksu minna ja midagi teha. Ehk on kellelgi soovitusi mida võiks teha, sest kindlasti ei taha ennast unarusse jätta. Igasugune abi ja kommentaarid on oodatud. Aitäh.
  5. Treeningkava jaotus + uus kava?

    Suured tänud!
  6. Treeningkava jaotus + uus kava?

    Nonii, võtame siis näiteks selle kava - http://www.fitness.ee/treeningkavad/17 Või oleks mõtekam võtta mingi 3. jaotatud kava ja siis treeningnädala viimasel päeval teha uuesti kava esimest päeva nii, et teeks jooksvalt ühte lihast 2x nädalas läbi?
  7. Treeningkava jaotus + uus kava?

    Tere. Nimelt olen nüüd viimased poolteist kuud teinud seda kava - http://www.fitness.ee/treeningkavad/57'>http://www.fitness.ee/treeningkavad/57 ja mulle on ilgelt hakanud meeldima, et trenn on E T ja N R. Varasemaid kavasid olen teinud kas E K R või E K R ja P. Asi on selles, et ma tahaks endal nädalavahetused täielikult vabaks jätta ja sellepärast mõtlesin, et uuriks siit asjatundjatelt, et kas selline jaotus oleks okei - E T ja N R? Samuti, kuna see kava on ennast ammendanud, otsin ma nüüd uut kava ja ehk keegi oskaks midagi siit soovitada - http://www.fitness.ee/treeningkavad mis läheks siis kokku minu eelistatud päevadega. Aitäh.
  8. Tomati-mozarella salat peale trenni?

    Konkreetset toitumiskava pole. Hommikul tavaliselt manna puder või paar keedu muna koos võileibadega. Lõunal midagi tavalist - praemuna, praekartlu, peekon või mingi kana-nuudli roog. Õhtul praad - liha, filee, kala, kartlul, riis. See kõik oli praegu väga umbkaudne. Ahjaa, unustasin ka mainida, et peale trenni läheb oma hea 2 dl HT-R koos 4 dl piimaga + banaan (Kui on) Edit: Praegu vaatasin ka ja 100g juustu sisaldas endas kuskil 250 kcal, kuna ma söön mingi 130g, siis peaks olema seal 300 kcal kandis + veel tomatid? Palju need annavad? Panen neid umbes sama palju kui juustu, seega ehk kõik kokku on sinna 500 - 600 kcal kanti?
  9. Tere. Sooviks küsida lihtsalt kiirelt nõu: Trenni lõpetan kell 22.30 ja kuskil 23.00 olen kodus. Peale seda puhkan kuskil 1h ning kuna mul enam nii hilja erilist isu pole, et praadi süüa, olen hakkanud viimasel ajal endale tegema tomati-mozarella salatit. Valku peaks olema siis mingi 22g, süsivesikuid 1g ja rasva umbes sama palju kui valku (Peast kirjutan - täpselt ei mäleta) Tomati kohta eeldan, et seal on ainult süsivesikud (Kirsstomatid siis) Kuna mulle kohupiim ei maitse (Mida paljud soovitavad peale trenni süüa), siis arvan, et tegu on täitsa normaalse õhtuse palaga. Kommentaare? Aitäh.
  10. Fast HT-R

    Mehed, tekkis üks küsimus. Nimelt olen päris pikalt HTR-i juba kasutanud ja hakkasin mõtlema, et palju teised seda tarbivad? Pean silmas koguseid ühe joogi valmistamisel. Pakil on kirjas, et 1 + 1/3 dl. Ise olen pannud koguaeg 1 + 1/2 dl, kuid järsku peaks hoopis proovima 2 dl? Mäletan, et sõber rääkis, et ta paneb ühe joogiga üldse 3 dl ja mingi aja jooksul tõmbas päris korralikult juurde - aga see ka ainult tema jutt... Kommentaare?
  11. Rind ei arene

    Väga huvitav lugemine oli enne trenni. Proovisin ka siis antud meetodi, kuid ikka tundub, et tulutult Täna oli siis rinna ja õla päev - õlg hetkel täiesti läbi, ei jaksanud isegi rooli keerata koju sõites, rind aga ei tunne midagi... Lugesin sealt ka välja, et kui lamades ei oska suruda, peaks trosse proovima? Sõber rääkis, et kui ta omal ajal trossidega tegi, siis see oli ikka korralikult läbi võtnud, millest ka mu järgmine küsimus: kui ma surudes kuidagi hakkama ei saa ja kipun suruma õla ja triitsaga, kas siis peaks proovima trosse? Kui jah, siis kuhu mul enda kavas oleks see kõige mõistlikum hetkel panna, samuti mis kordused ja mitu seeriat? Igasugune abi oleks väga hea
  12. Rind ei arene

    Viimane kava mis mul oli, oligi nii, et seeriaid koguaeg 4 ja kordusi 10. Seal ma lasin põhimõtteliselt kaks kuud niimoodi, et midagi ei saanud juurde panna, aga lõpu poole hästi vaikselt paari kilo kaupa hakkas nagu juurde tulema. Nüüd uue kavaga treener pani 6-8 kordust, et saaks hakata raskusi suurendama. Hetkel see lamades hantlitega lendamine on muidu positiivse kaldega, 30 kraadi. Aga ehk siis oskate soovitada, et mis päevale võiks lisaks rinda teha? Pidades silmas esimeses postituses mainitud harjutuste jaotust. Järsku siis reedele, kui on selja ja käte päev?
  13. Rind ei arene

    Tere. Probleem on iseenesest lihtne - rind ei taha mul kohe absoluutselt areneda. Käed, jalad, kõht ja selg on kenasti suuremaks/laiemaks läinud, aga rind on endiselt täiesti olematu. Jõusaalis hakkasin käima veebruarist ehk siis praegu on kokku käidud kuskil 8 kuud ja seda järjepidevalt. Selle ajaga olen juurde võtnud oma 10 kg. Esimed 3 kuud tegin küllaltki lihtsa kava järgi, nagu algajatel kombeks - kõik päevad samad harjutused 3x nädalas (Rinnale lamades surumine) Edasi peale seda, suve algul, muutsime treeneriga kava - jaotasime selle kaheks ja kokku oli jõusaali päevi 4x nädalas (Rinnale lamades surumine + lamades hantlitega lendamine) Nüüd muutsime kava täielikult. Esmapäev on rinna ja õla päev. Kolmapäeval on jalad ja kõht ning reedel on selg ja käed. Pühapäeval 45 minutit aeroobset. Esmaspäev (Lisan ainult rinna harjutused): 1. Lamades surumine kangiga (4x6-8, 2') 2. Lamades lendamine hantlitega (4x12, 90'') 3. Kätekõverdused (2xMax, 1') Sooviks teada, mis oleks teie soovitused ja kommentaarid? Järsku peaks rinda mingil teisel päeval veel tegema? Jala ja käte päeval on kohe aru saada, et nad on trennis kõvasti vatti saanud, aga rinda tehes pole ma kunagi eriti tundnud, et rind oleks läbi...
  14. Kordused: 8, 10, 12?

    Kas keegi oskaks täpsemalt seletada, mis vahe kordustel on? Ise olen midagi kuulnud, et 8 teeb jõudu, 10 massi ja 12 reljeefi... Peab see paika või lihtsalt kellegi loll jutt?
  15. Massi juurde võtmine

    Ohoh, sinu juttu lugedes võiks arvata, et oled mul kaksikvend lausa Endal oli suht sama olukord, kasv 174 ja veebruaris kaalusin kuskil 54 kg, praegu 4 kuud hiljem 63 kg. Areng selle aja juures on korralik olnud ja endal on eesmärk samuti 70 - 75 kg. Kusjuures mul jäi ka kaal 62 juures seisma, kuid nüüd mulle tundub, et on hakkanud jälle juurde juurde tulema. Enda toitumist pole nagu väga muutnud - lihtsalt ühel hetkel hakkas uuesti tõusma. Konkreetselt midagi soovitada ei oskagi, võib-olla valgujook peale trenni?
×