Jump to content

ThisIsMadness

Kasutajad
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About ThisIsMadness

  • Rank
    Vaatleja
  1. Erinevad kehatüübid, ektomorf / hardgainer, mesomorf, endomorf

    Selge. Polegi aeroobsest kaarega mööda käinud. Olen kaua korvpalli mänginud. Sügisel oli näiteks 6 trenni nädalas.
  2. Erinevad kehatüübid, ektomorf / hardgainer, mesomorf, endomorf

    Kuid mida mul väljas olles oleks hea/mõttekas süüa ja juua? Olen kodunt eemal vahepeal 3-7 tundi ning vahemaa koduga on ühest Tallinna otsast teise. Olen 17, seega autoga veel ei sõida ning tööl ka ei käi, nii et mingi restorani värki endale päris lubada ei saa väljas olles. Tavaliselt olen puuvilju söönud, kuid nendest jääb vast väheseks.
  3. Erinevad kehatüübid, ektomorf / hardgainer, mesomorf, endomorf

    Olgu. Nüüd vist enam-vähem hakkab mingi pilt ette tulema. Suured tänud kõigile vastanutele!!!
  4. Erinevad kehatüübid, ektomorf / hardgainer, mesomorf, endomorf

    Eks ma siis proovin kodus kõik ettejuhtuva (mitte väga ebatervisliku) ära süüa. Aitäh!
  5. Erinevad kehatüübid, ektomorf / hardgainer, mesomorf, endomorf

    Sa vist väga ei saanud aru... Ma mõtlesin selle all seda, et ükskõik mida ma seal ka ei teeks, tulemus on sama.
  6. Tere! Otsustasin teha siia teema, sest mul on tõsine probleem ning vajaksin abi. Olen 'hardgainer' ning lihasmassi kasvatamine on tõenäoliselt geenide taga kinni. Lisaks on mul ka kiire ainevahetus, mu seedesüsteem on nagu ahi, mis kõik kalorid kohe ära põletab. Kaalust juurdevõtmisest pole mõtet rääkidagi. "Söö rohkem!" jutust pole kasu, sest olen rohkem kui loom söönud, kuid täiesti tulutult. Arvestage ka palun sellega, et mu kehatüüp on 'ectomorph' (ei leia nendele sõnadele Eesti keelseid vasteid), ehk siis pikem inimene, pikad jäsemed jms. Nii palju kui ma uurinud olen, siis lühematel on väga palju lihtsam lihasmassi kasvatada. Googlest olen ka palju abi otsinud, kuid avastanud olen ainult neid Ameerikalikke spam-lehekülgi. Peale tunde otsimist olen nii palju targemaks saanud, et ma pean vähe aeroobset harrastama (väga kiire ainevahetuse tõttu) ning jõutreeninguga tegelema mitte rohkem kui 3 korda nädalas. Ei tohiks olla jõusaalis üle 60 minuti ning sooritama just neid harjutusi, mis kaasavad võimalikult paljusid lihasgruppe (kükk, dead lift, rinnalt surumine) Olen 17, 195 cm, 83 kg. Toitun väga tervislikult ning söön ka palju. Hommikuks hunnik tatraputru, 3-4 praeumuna, taimeteed, lõunaks näiteks korralikult kartuleid kodujuustuga, piim, puu-,juurvilju, täisteraleib, õhtuks midagi sarnast. Vahepalad on ka, lisaks joon mingi 3 liitrit vett päevas. Olen kasutanud ka proteiini lisandit ning kreatiini, kuid proovin nendest asjadest hoiduda. Igasugune abi oleks väga teretulnud! Üpris siiber on jõusaalis niisama tühja passimisest.
×