Jump to content

Anxu

Kasutajad
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Anxu

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 11/06/1990
  1. Anxu projekt :)

    Äkki seletaksite lahti, mis valesti on ja mida teistmoodi tegema peaksin?
  2. Anxu projekt :)

    Avutasin selle abil: http://tai.mulfo.com/14 Olen samuti tudeng, minu kirjutatud kulutatud energia hulk oli arvestatud päeva järgi,mil tegin kaks intensiivset trenni. Ei usu, et ennast üle hindasin, võib-olla on see arvuti ebaadekvaatne . Kuna mulle endalegi tundub see energiakogus natukene liiga suurena.
  3. Anxu projekt :)

    Nonii, arvutasin oma organismi baasainevahetuse ning oma füüsiliste tegevuste energia kulu spetsiaalsete arvutitega ja sain väga imeliku vahekorra. BVA moodustab kuskil 70% aktiivse ööpäevaga kaloraasist. 10% kulutame toidu seedimisele ja 20% kulub töötades või sportides. Tekib olukord, kus kulutaksin 20% asemel 100% sportimisele. Mis teie arvate? BVA + füüsiline tegevus = 1451,2 + 1430 = 2881,2 kcal Toidus sain päevas kätte = 1741.5 kcal Kulunud energiat on rohkem 2881.2 – 1741.5 = 1139,7 kcal
  4. Anxu projekt :)

    Hei! Tõesti mul polnud võimalik sooja sööki süüa. Kuna kodus oli alles aega, siis sõingi selle õhtul. Kusjuures ma sain oma kõhu kõikide tänaste söögikordadega ilusti täis , kuid peale viimast trenni koju jõudes tundsin küll, et kõht on tühi. See menüü, mis mul täna oli, ei ole kindlasti sama, mis homne, sest päevakava on hoopis teistsugune.
  5. Anxu projekt :)

    Tere! Tänane päev algas mul hommikusöögiga kell 7.00 - kaks keedumuna koos rukkileivaga + sidruni tee 10.00 sõin tatraputru hapukoorega, jõin kakaod 12.15-13.45 keskmise intensiivsusega trenn 15.00 - kanapihv rukkileivaga ja üks kohupiimakreem, kõravle vesi 19.00-20.20 tantutrenn, selle ajal jõin spordijooki 21.45 - kulbitäis riisi keedetud aedviljadega ja hakklihakastmega, kõrvale piim Tõesti väga hea mõte on ennast mõõta
  6. Anxu projekt :)

    Kas sa arvad, et tüdrukute puhul ei saa liiga suured jalalihased häirivad olla? Ma usun, et jätkan siin samas teemas ikkagi ja kui kellelegi hakkab see pinda käima, on see nende enda mure Tore, et mul on kaasaelajaid, saame konsulteerida
  7. Anxu projekt :)

    Tere! Olen 19 aastane neiu. Tegelen tantsimisega ja käin vabadel päevadel, kui neid on, MyFitnessis. Kokku on treeningpäevi varieeruvalt 5-7 korda nädalas. Olen spordiga tegelenud väikesest peale, minu keha on pideva füüsilise liikumisega väga harjunud, kuid ma ei toitu regulaarselt. Olen teadlik ainete kogustest, mis peaksin päevas kätte saama, kuid tänu tihedale päevale on kindlat toitumisplaani keerukas järgida. Söön hommikul, seejärel päeva poole erineva suurusega koguseid. Hilja õhtul koju jõudes söön veel midagi, kuid mitte palju. Minu päevane kaloraaž ei ole ülemäära kõrge, üritan seda hoida umbes 2000 kcal ringis . Probleem on aga selles, et kuigi ma teen palju trenni, kusjuures üks trenn on umbes 2h, ei ole ma oma kehaga rahul. Soovin saada oma lihaste peal olevast rasvast suuremalt jaolt lahti. Samuti häirivad ka aastatepikkuse trenniga tulnud jalalihased. Mul on ka pidev magusaisu, mida on raske talitseda. Loodan saada vastuseid küsimustele, kas regulaarses söömises peitub võti rasvakaotusel ning kas ilma kriitilise näljutamiseta on võimalik lihasmassi vähendada ning kas sellise treeningkoormuse puhul on magusavajadus õigustatud? Oma protsessi hakkan kajastama blogis vastavalt vaba aja olemasolule. Parimat, Anxu
×