Jump to content

Tannuu

Reval-Sport Powerlifting
  • Content count

    160
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tannuu

  1. Teema!

    Lihased ei teki ega kao, need lihtsalt kasvavad või kahanevad, hullult lihaseid juurde tekitada pole võimalik. Kui sa lihaseid tahad siis tee trenni ja söö (toitu), lihtsalt ei tule sul mitte midagi ükskõik mida sa tarbid. Kui piisavalt tahta siis peaks ka leidma motivatsiooni trenni teha. Kui sa oled juhuslikult teinud trenni ja ei näe mingit muutust siis sa sööd liiga vähe. Samuti oleks loll oodata, et su lihased kasvavad suuremaks paari nädalaga. Söö palju ja palju valku, alustades ei pea treeningkava perfektne olema, et areneda.
  2. 2 probleemi

    Endal randmega probleeme mõnikord, just täna ostsin " Kräuterhof - soojendav geel lihaste ja liigeste hoolduseks, hobusepalsam extra tugev " . Sääred olid reedest väga valusad, kõndimisega oli raskusi. Kandsin peale, 5 minutit põletas ja peale seda valu kadus täielikult. Hobusepalsamid on väga head Olen üsna kindel, et see aitab randmevaluga ja ka sinu jala ja õlavaluga. Apteegist ostsin, hinnasilt on 82 eeku. Varem randmevaluga olen läinud enne trenni kooliarsti juurde, kes on andnud fastum geli. See on kõige mõtetum asi üldse, kõik sportlased kellega rääkisin ütlesid, et see on saast. Kõige paremad ongi hobusepalsamid, kui hobuste lihaseid ravivad siis toimivad sinu omadega ka
  3. Kõhulihased

    Punu tuleb siis kui kõhulihased tõmbuvad kokku väljaspoole. 5x5 ei tasu tõesti kõhule teha muidu ei anna seda kontrollida aga 20 kordust peaks enam-vähem paras olema. Kõhtu ei tasu punni ajada kõhulihased tehes muidu saabki Ronnie kõhu
  4. Kõhulihased

    Keegi ei mõista irooniat vist Kui kõhulihaseid vaja on välimuse jaoks, siis on see kõik toitumises. Rasva peab väga vähe olema, et kõhulihased paistaksid. Kui inimene kellel on minimaalselt rasva ja ta treenib väga vähe kõhulihaseid siis, tal tulevad need ikka välja. Siiski kui sa tahad neile koormust anda siis tee neid aeglaselt mitte kiirustades, ära lase ennast pauguga vastu maad ja põrka üles tagasi vaid tee rahulikult ja hoia ülakeha sirge. Käed võid kõrvade taha või rinnale panna. Niimoodi aeglasti tehes võtab juba 20-30 kordust kindlasti läbi, pigista kõhulihaseid. Üks viis on veel panna jalatallad vastu seina, niiet põlvedes moodustub 90 kraadine nurk ja siis teha keretõsteid.
  5. Kas kasutad toidulisandeid?

    Enne trenni 25g hera80, paar sepikuviilu ja peale trenni 40g hera80, 70g dekstroosi. Ega mudu lihas ei kasva Muul ajal joomisel ei näe erilist mõtet.
×