Jump to content

Tannuu

Reval-Sport Powerlifting
  • Content count

    160
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tannuu

  1. Jooks vs velotrenažöör

    Mitmekülgsus on hea, teed neid vaheldumisi Jooksmine koormab rohkem liigeseid, ainult joosta ei tasuks. E: Kilomeetrite järgi muidugi ei saa arvestada efektiivsust, 50km jooksu ei võrdu 50km veloga.
  2. Surumise arvuti

    1. Jah 2. Teine päev on dünaamilise pingutuse ehk teisisõnu kerge päev 3. Jah, lihtsalt trenni alusta surumisega 4. See 100% on sinu vana max, mis sul kava alustades oli. See väärtus mis sa surumisarvutisse sisestasid, et raskuseid arvutada. 1x1 MAX on siis uue maxi proovimine. 5. Vähemalt kolm
  3. Palju õnne Rait Sagor

    Õnne!
  4. tõsi või vale???

    Kui tal oleks oma kindel arvamus siis ta ei küsiks arvatavasti.. Ma loodan, et ta sai oma vastuse ka nüüd juba
  5. tõsi või vale???

    Iga päev nüüd kindlasti mitte. Kui korralikult ühe päeva teed triitsale siis järgmine päev saad aru, et sa ei tahagi seda kohe uuesti treenida. Väikesed lihasgrupid peaksid kiiremini taastuma aga see ei tähenda, et nad päevaga taastuvad. Ma ei tea küll kedagi, kes neid üle 2x nädalas treeniks. Kõhulihaseid on võimalik nädalas rohkem treenida, mõned treenivad isegi iga päev .
  6. Oleks vaja soovitust

    Wait wut? Sarkasm? Kõigepealt peaksid tegema seda mida sulle juba 5 korda soovitatud on ja oma kaloraaži välja arvutama. Fitness ee lehel on tööriistade all selline asi nagu kaloriarvuti, sisestad lihtsalt mida sööd ja kui palju ja ta ütleb sulle umbkaudselt mitu kalorit sa tarbid. Tööriistade all on ka selline asi nagu BAV arvuti, see arvutab kui palju kaloreid su organism päevas kulutab. Kui su kaloraaž on väiksem kui su BAV siis ongi võimatu kasvada. Samuti kui sa mõtled miks sa ei kasva ja oled tükk aega kodus sama treeningkava samade raskustega treeninud siis su lihased on selle ühe ja sama pingega lihtsalt ära harjunud. Raskused peavad progreseeruma siis kasvab lihas ka.
  7. Valgu-kreatiini sheik

    Loogiline et kohe, peale trenni on kehal ju toitaineid vaja. 60-90 minutit peale sheiki võid juba järgmise toidukorra teha.
  8. PROJEKT - RaikoK

    3 kuuga 15 kilo natuke palju ei ole? Siis peab leppima mõnusas koguses rasvmassi lisandumisega ka. Muidu äge projekt, edu
  9. Jooksujalatsid sobivad siis kui nad on täistallaga, enamasti minuarust ei ole Eelmise aasta tulemused
  10. Ma ütlesin, et ta midagi tarka küsiks, sest ma tegin selle teema kogematta, valet linki klikkides 1 Märts lõppeb registeerimine muidu.
  11. Jõusaali tsitaadid

    " Dont squat, it will give you herpes " " With great size comes great responsibility "
  12. Õlaprobleemid

    Mis vastavad salvid need on? Mingid fastum geelid, mida arstid tihti soovitavad on üsna kondised.
  13. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    182cm 80kg 15
  14. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Millal teil kaupa tuleb? Kas siis on ka lootust, et tuuakse fasti M suurus jõusaalivööd? Ja ega teil juhuslikult Titani surumisärgi peale käivat trikood müügil pole?
  15. Sherry Smith

    Noo see on koll
  16. biitseps/rind

    Kui teed tihti harjutusi kangiga proovi hantlitega teha. Siis on raskus mõlemale jäsemele/lihasele võrdne. Biitsepsi harjutusi saab kangi asemel hantlitega teha väga kenasti ja kui teed rinnale palju kangiga surumisi siis vaheta mõnikord kang hantlite vastu
  17. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Kuum kaup, tahaks sama teada
  18. Rinnalihased?

    Seda tasakaalustada saab kodustes tingimustes lõuatõmmetega kui võimalus olemas. Seljale parimad kui võtad laialt kangist kinni ja pealthaardega.
  19. tervist

  20. abi palun;

    Mõtlesin pigem 4 korda päevas, -6 on igaksjuhuks kui ta rohkem süüa tahab. Muidu äkki saab aru, et tal ei tasuks üle 4 korra süüa. 4 söögikorda päevas pole midagi ebareaalset talle. Hommik, lõuna, õhtuoode/peale trenni, õhtu. Hiiglasliku rõhku ei peagi panema alguses aga esimene asi mis jõutrenni toitumisega kaasas käib on, et süüa rohkem kordi päevas väiksemaid koguseid, et keha koguaeg toitainetega varustatud oleks. On võimalik palju anaalsemaks minna toitumisega.
  21. abi palun;

    Esimese nädala või paar käid nagunii alles avastamas ja testimas nagu su sõber sulle ütles. Proovid järgi kui palju jõudu sul enam-vähem algselt on, tutvud masinatega jms. Siis sobib näiteks algajate kava. Kui ennast juba mugavalt tunned siis võid liikuda edasijõudnute kava juurde. Olenevalt sellest kas sa tahad 2 või 3 korda nädalas trennis käia tee oma valik. Rohkem kui 3 korda nädalas pole alustades kasulik. Söömisele ei pea veel hiiglasliku rõhku panema, arened nagunii aga võiksid jälgida, et sööd valgurikkaid aineid ja 4-6 korda päevas. Munad, piim, kodujuust, juust, kohupiim, liha...kõik need on head valgurikkad toidud mida võiksid oma menüüse lisada.
  22. 2 probleemi

    Vabandust, kirjelduse järgi tundub tõesti jahutav parem. Kuigi endal pole jahutavatega mingit kogemust ja soojendav on alati valude vastu aidanud. Võta jahutav siis ja räägi mulle ka kuidas töötab See tekst on tihti samas üsna debiilne,tundub, et pakendisilte tõlgitakse kasutades google translator'it. Minu hobusepalsam hoolitseb minu heaolu eest ja sobib ka kehahoolduseks.
  23. 2 probleemi

    Kuumutav pigem ikka
  24. 2 probleemi

    Apteegist hobusesalvi küsides peaks saama, mina sain
  25. 2 probleemi

    Tean, see oli pigem naljana mõeldud. See toimib ka siiski hästi
×