Jump to content

Tannuu

Reval-Sport Powerlifting
  • Content count

    160
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Tannuu

  1. huvitav lugu

    Käisin koolis arstiläbivaatusel koos trennikaaslasega ja ta ka mainis, et meil mõlemal on vasak seljapool suurem. Arvas, et ju me teeme midagi valesti
  2. Tagasi uudise / artikli juurde Aastal 2001 tuli välja lehekülg Amazon.ee. Leht tehti populariseerimaks kulturismi, fitnessi ning jõusaalialasid. Leht kogus tasapisi tuntust ja kasutajaid. Aastal 2005 muudeti domeeninime Fitness.ee'ks. Läbi aastate on Fitness.ee leht tasapisi arenenud, lisades kasutajatele juurde huvitavaid tööriistu - kalorikalkulaator, baasainevahetuse kalkulaator; kasutusel on mahukas harjutuste- ja venitustepank ning meelt saab lahutada ka erinevate ennustus- ning pildimängudega. Et ajaga kaasas käia, on lõpuks uuendatud ka Fitness.ee kujundust. Mis arvate siis uuest kujundusest? Endale tundub üsna okei, lihtsalt tuleb harjuda veits.
  3. tasakaal kangiga kükke tehes

    Äkki hoiad kangi ka liiga kõrgel, kaela peal? Parem hoida trapetsi peal, tõmbad abaluud kokku ja seisab ilusti
  4. EKV ja Balti Matš 2010

    Otti ja Kooviti faceoff on hea
  5. Toitumine enne ja pärast trenni

    Organism vaevalt selle 100g valku korraga ära omastab, milleks raisata? 40st grammist peaks küll piisama. Rohkem pole parem
  6. Toitumine enne ja pärast trenni

    Jah, tegin nalja pigem. Kaltsiumit siiski Inspiratsiooni sain siit http://forums.fitness.ee/index.php?showtop...p;mode=threaded
  7. Toitumine enne ja pärast trenni

    Munadest ja piimast saad valku, banaanidest lihtsüsikaid ja munakoortest kreatiini
  8. Kerge valgu võiksid ka enne hommikust trenni saada, säästab lihast. Juba 10-15st grammist oleks kasu, 2 munavalget näiteks.
  9. Trauben Zucker

    Kunagi ammu jõin ühe klaasi vett ja lisasin lusika trauben zuckerit, maitses väga rõvedalt Lisaks kuna need on lihtsüsivesikud mida tasuks tarbida ainult hommikul ja peale trenni, siis poleks kasulik päevläbi traubenisheike sisse limpsida.
  10. Creatine ja Muscle+

    Ideaalne oleks muidugi juba trenni ajal jooma hakata, aga jäta vähemalt kolmandik peale trenni lõppu joomiseks. Peale trenni vajavad su lihased taastumiseks valke ja süsivesikuid. Kreatiini samuti aga eelmised kaks on ikka esmajärgulised.
  11. Creatine ja Muscle+

    Kõige otstarbekam oleks neid tarbida peale trenni
  12. Kaido Leesmann MM võistlustules - VAATA LIVE!

    Aii, saigi nulli
  13. reed õhtu

    Tublid mehed Ise jõudsin just sünnipäevalt, lubasin endale üle 4 kuu midagi. Vahelduseks hea, maandab stressi
  14. Toitumine enne ja pärast trenni

    "As with other sports, weight trainers should avoid dehydration throughout the workout by drinking sufficient water, even while not thirsty. Unless you are sweating to an extreme degree, being thirsty is not a sign that you have already become dehydrated. However, if an athlete relies on thirst alone for when and how much to drink, it may lead to their becoming dehydrated. However, a much more accurate determination of how much fluid is necessary can be made by performing appropriate weight measurements before and after a typical exercise session, to determine how much fluid is lost during the workout. The greatest source of fluid loss during exercise is through perspiration, but as long as your fluid intake is roughly equivalent to your rate of perspiration, hydration levels will be maintained." -Wiki Kui sa tõesti kaalud enne ja peale trenni täpselt samapalju, siis on võimalik et sa ei pea jooma. Testi seda, ei usu eriti.
  15. Rinnalihased jumpsivad

    Lamades surumine ei olegi kõige parem harjutus rinna koormaiseks. Seda tehes kasutad niipalju erinevaid lihaseid, et tekibki lihtsalt see väsimustunne. Ei ütle, et seda sellepärast tegema ei peaks, väga hea baasharjutus. Hantlitega surumine on väidetavalt parim rinna koormamiseks. Hantlitega surudes ei ole seda kindlat trajektoori mis kangiga ja siis hoiab rohkem rinnalihastes pinget. Keegi ei saa lamades surumisest mingit metsikut burni, hea harjutus on ikka
  16. 85kg rinnalt

    Palju enda kaal on? Ise surusin 15 aastaselt sajaka umbess.
  17. Munade kohapealt segadus

    Oli aeg millal ma ei võtnud ühtegi kollast välja, mingil ajal hakkasin kollaseid välja võtma mõnel aga seda rasva pärast. Kolesterool oli ka siis normis kui kollaseid välja ei võtnud. Enam mune ei söö eriti, see tüütab kiiresti ära.
  18. Munade kohapealt segadus

    Teema pealkiri võib küll eksitav olla 3x nädalas 3-4 muna ei tohiks küll midagi teha kui sul juba loomulikult väga kõrge kolesteroolitase pole. Olen 5x nädalas 5 muna ka söönud ja kolesterool normis.
  19. XXXI EESTI MEISTRIVÕISTLUSED JÕUTÕSTMISES Juhend 1. Võistluse eesmärk ja ülesanded: • selgitada Eesti Vabariigi parimad jõutõstjad noorte, juunioride, naiste ja meeste arvestuses nii individuaal- kui klubidearvestuses; • populariseerida jõutõstmist; • tugevdada sportlikke sidemeid. 2. Võistluste organiseerimine, koht ja aeg: • võistlusi organiseeribja viib läbi Eesti Jõutõsteliit koostöös Kimberi Klubiga • võistluste direktor Ain Kimber tel.51 970938 • võistluste tehniline juht Kaido Leesmann tel.50 26999 • võistluste peasekretär Margus Silbaum tel.56 833516 • võistluste peakohtunik Marko Terasmaa tel.55 580251 • võistlused toimuvad aadressil: Pärnu Kesklinna Koolide Võimla, Kuninga tn. 29, Pärnu • võistluste aeg: 20.märts 2010 algus kell 10.00
  20. Loll küsimus, miks sa 365kg ära ei tõmba?
  21. Silbaumi lehel on protokollid olemas, siin noorte oma http://silbaum.net/voistlused/2010/2010.03...ises_noored.pdf
  22. 1h jooksu?

    Kui hiljemalt 23 magama lähed siis saad 7-8 tundi magada mis on normaalne. Aeroobne trenn annab küll paljudele energiat, proovi 2-3 korda nädalas aeroobset teha. Vaata kas läheb paremaks
  23. toitumine

    Peale trenni võid süüa näiteks kodujuustu ja banaani. Enamus inimesi ei suuda hommikul süüa korralikult ja peavad ennast sundima. Mina näiteks joon hommikuse toidu kõrvale alati liitri piima, sealt saab juba üsna korralikult toitaineid ja piima peaks ikka hommikul juua suutma. Tundub, et sa oled ise ka sellest aru saanud, et peaks sööma ka rohkem kui kolm korda päevas. Näiteks hommikul, lõunal, enne trenni, peale trenni, õhtul, enne magamaminekut. Kui neid kõiki toidukordi ära ei mahuta siis pole ka alguses hullu, need on lihtsalt näited millal süüa tasuks .
  24. tere

    Su imejook üksinda ei teegi kõike ära, sööma peab ka ikka korralikult. Kõigepealt pead palju sööma, su jõujoogi osakaal on umbes 10% massi saavutamisel, ülejäänud 90% on toitumine. Ei tasu loota, et jood 5 korda oma võlujooki ja oled palju suurem ja tugevam. Mida su inglismaa jook sisaldab, mis nimi? Muidu massi saamiseks soovitatakse ikka Serious Massi toodet, saadaval siinsamas lehel. Siiski sul oleks kordades rohkem kasu kui sa oma toitumist parandaks. Tõsta kaloraaži ja massi lihtsalt peab tulema
  25. Magusaisu

    Kunagi sõin ikka iga päev kommipakki Puberteedi alguses läksin üldse hulluks, tundus mulle millegipärast et olen väga paks. Midagi toitumisest ei teadnud, teadsin ainult mis asi on kalor. Määrasin siis mingi 1300 kaloraaži endale ja kommiisu oli nii suur, et mu 1300 kalorit koosneski kommipakist ja paarist porgandist. Halb kohe mõelda kui loll saab ikka olla . Õnneks kestis see periood ainult paar nädalat, muidu oleks ära tapnud ennast. Nüüd pole ikka väga tükk aega magusat söönud, ei ole isu ka. Kui ise poodi satun siis mõnikord tuleb soov midagi osta aga õnneks ei pea koguaeg ise poes käima Kui piisavalt motivatsiooni on siis ei tahagi enam. Kui korralikult sööd siis ei ole enam kommidele kõhus ruumi ka
×