Jump to content

katun

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About katun

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/24/2000
  1. Toitumine

    Ma olen aru saanud, et mu toitumine on kohutavalt vale..Äkki tooksite välja need vähesed toidud minu menüüs, mida võib süüa. Ja kui rasvu on liiga vähe, siis kas peaks hakkama näiteks rohkem kana või kala sööma puuviljade asemel? Ning kõige suurem mure - kas mul on liiga palju toidukordi või lihtsalt söön valedel aegadel?! Olen ka ise ikka üsna palju uurinud toitumise kohta (võrreldes teiste omavanustega), aga tundub, et sellest pole palju abi olnud. Oleksin väga rõõmus, kui keegi viitsiks vastata nendele küsimustele..!
  2. Toitumine

    Cross-traineril teen kahel trennivabal päeval 2 tundi, see peaks täitsa normaalne olema, ma loodan. Üle 2 tunni järjest ma cross-traineril treenida ei suudaks. Koolis ma söön vähe, ja see ilmselt jääbki nii. Peale kooli (kell 15.30) on ju minu arvates sööki küll isegi rohkem kui vaja oleks? Ampser.ee lehel tegin menüü analüüsi, sain 1900 kalorit. Tean seda, et kaalust alla võtta, peangi päevas kokku saama umbes 1900 kalorit. Ampseris oli, et pean päevas saama 2290 kalorit kokku, aga see ei käi vist minusuguse kohta!
  3. Toitumine

    Tere! Olen 15-aastane ülekaaluline!!! tüdruk, ning sooviksin teada, kas minu toitumisega annab üldse kaalust alla võtta. Ma tean, et soolapähkleid süües ei saavuta ma küll midagi, aga ma lihtsalt ei suutnud vastu panna.. Muidugi ei tee ma iga päev nii palju trenni, kuigi vähemalt 1h trenni teen iga päev. Palun kirjutage mis vajab kindlasti muutmist, ja mis on hästi. 6.45 Neljaviljahelbepuder 178 grammi (pudru sees piima 70 grammi, suhkrut 1 sl) Pirn 130 grammi Piim 195 grammi 8.00-8.40 Jooksmine, jalgpall 12.00 Puuviljasalat 100 grammi (salati sees oli õunu, ananassi, virsikut ja pirni) Porgandiviil 20 grammi 15.30 Keefir 155 grammi Õun 100 grammi Kaera-Jaani sepik 100 grammi Kanasink 25 grammi 18.00 Soolapähklid 75 grammi 19.00-19.45 Spinningutrenn, raske koormus 20.15 Kohupiim,väherasvane 90 grammi 20.30-21.00 Cross-trainer (trenn) 21.00 Kodujuust 100 grammi Tomat 100 grammi Sepik 20 grammi 23.30 Magan..
×