Jump to content

Eldest

Kasutajad
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Eldest

  • Rank
    Algaja
  1. Põlveprobleemid

    seda 1-2 aasta varianti küll ei sooviks..
  2. Põlveprobleemid

    Eks ma jätan siis paar nädalat jalapäeva vahele ning uurin neid venitusi. Tore oleks küll, kui puhkusega üle läheks see . Aitäh vastuse eest!
  3. Põlveprobleemid

    Põhimõtteliselt põlv sealt kohast valus. Seal on mingi kõrgem koht ning kükke tehas või üldse jalgu kõverdades sinna jõudu avaldada, siis on valus. Ei raksu ega midagi ning ainult vasakul jalal. Joosta saan(natuke on võib-olla valus), rattaga sõita saan, harjutusi, mis ei nõua põlve kõverdamist raskuse all saan ka teha. Suvel tekkis sama probleem pärast jooksmist, siis tegin jooksmisele pika pausi ning läks korda. Hetkel 2 nädalat kestnud see probleem ning mitme tähtsa jalaharjutuse tegemine täiesti välistatud. See on vist natuke punakas ka sealt, seega mõtlesin, et paistes ning peaks üle minema peale jääkompressi ning lühikest puhkust..Tekkis probleem üldse nii vist, et lõin selle väikse kõrgema koha seal vastu raskust ära, kuid mitte üldse kõvasti..lihtsalt läksin vastu natuke ning siis hakkas valus pärast.. Ühesõnaga, mis võiks viga olla ning kas on põhjust arsti juurde pöörduda või piisab puhkusest? Lisaks, et kas võib edasi ikkagi joosta/ratast teha, kui nende puhul põlv valu ei tekita?
  4. Liigne rasv kõhul

    Mõtlesin Phase 2'st alustada. Aga tegelikult, miks ka mitte algusest peale teha. Ega kiiret kuhugi ei ole.
  5. Liigne rasv kõhul

    Kas on vahet, millisest faasist alustada?Selles suhtes, et lõpuks peaks nii kui nii ju jõudma viimasesse ?
  6. Liigne rasv kõhul

    http://www.charlespoliquin.com/ArticlesMul...art_II_-_Altern Kas sama süsteemi võiks pmst. rattaga ka teha? Kukkusin hiljuti ning nüüd annab jalg joostes tunda, kuid rattaga saan ilusti sõita.. Või oskaks keegi anda mõne HIIT kava, mis ongi mõeldud rattale?
  7. Liigne rasv kõhul

    Milline see "õige" aeroobne siis on
  8. Liigne rasv kõhul

    Sama värk kõhuga hetkel, kuid mai algusest peale olen iga päev aeroobset trenni teinud(45min jooksu päevas või 60min ratast). Kas peaks millegi suhtes ettevaatlik ka olema sellise tempoga? Söön normaalselt ikka ning pärast trenni ka kiireks taastuseks valk+süsivesik sheik. Kui madalale võib päevase toidukoguse viia, ilma, et lihasmassi kaotaks? Keha on võrreldes kunagise vormiga kõvasti parem ning raske treening ei valmista probleeme, sihikindlust ka on , seega lükaks võimalikult suure tempo peale ning kiire rasvapõletus! Ja, kas peaks hoopis selle 60min ratta asemel HIIT'i uurima?
  9. Piimavalk piimaga

    Osad pulbrid lahustuvadki suht kehvasti, enne oli mul Fit Whey, see lahustus kiiresti ja ilusti, nüüd ostsin Hera80 ja sellega näe tükk vaeva enne kui tükkidest lahti saab =p
  10. Süsivesikud pärast trenni

    Mind huvitab ka, kas võtta siis või mitte valk+süsivesik pärast aeroobset
  11. Jõusaali tolad...

    Kurat need kes jätavad kangi või masina peale 50kg kettad, hullemaid urode annab otsida.
  12. Full Tilt Poker

    Jou, Otsin kedagi kellega väikest rahavahetust teha, mina teile paypalis 45$ ja teie mulle full tilt pokeris 40$. On huvilisi?
  13. Oksendamine jalapäeva tehes

    Aitäh vastuste eest, eks ma võtan siis neid raskusi vähemaks ning vaatan kuidas enesetunne on ja siis hakkan jälle tasapisi juurde lisama kui kõik kombes.
  14. Oksendamine jalapäeva tehes

    Pealkiri ütleb kõik, ma ei saa aru mis nali see on, kuradi jalapäevad, enne suve juhtus 2 järjestikust trenni nii, nüüd tegin paar kuud pausi, hakkasin uuesti käima ja esimesel jalapäeval jälle sama lugu. Ma olen suht nõutu, sest enda arust on raskused kõik normis, isegi alla selle, mida suudaksin teha. Teen soojendust 10min, peale seda venitan kõik jalalihased läbi, ja siis hakkan pihta suurematest lihastest, esimesest seeriast peale viskab pea juba uimaseks, nagu ei hingaks korralikult. Kuid hingamine peaks mul korras olema, jõusaalis käidud circa 2 aastat juba..Tavaliselt suudan enamus harjutused ära teha enne kui nii halb hakkab, et pean ära minema. Ülakeha treenides seda probleemi pole hetkel ning ma ütleks, et seal ma isegi pingutan rohkem..
  15. FACEBOOKi fännimäng :D

    Haha jah, sellise lihtsa asja peale ma ei tulnudki
×