Jump to content

elfriide

Kasutajad
  • Content count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Everything posted by elfriide

  1. SKG transformation journey

    su enda punased oleks ju üsna ok
  2. Alatõmme trenazööril

    jalapressi asemel soovitatakse (mitte ainult trenazhööri puudumise tõttu, vaid väidetavalt on jalapress ka potentsiaalselt kahjulik harjutus) teha ntx clockwork lunge'e
  3. Piim ja piimatooted

    ROtter Tänan! Võimalik, et artikkel oli sellest uuringust, aga ma ei ole päris kindel. see viidatu keskendub prostata halvaloomulistele kasvajatele, aga kui mu mälu mind ei peta., siis see, mida ma lugesin, oli peamiselt prostata suurenemisele fokusseerunud. samas kui viiteid vaadata, siis neid on ka omajagu, võimalik, et oli mõni nendest.
  4. Piim ja piimatooted

    ma käin oma teed, mitte teiste oma. ja kui ma arvan, et teadus ei ole päris paljut, mida aastatuhandeid edukalt rakendatud, suutnud mitte ainult et tõendada, vaid ka mõista, siis on see minu õigus . nagu muidugi on ka teiste õigus selle üle ilkuda . eks igaüks näitab eelkõige ennast, mitte teisi. mde, teadlased ei ole siiani suutnud aru saada isegi nii primitiivsest nähtusest, nagu sõrme- ja varbaotste krimpsuminek vees . hüpoteese on, aga teaduslikku põhjendust mitte. järelikult- pole olemas!
  5. Piim ja piimatooted

    siimme no see on nii jaapanis-hiinas olnud ikka ajalooliselt,sealh sellest ajast, kui piimapulbrist v kemikaalidest veel undki ei osatud näha . elu on veidi pikema ajalooga kui meie enda isiklik empiiriline maailm mde, sõbralik soovitus: mistahes kontekstis ma soovitaks vältida sildistamist, eriti soopõhiselt ja halvustavas kontekstis. see lihtsalt vähendab su enda väidete tõsiseltvõetavust üsna olulisel määral.
  6. Piim ja piimatooted

    sarge, fyi - kui nüüd täpne olla, siis piima ja lima seost toovad välja nii ayurveda (viide:kapha) kui ka hiina meditsiin. s.t. sellega ei pea nõustuma , aga selle allikas on sadu... et mitte öelda tuhandeid aastaid vanem kui nö tavameditsiin või facebook
  7. Piim ja piimatooted

    mapo seda lugesin mõned aastad tagasi inglisekeelsest üsna kitsa valdkonna meditsiiniajakirjast. kui nüüd viidet tõesti tahad,siis peaksin küsima selle erialainimese käest, kes mulle seda näitas .. aga ma ei saa garanteerida, et ta mäletab, mis numbris see oli või et see tal alles on.
  8. Piim ja piimatooted

    teema algatajale: seda, kas sinu tervis paraneks, kui piimatoodetest loobuksid, saad teada ainult siis, kui ise järele proovid. iseasi, et soja ma selle asemel ise kindlasti ei tarvitaks. kust kaltsiumi saab? rohelisest lehtköögiviljast, muuseas. või noh, mõtle siis kasvõi selle üle, kust see kaltsium sinna piima sisse saab?
  9. Piim ja piimatooted

    mde, mis konkreetselt eitedesse puutub, siis on tehtud küll üks üsna mahukas uuring, millega jõuti järeldusele, et on tõenäoline, et selle põhjus, et jaapanis ja hiinas on meeste eesnäärmeproblemide esinemissageduse 0,2 versus euroopa ca 60%, võib olla asjaolus, et jaapanis ja hiinas ei sööda piimatooteid.
  10. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    mul isiklikult on 4 korda olnud diski prolaps (diagnoositud loomulikult) ja iga kord ka korda saanud. nii et võib küll nii olla, et vahepeal on asi korras olnud. ja iga kord ikka väga suur valu olnud (ega ma muidu poleks abi otsima läinud
  11. Priibe Blogi

    maandab ärevust v pinget hästi. need, kes palju esinema peavad auditooriumi ees, saavad ehk aru. võiks ju ka pastakat näppida või paberit rullida, aga see jätaks palju tobedama mulje
  12. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    vägev! edu! aga see joonis on tuttavam kui ma tahaksin...
  13. Priibe Blogi

    ehh, teine tegi ju lihtsalt nalja mu meelest... huumorimeel ikka ju positiivne nähtus.
  14. SKG transformation journey

    sedasi need viirused levivad jah:( mde, kui peaks huvi olema - jäi silma, et sportsdirectis on su trennijalanõudel sale.
  15. SKG transformation journey

    see pilt meenutas mulle ühte tom ja jerry mutika episoodi, aga ei leia praegu üles
  16. Ansjuu- blogi

    ma ka vaatasin, et sedasi on ju randmed päris ebaloomulikus asendis liigestele oli mul abi omega 3 suurendamisest. randmevalu kaasnes mul ka epikondüliidiga (aga siis on muidugi muud spetsiifilised nähud ka)
  17. Ansjuu- blogi

    venitamine on ka üks väga tricky teema ja selle kohta oleks kasulik veidi rohkem uurida. ise olen küll valdava osa raamatust e paberkandjalt lugenud, seega selle ümberkirjutamine oleks veidi keeruline http://breakingmuscle.com/mobility-recovery/stretching-doesnt-work-the-way-you-think-it-does
  18. Priibe Blogi

    võtsin su lausetest "nädala söök olemas" ja "pilt ka" . sry, kui valesti lugesin.
  19. Priibe Blogi

    kui ma sööks nädalas ainult 2 kodujuustu jagu valku, siis ma vist sööks suurest näljatundest köögilaua ka ära
  20. -40 kg omal käel, edasi vajan abi

    btw, või ei ole lihtsalt kontsentreeritud piimatoode, vaid kontsentreeritud piimarasv.
  21. -40 kg omal käel, edasi vajan abi

    mille põhjal? toime põhjal. muud võid netist lugeda mis on halvad rasvad? transrasvad ja muud hüdrogeenitud ja rafineeritud rasvad. minu jaoks.
  22. -40 kg omal käel, edasi vajan abi

    jungatroll, kui kaua sa oled taimetoidul olnud? ma oma pikkade otsingute käigus (terviseprobleemid) jõudsin kunagi taimetoitluseni ja olin 5 a taimetoitlane (kusjuures ma ei sundinud ennast, s.t. ma ei tahtnud liha v kala). erinevalt sinust võtsin ma kaalus ikka oluliselt juurde. lõpuks tekkis lihaisu ja siis hakkasin uuesti sööma. huvitav oli siis see, et kuigi ma liha tahtsin, siis oli algul seda väga raske seedida.
  23. -40 kg omal käel, edasi vajan abi

    desade, kõige õigema vastuse enda jaoks saadki siis, kui ise katsetad. mitte keegi teine ei saa sulle tegelikult öelda, mis sinu jaoks õige on ja sulle sobib. . ei need, kes laidavad, ega ka need, kes kiidavad. muidugi on hea nende arvamus ära kuulata/lugeda, kuid siis igal juhul ise proovida ja enda isikliku enesetunde ja tulemuste põhjal otsustada. mitte keegi ei alahinda teadust .. paraku teadus ei tea veel paljutki. väga ilmekas oli selle teise inimese blogi - sealt näedki, et teadus on teinud pea kõikvõimaliku, kuid abi ei saa ja lahendused tulevad mujalt. ma olen ise palju selles osas läbi teinud (küll hoopis teiste probleemidega, kuid siiski nendega, mis liigituvad laias laastus autoimmuunhäirete alla)ja samuti leidnud lahenduse liikumises + toitumises. toitumise muutmine, täpsemalt teatud toiduainetest loobumine tegi suisa imet mu enesetunde ja tervisega. kusjuures ma otsisin üsna pikka aega ega leidnud sugugi kusagilt kellegi "imeretseptist" seda, mis konkreetselt mulle sobib ja mis mitte. huvitav oli muidugi see, et seda, milleni ma ise olin peale pikki katsetamisi jõudnud, kinnitas suures osas hiljem seesama levini toidutalumatuse analüüs . ja konkreetselt lahustoitumine minu puhul töötab hästi - mitte milleski muus, kui subjektiivses väsimuse/energia tasemes ja gaaside tekkes. kui inimeste isiklikke kogemusi lugeda/kuulata, siis tundub, et suurt leevendust saadakse valgest lisatud suhkrust (oh, nimetatagu seda kuidas tahes, kuid usun, et saad aru, mida ma silmas pean) ja nisust loobumisega. paljudele mõjub hästi pestitsiidide-herbitsiiditeta kasvatud toidule üleminek. muide, mis puutub teadusesse, siis ntx kuulus usa/kanada näitleja jennifer beals (noh, et võrdluseks oleks tuua keegi, kellel pole rahamuresid, et kallite uuringute eest maksta ja kellele on kättesaadav kõrgetasemeline teaduslik meditsiiniabi) oli oma tervisega sellises seisus, et ükski arst ei osanud teda aidata - tal olid diagnoositud erinevad autoimmuunhäired, sealh krooniline väsimus, lupus (sic!!!), depressioon jmt. peale aastatepikkust kannatamist sattus talle kätte ühe jaapani arsti raamat toitumisest... ja ta lendas tema vastuvõtule. tulemuseks pidi loobuma suhkrust, nisust, kohvist ja mingi asi oli veel, mida ma ei mäleta. mis edasi sai? sai see, et tervis sai korda ja 49-aastasena läbis ta ntx triatloni (kusjuures varem ei jaksanud eriti kõndidagi. seejuures ei olnud ta ülekaaluline). osa inimesi läheb selle peale närvi ja ütleb, et pole olemas ja teadus ei kinnita ja... so what? . mulle kord üks vana tark arst ütles, et kui ka teadus ei kinnita, aga teie isiklik kogemus kinnitab, siis ainukeseks oluliseks kriteeriumiks ongi teie enda tervis ja enesetunne ja kõik muu unustage ära. wise words! mõned konkreetsed nopped, mis mind aitasid (ei ole universaalsed, s.t ei pruugi sind aidata), lihtsalt näiteks. ma tarvitan väga vähe teravilja, praktiliselt mitte. vahel riisi, vahel kaera. kui ma söön muud, siis olen pärast mitu päeva väsinud + ntx rukkist saan seedehäired. kui söön nisu, siis sisuliselt ainult vegeteerin, energiat ega jaksu millekski ei ole. ma ei tarvita reeglina piimatooteid - tekitavad totaalse väsimuse + samuti seedehäired. ka läheb veresuhkur piimatoodete tarvitamisel üles. kuidas ma selle üldse leidsin, et piimatoodetel ja veresuhkrul seos oli, on omaette ooper. aga ntx glükomeetrite maaletooja ütles mulle, et jah, talle on paljud öelnud, et piimatoodetega läheb veresuhkur üles (ta küll ütles, et paljudel ka teraviljatoodetega). ka hakkavad pikema piimatoodete tarvitamise tulemusel liigesed märku andma. ja mis huvitav, piimatooted ajavad mind paksuks. s.t. ma ei kaalu ennast, aga riietest on hästi tunda ja no näha on ka väga ilmekalt. selline "paistesoleku" väljanägemine tekib. samas ei saa seda ajada valgu kraesse, sest liha võin ma kilode viisi süüa ja ma ei lähe üleni "õhku täis" liigne suhkur (sealh liiast puuvilju) mulle ka hästi ei mõju. samas ma aeg-ajalt ikkagi söön neid... õnneks on pärast nii niru olla, et siis pean veidi aega jälle rahulikult vahet mis aga mulle sinu lugu lugedes veel pähe tuli, oli see, et mina sinu asemel sööks veidi rohkem head rasva (või, oliiviõli, kookosrasv, avokaado, kalamaksaõli). eriti, kui söömasööstud tekivad seoses hormonaalse tsükliga! ja võimalik, et B grupi vitamiine on ka puudu. mde, kuidas sa magad, s.t. milline su unevajadus ja - rezhiim on?
  24. SKG transformation journey

    kas selle äpi kaudu saab ka ise sellest usda andmebaasist andmeid sisestada? mul ta võttis kusagilt automaatselt need väärtused, ma sisestasin ainult nimetuse ja koguse.
×