Jump to content

Ele7

Kasutajad
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About Ele7

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 03/01/1989

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. küsiks asjatundjatelt

    Seda enam, et teil Austraalias oma tehas kohapeal. Telli fitshopi Vemma lehelt SIIT ja kaup tuuakse minu teada ka seal koju kätte. Vähemalt Euroopas toimib nii. Kõik hinnas sees. Fitshopi ID on 177334006, seda võib vormistamisel vaja minna, kui programm automaatselt ei paku. Ma ei ole siiski Austraalias vaid Rootsis, meil lihtsalt üks koht siin kus müüakse austraalia barbecue-d. Aga Vemma suhtes, et ma ühekorra proovisin Acai marja siirupit, UK-st ostsin, et soovitati, et annab energiat ja palju vitamiine jms. Kasutasin selle ühe pudeli ära aga ei saanud küll mitte muffigi aru! Aga vemma, tahaks proovida küll aga veits liiga kallis on! Ja isegi kui ma ikkagi otsustaks seda proovida ei oleks selleks võimalust ennem kui suve lõpus eesti tagasi tulen, kuna mul on ainult sularaha ja pangakaarti ei kasuta siin. Aga mul oleks lahendusi kohe vaja! Just selle töö pärast.. et oleks ikka energiat jne..
  2. küsiks asjatundjatelt

    Ma üritan enamvähem korralikult toituda ja trenni teha ja muidu tundub et kõik on ok, keha tundub muutuvat, kaalu mul kahjuks ei ole, et seda kontollida, aga peegelpilt muutub ja see peamine! eesmärgiks oleks siis kaalu langetada ja lihast ka kasvatada. trenni teen 5x nädalas 4x jõusaal ja 1x jooksen. töö igapäevaselt on müügitöö poes, et siis olen terve päev ka jalul. Aga ma olen koguaeg väsinud ja ma ei tea kas see on sellest, et ma ikkagi ei söö piisavlat või lihtsalt see välismaal olemine ja kodust eemal ja pidevalt üksluine töö on väsitav. Mida teie arvates kas ma söön piisavalt ja mida võiks muuta? väike näide toitumisest: umbes nii ma iigapäev söön. 1)9.00 omlett 2 munast singi juustuga, täistera nisu helbed mingi rootsi oma on suure kiudainete sisaldusega seda umbes 50g piimaga, vahest söön ka 2 viilu apelsini või joon teed 1tl meega. kui magusa isu on luban endale 1 tk shokolaadi mis on 70% kakao sisaldusega. 12.00 tavaliselt söön kohupiima (250g) puuviljadega - kas kirsid,maasika + peotäis pähkleid. 15.00 söön tavaliselt ühe väikese jogurti 125g riisifrukkti (rootsi keeles) ja siis jälle pähkleid ka tavaliselt, kui kõht jääb tühjaks joon ka proteiini joogi. 18.00 söön kas veiseliha/krokodilli/kaamli piffi rohke salatiga, mingi austraalia oma on siin(tomat, hiinakapsas,kurk,sibul) või wapi (2tk tavaliselt suurema nälja puhul 3tk) singi juustu ja tomatitega. 20-20.30 lähen trenni tunnikese või natuke peale olen trennis. Peale trenni joon proteiini joogi ära. umbes 22.00 paiku teen endale kas ahjus lõhet 200g umbes, või veisehakklihast piffe umbes 3tk söön tavaliselt ära ja sinna juurde ka tomat, paprika, kurk. kui ma jõuan vahest harvem õhtule omadega siis teen ka vahest harva natukene spagette sinna kõrvale vb 20g max. tavaliselt seda siiski ei juhtu. ja kui olen kauem üleval ja kell 00 või 01 aeg läheb kõht veel tühjaks joon tassikese teed. Mis te arvate, kas minu elustili juures on see kõik piisav? või mida peaks muutma? ma nagu nälga küll ei tunne, ainult söögiaegadel! aga väsinud olen koguaeg.
  3. Fitness toooted!

    Noooo tore, et ma nalja suuuutsin sulle teha! Vabandama sa aga küll ei peaks... Ega ma ju sellepärast küsingi, et ise kõike täpselt ei tea, minu meelest see õigesti toitumine iseenesest on juba müstika, ükstaspuha kuidas ma ei söööks, ma ikka sööön valesti! Ja kusjuures ma ei teagi kuidas õigesti süüa, sest kas ma jälgin siis kaloreid või seda mida vaja on, sest kõik asjad kus on valgud ja rasvad jne.. on väga suuure kalorsusega... mida ma siis vaaatama peaks? Üks ütleb ühte, teine teist! Vajan tõesti toitumiskava... Aga noo siiiski selle kalorivärgiga on niii, et alguses kui üldse seda toitumise asja jälgima hakkasin ma mõten just kaloreid, siis öeldi mulle et piirad kaloreid ja kaal langeb, siis ma veel nii palju trenni ei teinud ka,ainult aeroobika ja ma tean et tegelikult vist minu aktiiivsuse kohta peaks 2500 vms, aga siis kui trenni nii aktiivselt ei teinud võtsin 1000kcal ja nüüd pole julgenud tõsta ka, kartsin et äkki hakkab kaalu juuurde tulema! Valke saan ma muna ja piimatoodetest, samuti pähklitest, lihast, juustust, kohupiimast.. Ja peale 6 hmm, muidugi läheb aga kui väga hull on ampsan mingi puuvilja ja asi jälle korras!
  4. Fitness toooted!

    Hmm, no ma ikka jälgin oma sööömist ka, näiteks ma tarbin päevas kuskil 1000kcal ja ma pole väitnud, et ei lange, kui ma ilusti seda 1000kcal suudan pidada siis läheb küll alla, aga tõesti pean tõdema, et üsna aeglaselt, aga nii ongi parem, tahaks saavutada selle õige toitumise ja trenniga mitte näljutamisega, et pärast kõik kolinal tagasi tuleks kui normaalselt sööma hakkan! Dieeete ma ei pooolda! ... aga samas lihas tuleb ka ju järjest asemele ja eks ka lihas annab kaaalu või ma eksin? Püüan süüa ikka tervislikult, palju on menüüs puuvilju ja juurvilju ja söömise kellaajad on ka paigas, tavaliselt on nii et hommikul on kaerahelbe puder või muna, lõunal soe sööök ( tavaliselt kartul, kaste, salat) kella kolme aeg söön müsilt või fitnessi helbeid jogurti või piimaga või hooopis puuuvilju või 1 ruisleiva sulatatud juustuga vms... ja siis kella viie kuuuaeg sööön viimane kord ja siis puder või midagi kergemat! Ja peale kuuute üritan mitte süüa, kui just mõni sööögikord vahele pole jääänud vms.. kuigi selle peale 6 söömise kohta on ka nii palju erinevaid arvamusi, paljud ütlevad et peaks sööma ja paljud jälle et ei peaks... Aga et fatburnerit hea enne trenni juua? Hmm okeii võtan teadmiseks! Ja neid asju tahaks ma ainult nö kaaasa aitamiseks kõigele... mitte nii et ma nüüüd hakkan fatburnerit jooma ja neid tablette sööma ja, loodan ja ootan et kaal kolisedes alla kukuks!
  5. Fitness toooted!

    Hmm no ma tahtsin seda rasvapõletajat sellleks, et aasta tagasi, kui ma 6 kuuuks oma pideva treeningu minust mitte sõltuvatel asjaoludel ära pidin jätma, tuli ikka kolinal kaalu juurde, 15kg umbes... ja mõtlesin, et lihtsalt tahaks sellest vanast rasvast kiiiremini lahti saada, kõige mõnusamad piirkonnad kuhu mul see alati koguneb on kõht, jalad ja käed! Fatburner on hea asi ja Eestis olles ma ka kasutan seda pidevalt enne body pumpi või body balance-it aga Soome ei saa mitme kastiga neid kaasa vedad (Soomes neid ju ei ole), tavaliselt olen siin ikka kuuaega järjest, sellepärast tahaks mingit rasvapõletajat tablettide näol, mulle endale jäi see fast burner silma? Selle fat burneriga tekib mul ka see küsimus, et see roheline on 3000-ne et kas ma peaksin siis lahjendama seda, sest päevane kogus l-kartiiini mida keha suudab vastu võtta on vist 1500 vms? Ma muidu pole viitsinud ja olen ikka kulinaga selle ühe pudeli treeeningu käigus kurgust alla lasknud! A nii vist ei tohiks? Ma nüüd ei teagi, kuidas ma tegema peaks, tahaks lihast küll aga mitte väga hullu ka,et jääks ikka naiselikkuse piiiresse asi ja sügisest hakkab jälle ka aerooobika,mida oleks võimalik 3 korda nädalas teha, et äkki siis 2korda jõusaal, 2 korda aeroobika ja 1 kord joooksmas (sest aeroobikas me teeme ka kõiki lihaseid) Ei teagi nüüd kuidas neid kolme õige kombineeerida oleks?! Aga äitah Reco 2 soovitamisest, ma usun, et soetan endale selle!
  6. Sooviksin osta mingit nännni endale sealt fitnessi poest Aga ma ei teagi täpselt nüüd mis oleks hea? Tahan midagi mis põletaks rasva, samas võiks ka kaalu alandada ja peale treeninguid mingit taastavat proteiiini joooki ja veel tahaks midagi mis jõutreeningutel aitaks lihast kasvatada! Tegelen erinevate treeningutega - enne suve oli nii, et esmasp kolmap reede käisin joooksmas ja teisip, neljap, pühap oli aerooobika! Ja vahest asendasin kolmapäevase joooksmise jõusaaliga. Nüüd kui aeroobika trennid ära jäid on nii, et esmasp, kolmap, reede joooksmas ja teisip ja neljap on sellised päevad kus teen siis mida iganes - ujun, sõidan rattaga, sõidan rulluiskudega või lähen kepikõndi tegema. Laupäeviti olen käinud ka jõusaalis, aga ma nüüd siin mõtlen et tahaks rohkem lihast ja jõudu arendada, et peaks vist mõne joooksmise jõusaali vastu välja vahetama? Mitu korda peaks käima jõusaalis selleks, mingi 3 korda? Ma töötan Soomes ja siin on kava nii, aga kui Eestis olen siis tegelen bodypumpi, jooksmise ja body balanceiga!
  7. Kuidas ravida Aknet.

    Need ei olnudki antibiootikumid ju, mu tädil on ka akne ja tema peab võtma tablette aga need, mida mina kasutasin olid peale määrimiseks ainult...
  8. Hakka Les Millsi instruktoriks!

    Ei no hea, et ma kaks korda, seda siia ei pannud ju! Ja ega ma kustutada ka ei oska! :DD
  9. Hakka Les Millsi instruktoriks!

    Hmm selline küsimus, et kas ma pean kuskil spordiklubis olema, et minna koolitusele? Või võin ma täiesti vabalt omast tahtest ka minna, kuidas see asi käib? Tegelesin body pumpiga keskkooli ajal aga keskkkool sai läbi ja läksin Tallinnasse tööle ja peale seda ei olnud alguses kuskilt seda raha võtta, et pumpis käia! Siis peale 3kuud just siis kui olin saanud raha, et minna spordiklubisse ja osta kuupilet, sain pakkumise soome tööle tulla ja nüüd ma siin olen! Soomes käiksin heameelega pumpis aga see on suht kirves ja kõige lähedamal olev klubi on ka liiga kaugel aga süda siiski igatseb pumpi järgi... :/ Minu kodu lähedal on hea suur spordihoone, kus oleks hea teha pumpi ja paljud oleks huvitatud aga treenerit pole ja ma tahaks koolitusele minna... Kas üldse on võimalik nii, et ma ei kuulu kuskile spordiklubi alla, et teen paberid ära ja alustan täiesti omapead?
  10. Hakka Les Millsi instruktoriks!

    Hmm selline küsimus, et kas ma pean kuskil spordiklubis olema, et minna koolitusele? Või võin ma täiesti vabalt omast tahtest ka minna, kuidas see asi käib? Tegelesin body pumpiga keskkooli ajal aga keskkkool sai läbi ja läksin Tallinnasse tööle ja peale seda ei olnud alguses kuskilt seda raha võtta, et pumpis käia! Siis peale 3kuud just siis kui olin saanud raha, et minna spordiklubisse ja osta kuupilet, sain pakkumise soome tööle tulla ja nüüd ma siin olen! Soomes käiksin heameelega pumpis aga see on suht kirves ja kõige lähedamal olev klubi on ka liiga kaugel aga süda siiski igatseb pumpi järgi... :/ Minu kodu lähedal on hea suur spordihoone, kus oleks hea teha pumpi ja paljud oleks huvitatud aga treenerit pole ja ma tahaks koolitusele minna... Kas üldse on võimalik nii, et ma ei kuulu kuskile spordiklubi alla, et teen paberid ära ja alustan täiesti omapead?
  11. Kuidas ravida Aknet.

    Hmm... mul oli ka akne! Ja see küll toitumisest ei tulnud.. Eluaeg ühtemoodi toitunud ja järsku siis lõi välja? Ja ravisin ära ja enam pole? Ikka endiselt söön samamoodi! Kuidagi naljakas mõelda, et see oleks võinud tuleneda minu söömisest... Kui aknet ravida tahad pöördu nahaarsti poole, ta on ju ikkagi oma ala spetsialist, sealt sain ka mina kunagi ammu abi! Dalacin ja Differin olid need imet tegevad ravimid, kindlasti pead oma nägu pesema hommikuti ja õhtuti ja minu jaoks on parimad olnud sebamed ja louis widmeri näopesu vahud, praeguseks olen avastanud enda jaoks ka neutrogena, mis on minu arvastes ka ülihea ja aitab nahka korras hoida!
  12. Kehakaal 68kg pealt 55kilole???

    Kuuuule tütarlaps minu arust on ka nagu 170cm pikkusele 55kg liiga vähe! Ideaal kaal on sinu pikkuse kohta 63 vb isegi 65kg aga no jah see sõltub väga palju inimese keha kujust ja kõigest muust! Mäletan isegi, et kui olin 60kg oli mu unistus saada 55kg (ma olen samas pikkuses, mis sina) See sai täiesti minu kinnisideeks ja ma koguaeg arvasin, et ma olen jõle paks, kuigi ise käisin body pumpis ja tennises ja võrkpallis ja ma tegin tohutult palju füüsilist ja mu keha oli täiesti ideaalne, ei sangasid, ei kõhtu ees (kõht oli lihastes) ei pekki mitte kuskil. Aga nagu ma ütlesin sai see mu kinnisideeks ja peeglisse vaadates nägin ennast 5 korda paksemana kui tegelikult olin.. Ja väga palju teeb ära tööd just inimese vaimne pool, kuna ma koguaeg masetsesin selle keha pärast siis ma hakkasingi juurde koguma ja see tuli nii järsku ja ma ei saanud, seda peatada! Nüüdseks olen veitsa ikka paksuke küll Aga vb oli mul just seda vaja, et arusaada, et ma olin täiesti normaalne ennem! Ja küll mul ka see kehakaal tagasi tõmbab, ma olen kõik paika pannud trennid ja toitumise jne... Aga organismis ei hakka ennem midagi liikuma, kui sa koguaeg masetsed ja võtad seda kui kinnisideena, et sa pead alla võtma! Tee kõike õieti (toitu, treeni) ja tunne sellest mõnu, ära tee seda sellepärast, et tahad kaalukaotada ja õpi oma keha armastama ka sellisena nagu praegu oled... Siis on tulemused kiiiremad tulema! Ise juba 4 kuud üritan alla saada ja ma olen endaarust teinud kõike õieti aga mingeid väga suuri tulemusi ei ole, aga ma ei anna alla, kõik tuleb tasapisi! Ja seda tahtsin ka öelda, et ära keela endale midagi, muidugi ära õgi iga päevaselt rämpsu näost sisse aga näiteks see on vale kui maistused ja teatud asjad täiesti ära jätad, sest jah dieeti pidades sa võtad kiiiresti alla, kuid see kaal ei jää püsima. See on vaid hetke seisund! Kaalu tuleb langetada kõike süües aga õigetes kogustes! Sest nagu sa neid asju uuesti sööma hakkad tuled kõik kordades tagasi! Mul nii paljud sõbrannad langetasid oma kaalu pms sellega et keelasid endale paljud asjad ära ja sõid ainult rohelist jne... ja see oli täiesti ajutine seisund, kõik tuli tagasi, niii et langeta oma kaalu kõike süües aga õigetes kogustes!
×