Jump to content

PumaZ

Kasutajad
  • Content count

    658
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by PumaZ


  1. Peale selle lugemist nagu ei tahaksi enam jogurtit süüa:D Aga mida siis hommikuks süüa? Palun ärge putru soovitage, ma kuidagi ei tahaks seda süüa.. Nälileiba? Sisaldab palju kiudaineid ja vähe kaloreid.

    Kui hommikul trenni ei tee, siis söö hommikuks omletti ja hapukoort ning väldi süsivesikuid.


  2. On nagu nii ,et loodus ei salli tühja kohta, nii peab ka mõnda harjumust asendama millegagi muuga(kasulikumaga)

    Pole just parim näide aga minu krõpsuisu kadus kui avastasin, et porgandid on ülihead(isegi magusad veidi ), nii mõnus neid krõmpsutada.

    ~ minimaalselt kaloreid .

    Lugesin ka kuskilt, et juurviljad teevad naha ilusaks "nagu pruunikas jume" tuleb.

    Mõnus ja tervislik:)

    Ma sain magusaisust lahti kui hakkasin regulaarselt toituma + hommikuti rasvane omlett muna ja juustuga


  3. aga palju ma kütma peaks et asi ajapikku jumet hakkaks võtma, 2x50? 4x50? 2x50 hommikul 2x50 õhtul?

    Saad sa aru, sellest pole kasu palju sa kütad endale neid kõhulihaseid, tee pigem 4x50 kükki kodus keharaskusega,kätekõverdusi, lõuatõmbeid - küta neid.

    Su suhtumine on selline "o jou kled ma ei saa saalis käia, palju ma kõhtu treenima pean, et suveks sikspäkk välja saada" - sellise suhtumisega sa oma sikspäkki nii pea ei näe. Kuluta oma aeg artiklite lugemisele ja pöördu konkreetsete küsimustege foorumi inimeste poole või võta ühendust personaaltreeneriga.

    Nagu eelnevalt mainitud, siis postita enda ühe päeva toitumine siia, siis vats keegi oskab sind natukene rohkem suunata.


  4. Artiklites on öeldud, et süüa tuleks low-carb, aga küsimus oleks, et kui palju või vähe see normaalne süsivesikute kogus päevas on? Põhimõtteliselt iga toiduaine sisaldab ju süsivesikuid.

    Mida intensiivsemalt sa trenni teed, seda rohkem sa võid süsivesikuid tarbida. Leidub palju erinevaid toiduaineid, milles ei ole süsivesikuid ning nad koosnevad, kas valgust,rasvast või neis on minimaalselt süsivesikuid.

    Munad,Kohupiim,liha,kala - need on valgu-ning rasvarikkad.

    Pähklid, seemned on samuti head rasva allikad, kuid neis on süsivsikuid, aga need süsivesikud on väga madala glükogeemilise indeksiga ning ei põhjusta suurt veresuhkur kõikumist.

    Väldi lihtsuhkruid, nisujahu, valget saia, mahlu,magusaid jogurteid, maisihelbeid.


  5. Oh, ma ei pane kunagi kirja, mida ma söön, et ei jäägi kõik meelde nii- see tundub jube tüütu, kui pean veel kõik oma ampsud üles kirjutama. Võin ütelda, et hommikul söön kõige tugevamalt, siis ma ennast ei piira. Edaspidi iga toidukord lahjem ning õhtul enne magamaminekut üldjuhul ei söö, kui siis mingi puuvili või lahja keefir lusikatäie kamaga. Ma ei keela endale midagi, kui siis vaatan, et üle ei pinguta. Peaks täna tõesti kõik kirja panema ja siis üle vaatama, mida ma siis kõik ära olen söönud :D

    Kui hommikul trenni ei lähe, siis pole mõtet üle kah pingutada söömisega.


  6. Proovi sellist rasvaeemaldajat:

    *10-15,min sörki kuni jõuad väikse tõusuni/mäeni.

    *Jookse täiskiirusel umbes 50-100m mäkke/tõusu pidi ülesse.

    *Kõnni mäest alla, sel hetkel puhkad, 2 min.

    **Korda seda ringi, Mäkke jooksu, koos alla kõndimisega 8-12 korda.

    *Sörgi koju 10-15min.

    Peale sellist trenni põleb su rasv väga tõhusalt ning lihase kaotus on minimaalne, oled resistentsem süsivesikute suhtes, kaal langeb ilma nälga tundmata, .


  7. Mul treening kava korras , toitumine ka enam-vähem korras , jõusaalis käin 2 aastad , esimene aasta oli kaalu langetamine põhiliselt , aga nüüd probleem , et 6 pac välja ei tule kuidki teen päris mõnusalt neid nii , et järgmine päev ikka kohulihased valused , aga six paci pole veel :S

    siis toitumine pole korras...

    Postita ühe päeva toitumine, siis me näeme, kui enam vähem "korras" see on.

    Selleks, et oma sixpacki oleks näha, on vaja teha mõnusalt kükki ja jõutõmmet ning vähem rõhku pöörata kõhu treenimisele.

×