Jump to content

kriimsilm.

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About kriimsilm.

  • Rank
    Vaatleja
  1. Edasijõudnute kava jaotatuna kaheks

    Ei mina tea, miks nad eraldi on, ilmselt mõjutab sama lihast natuke erineva nurga alt. Kava võtsin muidu siit samast foorumist Tööriistad -> Treeningkavad -> Edasijõudnute kava jaotatuna kaheks alt. Aga oleks siis mõttekas see istudes variant lihtsalt vahele jätta ja 3x8 seda kõhuli jalgade kõverdamist teha? Edit: Ok, tänud, nüüd asi selge.
  2. Edasijõudnute kava jaotatuna kaheks

    Hakkasin siin selle nädala algusest alates harjutama "Edasijõudnute kava jaotatuna kaheks" järgi. Muidu on kõik harjutused seal arusaadavad, aga küsimus tekkis ühe jalapäeva harjutuse kohta. Kuna mul jõusaalis vastavat aparaati olemas pole, siis millega võiks asendada selle harjutuse: "Jalgade kõverdamine trenazööril istudes"? Kuna see harjutus praktiliselt sama, mis "Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli", siis ise mõtlesin et peaks äkki seda sama harjutust paar seeriat rohkem tegema? Liigub mu mõte õiges suunas, või peaks hoopis mingi muu harjutuse kavva võtma?
  3. Endal oli ka umbes samade sümptomitega tõbi mõned aastad tagasi kallal. Vahetevahel kippus süda puperdama, praktiliselt kogu aeg oli 37.2 C palavik, rinnus vahel pigistas, mõnikord oli eriti tugev valu. Esimene perearst saatis ka EKG-d tegema ja kirjutas mingeid vitamiine jms välja, paraku sellest mingit kasu ei olnud. Täpsele probleemile sain jälile alles siis, kui perearsti vahetasin ja too mu kohe mõõka neelama saatis. Tegemist oligi juba suhteliselt tugeva mao limaskesta ning söögitoru põletikuga, samuti olid mandlid põletikulised ja paistes. Kirjutatigi siis erinevaid rohte mao happelisuse reguleerimiseks ja põletiku vastu, samuti vähendasin oluliselt nende söögiainete tarbimist, mis ülihappesust võivad tekitada. Umbes kahe kuu pärast oli enesetunne juba hulga parem, kuid palavik ning pidev väsimus polnud ikka ära kadunud. Kuna põletik mandlites oli ikka alles, lasin ennast mandliopile kirja panna. Ja oh imet, kuskil kuu aega pärast mandlite eemaldamist oli kogu endine värskus ja jõud jälle tagasi. Operatsiooni teinud arst ütles samuti pärast, et mandlitest oli ikka päris parajalt mäda välja tulnud. Nii et võidki igaks juhuks kontrollida üle: 1) mandlid 2) võimaliku reflukshaiguse 3) teha EKG. Edu!
  4. Tere! Mõtlesin, et pöördun oma küsimustega siinse rahva poole, äkki keegi oskab asjalikke näpunäiteid jagada. Asi nimelt selles, et viimased pool aastat olin hädas kurgupõletikuga (kehv enesetunne, pidev palavik jne). Õnneks suvel õnnestus asi kontrolli alla saada ning enesetunne on ka täitsa normaalne juba. Ainus treening, mida teen hetkel, on sellised kiiremas tempos jalutuskäigud nii 5 km. Soov oleks tervist treeninguga kuidagi tõhusamalt tugevdada ning saada tagasi see jõud ning energia, mis enne tõbiseks jäämist mul olemas oli. Millise treeninguga oleks kõige mõttekam alustada ja millises mahus? Esialgu pean kindlasti suht rahulikult võtma, kuna korralikku trenni pole enam ammu teinud ja kehakaalgi on 82 kg pealt 72ni kukkunud. Lisainfoks - olen 20+ mees, 186 cm pikk ning varem olen hobi korras jooksmise, mõningase jõusaalis käimise ja talveti ka suusatamisega tegelenud.
×