Jump to content

marjasha

Kasutajad
  • Content count

    438
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by marjasha

  1. Sinikad

    Mul ka sama asi sinikatega, seda just öelda ei saaks, et need peale trenni tuleksid, aga väga lihtsalt tekivad küll, isegi õrnast müksust aitab ja ära kaovad väga aeglaselt. Veri peaks korras olema, kevadel tehti just põhjalikud vereanalüüsid, sest mul oli mingi kole köhaviirus kallal. Muidu poleks midagi, aga ega need sinikad eriti ilusad vaadata pole.
  2. Rinnalt surumine

    Kysimuse esitan oma mehe eest. Kuidas k6ige kiiremini areneda edasi, tähtis pole niiv6rd lihase suurendamine(see niigi ilus juba ), kuiv6rd j6u juurde saamine ja raskuse t6stmine. Praegu 4 x 10, esimene soojenduseks 70kg, teine 80, kolmas 90 ja neljas 95 ja iga kord 10 surumist. Kuidas peaks oma seeriaid muutma, et maksimaalselt kasu saada. Maksimumi pole kyll proovinud, aga 120 läks ilusti ylesse. Tänud ette n6uannete eest.
  3. Spordipesu Shock Absorber

    Mul plaanis osta endale ka shock absorber, aga ma täpselt ei tea, mis leveli peaksin valima: 75B, käin combatis mitu korda nädalas, see ju suht hypplemise trenn. Praegu olen kahe vahel, kas 2 v6i 3. Äkki keegi oskab soovitada
  4. Kaalust alla ja kenasti trimmi

    Mulle kyll BP istub väga hästi. Olen peaaegu kolm aastat j6saalis käinud, aasta Combatis, aga pole soovitud tulemust saanud. Paar kuud tagasi panin juurde ka BP trennid ja tulemused on juba näha ja tunda- kehahoiak parem, lihased palju rohkem trimmis, tuhar, millega hullult hädas olen olnud, hakkab ka juba vähehaaval kuju v6tma, kolm kilo ka maha läinud(see muidugi 6ïgest toitumisest ka:D ). Minu BP treener ytles, et naistel pole eriti vïmalik ennast BP-s kapiks treenida, niiet soovitan k6ïkidele:D Aga arvan, et need, kes on pumpiga suuremaks läinud, peaks äkki väiksemaid raskusi kasutama...
  5. Milline jõusaal ?

    Coral club- Avar ja hea ventilatsiooniga, palju aparaate, piisavalt vabu raskusi, suured riietusruumid, ujula, mitut sorti saunasid ja normaalne hind. Ainus puudus on see, et 6htuti on jüsaalis päris palju rahvast, aga eks see ole igal pool mujal ka nii. Olen ise väga rahul, minu jaoks on ka asukoht ideaalne.
  6. Dietmix Fast

    Kuna olen pikka aega korralikult trenni teinud, aga soovitud tulemust pole saanud, muutsin paar kuud tagasi oma toitumist ja hakkasin tarvitama Dietmix Fasti peale igat trenni. Kaal langenud 2 kg, eesmärk veel 3 kg maha saada ja keha reljeefsemaks, tuharat isegi suuremakssaada. Mind huvitab see, et kas peaksin Dietmix´i kasutama isegi siis, kui samal päeval trenni ei tee, kuna paljusid valgurikkaid toiduaineid süüa ei saa, sest mul on toiduallergia (muna, piim, soja, kanaliha) ja valk lihastele ju väga vajalik on. Sea- ja loomaliha ja kala söön korralikult, aga mitte iga päev, seega jääbki mul enamasti valgust puudu. Mida soovitate? Tänud ette
  7. Dietmix Fast

    Tean jah, et seal piima- ja sojavalk sees, vastavalt arsti korraldusele ma aasta aega ei söönud ühtegi neist, lasin organismil ennast puhastada, nüüd vähehaaval mõnd asja proovin. Tavalisi piimatootooteid nii või naa ei saa süüa, kuna keeravad seedimise ja naha tuksi mul, aga Dietmixiga on ok siiamaani olnud. Üritan siis minimaalselt tarbida, jään selle juurde, et ainult peale trenni kasutan. Aitäh nõuannete eest.
  8. Dietmix Fast

    Peale juustu ja kaera saan neid kõike süüa, pean sis lihtsalt neid asju rohkem oma toidus kasutama. Küsisin Dietmixi igapäevase kasutamise kohta ka sellepärast, et kas sis on ehk trenni tegemise tulemused ka paremad ja kiiremad
  9. kalaõli, kalamaksaõli, omega -3

    Kas peaksin siis D vitamiini spetsiaalselt juurde tarvitama, või on mõnes paremas õlis see juba sees olemas?
  10. kalaõli, kalamaksaõli, omega -3

    Aitäh! Ilmselt pean siis kalaõlile üle minema, kuna tahaks miski 2 korda päevas õli võtta- enne sööki, et seedimist kiirendada.
  11. kalaõli, kalamaksaõli, omega -3

    Mul tekkis küsimus kalaõli kohta: kas kalamaksaõli ongi sama, mis kalaõli? Tobe võib see küsimus tunduda, aga tahan lihtsalt teada, kas tarbin õiget asja, kui tahan ainevahetust ja rasvade põletamist kiirendada. Hetkel tarbin siis kalamaksaõli. Tänud ette:)
  12. Tuharad

    Minul selline probleem: Tagumik vormist väljas, pekki eriti nagu polegi, aga see mis ripub, on nahk. Kui püsti seisan, siis kole nahavolt ripub tagumiku all. Trenni teen korralikult juba 2,5 aastat, põhiliselt jõusaal, body combat ja viimased kuud ka body pump. Viimased pool aastat olen rohkem tähelepanu pööranud just tuhara treenimisele- kükid, väljaasted, reite sisekülgede ja väliskülgede aparaadid, jõutõmbed, raskust panen suhteliselt palju. Trenni teen keskmiselt 4 korda nädalas- 1 kord body combat (enne combatit teen tavaliselt jõusaalis 3, 4 tuharalihase harjutust, oleneb, kuidas aega on ), 1 kord body pump ja 2 korda jõusaal, kus oma tavalisele kavale olengi pannud rohkem alakeha harjutusi sisse. Lame tagumik ei meeldi, pigem tahaks suurendada, et saada ilus trimmis ja vormikas tagumik. Kui järjepidevalt neid harjutusi teen, kas on mingi aja pärast lootus saada voldist lahti, või peaksin juurde ka näiteks LPG masaazi võtma, mis pidi nahka pinguldama (see hirmkallis loomulikult ), Või on mingeid muid võimalusi? Toitumine korras, Lisandina kasutan Dietmix Fasti. Oleksin väga tänulik heade nõuannete eest
  13. Tuharad

    Coral Clubis
  14. Dietoloog

    Panin oma toitumise paika http://www.acode.ee/dieet/ järgi. Tekkis küsimus selle lahtri kohta, kus on kirjas aktiivsus: teen trenni keskmiselt 4 korda nädalas- 2 korda jõusaal, 1 kord body pump, 1 kord body combat+ samal päeval jõusaalis alakeha harjutused. Trenni olen regulaarselt teinud 2,5 aastat. Kas selle järgi olen ma liikuv või füüsiline? Päevase energiavajaduse vahe on seal päris suur nende kahe vahel, liikuv- 2172 kcal, füüsiline2516 kcal, soov on kaalu vähendada, hetkel 59kg. Tänu ette:)
  15. Dietoloog

    Peegliga saan täitsa hästi läbi, parimaks sõbraks päris veel nimetada ei saa , aga ma töötan selle nimel:) Äärmusteni kindlasti ei lasku, minu põhimõte on ikkagi tervislik ja täisväärtuslik elu. Söön kõiki neid häid asju, mis mulle meeldivad, lihtsalt olen koguseid korrigeerinud ja menüüd isegi mitmekesiemaks muutunud
  16. Dietoloog

    Kas ma saan õigesti aru, et kui ma sel päeval trenni ei tee, siis söön vähem kaloreid, kui trennipäeval? Tundub loogiline.
  17. Dietoloog

    Ma kahtlustasin sama tegelikult , aga ma sisimas lootsin, et äkki on füüsiline, siis saan rohkem "patustada" , aga õnneks olen senini teinud ikka liikuva järgi ja tulemusedki juba tunda -2kg kolme nädalaga, enesetunne väga hea ja kõht ka täis:)
  18. Tuharad

    Aitähh: , mõtlen selle LPG peale veel, võibolla pean tõesti veel kannatama, et rohkem tulemust näha, sest tegelikult on mul tuharalihased suht tugevad juba(kuigi mitte üldse punnis, nagu peaks ), kuna teen päris normaalsete raskustega harjutusi juba tükk aega, loodan, et see nahk ka üksord ehk pingule läheb kui vaeva näen . Arvan, et võtan ka personaaltrenni paar korda, viimasest korrast üle aasta juba möödas ja siis sain omaarust suht lahja kava enda jaoks, mida olen ise oma peaga muutnud, ehk teengi miskit valesti seal
  19. Toiduainete kaal

    Arvestan oma toitumist kaloriarvuti järgi, tekkis selle kohta küsimus: kuidas peaksin arvutama toidainete kaalu, kas selle järgi, palju kaalub toiduaine enne valmistamist, või lõpp produktina? Näiteks hommikul söön 200 g hirsihelbe putru, aga helbeid läheb sinna ju vähem kui 200g, kuna poole sellest moodustab vesi. Siiani olen kaloreid, süsivesikuid, valke jne... arvutanud valmis koguse järgi, kas toimin õigesti?
  20. Toiduainete kaal

    Suured tänud! Nüüd ei pea enam oma pead vaevama, et söön äkki valesti
×