Jump to content

Klotsu

Kasutajad
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Klotsu

  • Rank
    Algaja
  1. Kaalust alla 181cm/115kg

    Seega BAV kalkulaatorisse peaks sisestama kaalu kust on rasvaprotsent maha võetud? Ehk siis 115kg 33% maha = 76kg. BAV tuleb sedasi 1760kcal. Seega peaks tarbima u 2400-2500kcal. Aga maadlen pühapäeval veel selle menüüga veidi.
  2. Kaalust alla 181cm/115kg

    Rattasõiduajal tarvitan vett (30km kohta miski 500ml ehk) ning peale rattasõitu tarbin 200ml vett. Spordijooki ei joo. Ma lihtslat mõtlesin,et kui BAV on 2300 ja puhtalt rattasõiduga tuleb 1000-1300kcal veel sinna otsa + muu liigutamine, siis isegi 3000kcal peaks jääma defitsiiti ju piisavalt. Kui päeva kulu tuleb kuskil 4000kcal. Või ma saan millestki kogemata valesti aru?
  3. Kaalust alla 181cm/115kg

    Trenni teen peale õhtusööki (kuskil 1,5h hiljem). Valmiskaal mõlemi puhul tuli veidi üle 200g. Võin hapukoore maitsestamata jogurtiga ka asendada, söön mõlemit hea meelega.
  4. Kaalust alla 181cm/115kg

    Muutsin veidi...kuigi kui BAV on 2300 ja liigutan ennast rattaga üle 1000kcal, siis jääb ju defitsiiti küll 3000kcal-ga? Hommikusöök 8-viljahelbed kliidega (Veski Mati) (100 g): - Kaloreid 337 Kcal, Rasva 4 g, Valku 12 g, Süsivesikuid 60 g, Kiudaineid 0 g - kustuta piim 2,5 % (200 g): - Kaloreid 104 Kcal, Rasva 4 g, Valku 6 g, Süsivesikuid 10 g, Kiudaineid 0 g - kustuta muna, kanalt (1 muna ~55g) (110 g): - Kaloreid 148.5 Kcal, Rasva 9.9 g, Valku 13.2 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - kustuta Lõunasöök tatar (80 g): - Kaloreid 281.6 Kcal, Rasva 1.6 g, Valku 8.8 g, Süsivesikuid 57.6 g, Kiudaineid 11.6 g -kustuta kurk (40 g): - Kaloreid 4 Kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 0.8 g, Kiudaineid 0.4 g - kustuta paprika (40 g): - Kaloreid 8.8 Kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 1.6 g, Kiudaineid 0.8 g - kustuta broiler, filee, praetud õliga (150 g): - Kaloreid 450 Kcal, Rasva 33.75 g, Valku 35.25 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - kustuta hapukoor 20 % (60 g): - Kaloreid 122.4 Kcal, Rasva 12 g, Valku 1.8 g, Süsivesikuid 1.8 g, Kiudaineid 0 g - kustuta Vahepala banaan (150 g): - Kaloreid 139.5 Kcal, Rasva 0 g, Valku 1.5 g, Süsivesikuid 30 g, Kiudaineid 3 g - kustuta kodujuust 4% hapukoore ja m.rohelisega (100 g): - Kaloreid 96 Kcal, Rasva 4 g, Valku 9.8 g, Süsivesikuid 3 g, Kiudaineid 0 g - kustuta Õhtusöök kurk (40 g): - Kaloreid 4 Kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 0.8 g, Kiudaineid 0.4 g - kustuta broiler, filee, praetud õliga (150 g): - Kaloreid 450 Kcal, Rasva 33.75 g, Valku 35.25 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - kustuta hapukoor 20 % (60 g): - Kaloreid 122.4 Kcal, Rasva 12 g, Valku 1.8 g, Süsivesikuid 1.8 g, Kiudaineid 0 g - kustuta pasta (täistera) (80 g): - Kaloreid 257.6 Kcal, Rasva 2.16 g, Valku 9.12 g, Süsivesikuid 47.52 g, Kiudaineid 4.4 g -kustuta Hilisõhtune vahepala kohupiim vanilli 0 % (100 g): - Kaloreid 115 Kcal, Rasva 0.1 g, Valku 14.5 g, Süsivesikuid 14 g, Kiudaineid 0 g - kustuta Kaloreid: 2640.8 Kcal Rasva: 117.26 g. Valku: 150.22 g. Süsivesikuid: 228.92 g. Kiudaineid: 20.6 g.
  5. Kaalust alla 181cm/115kg

    Tere, Sooviks võtta kaalust alla Andmed: Vanus: 27a Pikkus 181cm Kaal: 115 Rasvaprotsent 33% Ei suitseta, alkoholi tarbin harva (paar õlut kuus). Töö on kontoritöö 08:00-16:30. Nädalas 4-5x sõidan ratast peale tööd (20-30km iga kord, keskmine pulss jääb 125-135kanti). Kella järgi kulutan sõiduga umbes 900-1300kcal. Struktuur.net BAV kalkulaatori järgi on BAV 2300kcal ning soovituslik kcal kaalu langetamiseks 3150kcal (valisin aktiivsuseks 3-5 treeningpäeva nädalas). Arvutasin fitness.ee lehel menüüd. Fitnessi menüü: Kell: 07:15 HOMMIKUSööK 8-viljahelbed kliidega (Veski Mati) (100 g.) Kaloreid 337 kcal, Rasva 4 g, Valku 12 g, Süsivesikuid 60 g, Kiudaineid 0 g piim 2,5 % (200 g.) Kaloreid 104 kcal, Rasva 4 g, Valku 6 g, Süsivesikuid 10 g, Kiudaineid 0 g sarapuupähkel (30 g): Kaloreid 199.2 Kcal, Rasva 18.9 g, Valku 4.2 g, Süsivesikuid 2.7 g, Kiudaineid 1.8 g - muna, kanalt (1 muna ~55g) (110 g): Kaloreid 148.5 Kcal, Rasva 9.9 g, Valku 13.2 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g Kell: 12:00 LõUNASööK tatar (80 g.) Kaloreid 281.6 kcal, Rasva 1.6 g, Valku 8.8 g, Süsivesikuid 57.6 g, Kiudaineid 11.6 g kurk (40 g.) Kaloreid kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 0.8 g, Kiudaineid 0.4 g paprika (40 g.) Kaloreid 8.8 kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 1.6 g, Kiudaineid 0.8 g hapukoor 20 % (50 g.) Kaloreid 102 kcal, Rasva 10 g, Valku 1.5 g, Süsivesikuid 1.5 g, Kiudaineid 0 g sealiha, filee, praetud õliga (125 g.) Kaloreid 497.875 kcal, Rasva 41.975 g, Valku 28.75 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g VAHEPALA Kell: 15:00 banaan (160 g.) Kaloreid 148.8 kcal, Rasva 0 g, Valku 1.6 g, Süsivesikuid 32 g, Kiudaineid 3.2 g Kell: 10:00 sarapuupähkel (30 g): - Kaloreid 199.2 Kcal, Rasva 18.9 g, Valku 4.2 g, Süsivesikuid 2.7 g, Kiudaineid 1.8 g - Kell: 17:00 ÕHTUSööK pasta (täistera) (100 g.) Kaloreid 322 kcal, Rasva 2.7 g, Valku 11.4 g, Süsivesikuid 59.4 g, Kiudaineid 5.5 g hapukoor 20 % (80 g.) Kaloreid 163.2 kcal, Rasva 16 g, Valku 2.4 g, Süsivesikuid 2.4 g, Kiudaineid 0 g kurk (40 g.) Kaloreid 4 kcal, Rasva 0 g, Valku 0.4 g, Süsivesikuid 0.8 g, Kiudaineid 0.4 g broiler, filee, praetud õliga (125 g.) Kaloreid 375 kcal, Rasva 28.125 g, Valku 29.375 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g 1h-1,5h peale rattasõitu HILISõHTUNE VAHEPALA kohupiim vanilli 0 % (100 g.) Kaloreid 115 kcal, Rasva 0.1 g, Valku 14.5 g, Süsivesikuid 14 g, Kiudaineid 0 g Kaloreid: 3006,975 kcal Rasva: 156,2 g Valku: 139.125 g Süsivesikuid: 244.3 g Kiudaineid: 25,5 g Olen selle menüü järgi toitunud hetkel nädala. Tühjakõhu tunnet ei teki, aga ülesöömistunnet ka mitte. Magusaisu on ka kadunud. Kõik ettepanekud,muudatused jms teretulnud .
  6. Asi kisub pisut masendavaks

    Raskusaste oli 10st 8 ja kiirus on tavaliselt 30km/h... või nõks peale.
  7. Asi kisub pisut masendavaks

    Ma arvan ka,et ma teen põlvedele liiga sellega.
  8. Asi kisub pisut masendavaks

    Mu pulss ei tõusnud üle 120gi
  9. Asi kisub pisut masendavaks

    Aga kas on mingeid toiduaineid mida kindlasti ei tohiks tarbida, et mis poleks eriti kasulikud ning toiduaineid mida ilmtingimata tuleks tarbida? Huvipärast
  10. Asi kisub pisut masendavaks

    Kui palju siis oleks normaalne? 40-50?
  11. Asi kisub pisut masendavaks

    Ma tarbin päevas umbes 25g rasvu ,110g valku, süsivesikuid üle 200g. Eks see kõigub natuke, aga midagi sinna kanti.
  12. Asi kisub pisut masendavaks

    Eiei Ma ei söögi palju, aga tundub, et on mõningaid üleliigseid asju Seda ma tean, et toitumine on suht selle kõige alus. Aga natuke peaks ikka liigutama ka siiski, ei tohiks vale mõte olla ju Aga kõht ja jalad lähevad õhemaks ka ainult toitumisega?
  13. Asi kisub pisut masendavaks

    Ega kiiresti polegi vaja jah Aga ainult toitumisega seda kindlasti ei tee. Koduste harjutuste kohapealt ideid?
  14. Asi kisub pisut masendavaks

    Tere, olen 20a, 182cm pikk ja kaalun 107kg. Kehaehituselt pole kunagi kerge olnud, ühtlaselt turskem. Kuid oleks vaja kaal u 90kg peale saada, kuna on südamerütmi häired ja tuleviku suhtes oleks targem midagi ette võtta, aga ei oska kuskilt alustada. Tegin poolteist kuud aega velotrenazööril 45minutilisi sõite, iga päev, kuid kaal alanes 2kg võrra. Ehk on ideid kuidas kodustes tingimustes märksa rohkem kaalu alandada?
×