Jump to content

Ahha

Kasutajad
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ahha

  1. Sünnimärkidest vabaks

    lähed noa alla poiss ega muud moodi ei saa mingi 1-2 k 1 sünnimärk (erakliinikus)
  2. Vastulöök ! ! !

    ma nii ei arva ... vahepeal magab siis tõuseb üles sööb korra ja läheb magama tagasi ... nii lihtne see ongi
  3. Muscle +

    no kui sa massilisajat tahad see isegi parem kui mass2 ... vaadates näitajaid
  4. Muscle +

    ei ole sul mingit lusikat kaasas ... ma soovistaks osta sul whey3 või whey+ ja eraldi kreatiini aga eks ise tead
  5. Maailma väikseim kulturist :)

    vähemalt tuli üks korralik post kah
  6. lurich

    "ulme" ütleks selle peale
  7. Millega aeroobset.

    ma teen ntx mõlemat jooksen 20 min. ja väntan seal kuni 20 min. trenni päevadel ehk 3x nädalas peale trenni. ega seal suurt vahet minu arust ei ole vaatad kuidas sulle rohkem meeldib või sobib ... kui aint aeroobse päev siis 1 h kindlasti ikka
  8. Massilisamine.

    no põhimõttelist pole mõtet teha rohkem kui 3 , 4 harjutust rinnale aga eks sa vaata kuidas sulle sobib paremini ja kuidas sa ära taastud ...
  9. Hingamisraskused

    mine arsti juurde
  10. PUMP+ asemel?

    sama asi siin
  11. Kuidas õigem?

    kõik oleneb kuidas sa taastuda jõuad ...
  12. Vihje naistele

    kahtlen siis oleks enamus kulturistidel siukesed nisad
  13. Methoxy doseerimine

    jajah ... eks see ma arvan reklaami trikk ole. nii palju kui mina tean et tarbitud on on kõigil negatiivne vastukaja 6 kg puhast lihast 1 kuuga ULME ja veel selle ainega HAHA see individuaaluse koha pealt on mõttetu jutt. ühesõnaga kas aine on hea või halb ei ole siukest asja nagu ühele mõju ühele mitte ajatakse mullikesi raffale kaela
  14. Methoxy doseerimine

    mul on ntx varsti otsas ... njah tulemus oli nulli lähedane. suht mõttetu kräp on
  15. Methoxy doseerimine

    no nii palju kui läheb ... vaba ruumi jääb jah ülevalt natukene aga see pohh
  16. Pausid seeriate ja harjutuste vahel.

    ma arvan sama suht individuaalne asi ...
  17. Areng seisab!?

    noh 1 võimalus on tõesti kui sööd nagu SITTAKS ja kui see enam ei aita siis on perše majas õnneks mul on sattunud head geenid kui alustasin oli ka mingi 33 cm käe ümbermõõt aga nüüd 7 kuud hiljem vollaa 42 cm suht hea tulemus arvan. üks tuttav mul on treenind paar aastat sööb 4 - 5 päevas trennis käib 3 kui mitte rohkem kordi nädalas tüüp teeb samade raskustega nagu mina :s ja muidugi suurus pole ka midagi hõisata ... egas jah kuhugi taha see asi ikka takerdub mõnel ...
  18. abi vaja

    pane see sõna google-sse mida otsid ja vaata piltide alt mis seal näitab ... kõike seal täpselt vast ei ole aga võtad Estonian - English sõnastiku lahti ja sealt saad ka vast abi
  19. Valu käsi sirutades

    Noh väike puhkus ka kindlsti ... nii kaua puhkad kui valu enam ei tunne ja mõni päev peale seda ka veel
  20. Kreatiin

    ei tea tarbisin Fasti kreatiini paar purki aga aru küll ei ole saand et midagi paremaks või halvemaks oleks läind ... vb mingi teise firma oma mõikab paremini
  21. kickboks

    Viimati oli seal kus Mai kino asub..
  22. õlu peale trenni!

    B vitamiin
  23. Fitnessi naised- parimad pildid!

    Niimoodi lihastes naised pole kenad ega naiselikud
  24. Mida juua toidu kõrvale?

    Kasulik on juua tegelikult 20minutit pärast söömist
  25. Doping hävitab sportlaste lapsi

    Gregg Valentino tarbib Syntholi ja see nats teine asi ...
×