Jump to content

Bailey

Kasutajad
  • Content count

    90
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Bailey

  1. Jeff Seid on Men's Physique Pro nii, et lootus kadunud kindlasti ei ole. Seidil väike mass ja geneetiliselt jube kehva biitseps (kuju ja kinnitused).
  2. Ott Kiivikas - 2 Rain Kuusnõmm - 5 Raigo Kuusnõmm - 4 Janar Rückenberg - 7
  3. Abi toitumisel/ kaalust juurde

    Mõelge kaloritest kui rahast, selleks, et rikkamaks saada, peate rohkem raha oma eelarvesse panema, ehk söö rohkem. See kui sa teed rohkem tööd ajaliselt aga raha saad sama palju siis sa ei muutu ju rikkamaks? Kuidas siis peaks füüsiline töö vähe süües sulle kaalu lisama? Ja mis tähendab pole võimalik? Kui sa vaatad 5 minutitki päevas telekat siis selle 5 minutiga saaksid sa 1 lihtsa toidukorra ettevalmistada ala kodujuust + puuvili või tuunikala täisteraleivaga. Kui sind huvitab rohkem teleka vaatamine kui söögi tegemine ja seega kaalu tõstmine, siis ära käi ja hala siin, et su kaal ei tõuse ja sul pole aega süüa teha ja sada muud häda, sa lihtsalt ei taha kaalu tõsta/langetada, ennast vormi ajada ja kõik. Jutu põhimõte = kui sa midagi tõesti tahad (saavutada) siis sa leiad selleks võimaluse, nii raha, aja kui ka muu vajaliku. Kõigil on omad raskused ületamiseks aga vingumine ei aita neid ületada, tegutse! Edu seisneb selles, et tõused ühe korra rohkem ülesse kui sind on pikali löödud. Omalt poolt lisaksin "hardgaineritele" soovituse - sööge palju ja tehke baasharjutusi ja proovige kindlasti HIT-i ehk vähe tööseeriaid ja lühikesed intensiivsed trennid. Olen aidanud oma tuttavatel, kellest 4 on ka hardgainerile omistatud omadustega, oma erinevaid eesmärke saavutada ja siiani on kõigile 4-le "hardgainerile" sobinud HIT mitmetest proovitud süsteemidest kõige paremini. Samuti kirjutage ülesse oma päeva söök grammides mitme päeva jooksul. Kasutage siin tööriistade alt kaloriarvutit jne. tööriistu, et teha selgeks palju sööte ja lugege natuke, et osata arvutada, palju te tegelikult vajate kaloreid, siis lisage sinna algul 500 kalorit, kui vaja siis veel 500 ja nii kuni saavutatae soovitud kaalutõusu ja lõpuks soovitud kaalu, kõik. Lihtsam ja tervislikum oleks muidugi tellida toitumiskava, küsida selle tegijalt palju on kaloreid ja miks on asjad nii nagu need seal on ja siis lugege ja õppige ise juurde. " " kasutan hardgaineri juures sellepärast, et nii puhast liigitust ei omistaks mina otseselt kellegile, sest paljud mingile nn. liigitusele kuuluvatest omadustest võivad olla vägagi ajutise iseloomuga nt. muutudes ainevahetuse kiirenemise/aeglustumisega mingite (väliste) faktorite mõjul .
  4. Magamine

    Kaua peaks siis magama et lihas taastuks, kasvaks jne. Koolipäevadel üle 8 tunni ei tule kuidagi välja. Puhkepäevadel magan tavaliselt 10 tundi. Kas 8 tundi on piisav või oleks massi perioodil pikem uni parem??
  5. Ma ei soovitaks ala- ja ülakeha harjutusi läbisegi teha kogu trenni vältel, parem oleks ikka alustada nt. kõigi ülakeha harjutustega ja siis teha alakeha(nõrgem kehaosa enne või see mida rohkem arendada/eelisarendada tahad) ehk 1. päev siis lamades surumine -> surumine rööbaspuudel -> lõuatõmme -> (Sumo)jõutõmme -> eeskükk.
  6. Kristina-4 Merike-8 Esta-5
  7. Raua kangutamine massi ja lihase kasvuks

    Rasvad 2kordseks, 1g kehakaalu kg kohta võiks sinul kindlasti olla, massiperioodil on mul 1,5g/kg (alates 300g süsikad ei anna peale kalorite MINUL midagi positiivset juurde, pigem annab pos. efekti suurem rasvakogus) , dieedil 1g/kg , päris dieedi lõpus lasen vajadusel nädalaks 0,8g/kg rasva. 6 tundi kardiot (nädalas nagu ma aru saan) tundub palju algajal kohe peale panna lisaks jõutrennile, eriti järsk hüpe 3-lt 6-le, anna kehale natukenegi aega koormustega harjumiseks ja suur(em) kogus ühetüübilist kardiot ei pruugi üldse sind ka rasvapõletuse seisukohalt edasi aidata, pigem kui on vaja siis vähenda natuke kaloraazi, uuri näiteks juurde HIIT-i ehk High Intensity Interval Trainingu kohta, mida saad siduda sinna 3h kardio hulka. Isegi 24/7 täisvõimsusel sprintimine ei tähenda rasvapõletust, kui toitumine on mööda ja/või kaloraaz on plussis ehk saad rohkem kaloreid kui ära kulutad. Väikse ajaga 2kg saamist 30g valgu ehk 120-130 kalori kaela küll ei saa ajada. Soovitatav päevane plusskaloraaz lihaskasvuks/massikasvatuseks on +500, mis annab olenevalt inimesest nädalaseks kaalukasvuks 300-500g, millest võib luua "broscience" või "brahscience" (mitut kirjapilti näinud) valda kuuluva seose, et iga päevalõikes tulev plusskalor annab nädalaseks kaalukasvuks 0,6-1g ehk +1 kalor = 0,6-1g ehk see 120-130 kalorit, mis sul valgust tuli oleks andnud nädalaseks kaalutõusuks 70-130g. Mõnel söögikorral asenda piim toiduga ja joo lihtsalt vett. Kehal oleks vaja 2l vett, aga vedelik (piim, keefir, mahl jne.)ei ole sama hea kui vesi. Ise olen tarbinud ainult keefiri joogipoolisena ja on tunda vahet veetarbimisega samal kaloraazil ja tingimustel. Võid ka muidugi vett lihtsalt lisaks juua. PS! Suur süsivesikute kogus ei ole otseselt vajalik lihase kasvatamiseks, lihtsalt süsivesikutevaene toitumine ei ole selleks optimaalne, lihtsamalt öeldes on rasvapõletamiseks vaja olla kaloridefitsiidis ja lihase kasvatamiseks omadega plussis, ka naturaalselt on võimalik lihast kasvatada ja rasva põletada nö. samal ajal, aga see on aeglane protsess(algajatel on eelis, kuna üleüldine füüsise ja näitajate areng on alguses kiire, aga pole isegi treeneri olemasolul tavaliselt optimaalseim lahendus) ja nõuab asjatundlikku lähenemist(kartuli ja sousti peal ehk pühapäeva-sportlasel on raskusi). Eelnev kõik baseerub populaarsetel tõekspidamistel ja/või on isiklik kogemus, milles mul ole siiani olnud põhjust kahelda. Parim soovitus minult sinule on lugeda teemakohaseid raamatuid, vähemalt ingliskeeles on neid torrentites jne. küllaldaselt, ka youtubes on erinevat materjali ntx. lapselikum/mängivam/naljatlevam lähenemine, kuid ka palju materjali sisaldav http://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness , natuke teaduslikum lähenemine http://www.youtube.com/user/JDCav24, lihtsalt motiveeriv http://www.youtube.com/user/QuestProductionsLLC , Toit, trenn jne. kõike http://www.youtube.com/user/ProzisNutrition ja seal figureeriva Rob Richesi eraldi leht http://www.youtube.com/user/RJRICHES Vince Delmonte pole just vast kõige autoriteersem tegelane, aga tema raamat "No nonsense muscle building", mida leidub ka torrentites on täitsa väärt lugemine ja annab hea ülevaate, pluss siin samas foorumis oli link Otsuse?(ei pööra kunagi pealkirjadele ja autoritele piisavat tähelepanu) teos pdf-s olemas tasuta.
  8. Bikini fitness on spordi nime saamiseks liialt loodud geenidele, võltsripsmetele,- küüntele, - rindadele jne. jne. Spordi põhimõte on ikkagi eri indiviidide võrdlemine mingis kindlas füüsilist võimekust näitavas oskuses, vastasel juhul võiks istumises ka spordivõistlusi korraldada. Bikini fitnessi parimate puhul on ikkagi tegemist heade geenidega (nii näo kui keha poolest ) naistega, keda on tugevalt meigitud ja soengud sätitud jms. moel modifitseeritud ning erinevalt korvpallist, kus 160 cm mehel on ka võimalik tipptasemel mängida, ei ole bikinis võimalik puhtalt raske tööga tippu jõuda. Tõsi ka inetust pardipojast võidakse ilulõikustega bikini staar teha, aga mis on sellel pistmist spordiga? Vajaminevateks oskusteks on kõndimine ja naeratamine. Inimeste spordi juurde toomise võttena on tegemist suurepärase alaga, kuid seoses kulturismiga võiks bikinifitnessistid siiski täita tantsutüdrukute rolli nagu korvpalli, võrkpalli jne. mängude vaheaegadel või tõesti toimuda aeroobikakuninganna vms. ürituse raames või kõrvalalana. Inetu naisterahvad ei võida mingi nipiga bikinivõistlust ja ilu võrdlemiseks on juba ammu loodud missivõistlused, kus on ka olemas bikiinivoor, aga isegi sinna on lisatud veel voorusid, sest muidu ei anna see iludusvõistluse mõõtu välja, seega ainuke võimalus, kuidas bikini fitness annaks spordi mõõdu välja, oleks lisada spordivoor ja miks ei võiks olla see midagi rammumehelikku, see oleks pealtvaatajatemagnet, kui bikinitibid pandaks raskeid kohvreid kandma või autot tõmbama( siin mõtlen ilmselgelt jõukohaseid alasid/raskuseid loomulikult). Viimasele punktile rõhu lisamiseks ütlen täiesti ausalt, et spetsiaalselt Tallinna kulturismi võistlusi/bikini võistlusi vaatama ma ei lähe , aga bikinitibide rammumehe võistlust vaatamas oleksin 20+ eurise piletihinna korralgi.
  9. :S Poleks pidanud enda esialgset arvamust muutma, mõtlesin, et muutsin teistpidi 5->4
  10. ennustus läks täppi Egle 4.s,loodetavasti Oleg 1. ja kõik täppis.
  11. Oleg 1st Egle 5th Vitalya 16th
  12. Vend Vähk Peab liikuma!

    Kui saksa keelt ei oska, siis pole, jah, kõige lihtsam aru saada, et tegu on Eesti hümniga.
  13. Vedel Stevia

    Kui leiad/leidsid mingi koha veel, siis anna siia ka teada palun, mõtlesin isegi lähipäevil otsima hakata, kust seda saada on.
  14. Olegi piltide tagataustal võib täheldada, et iga hetkega tuli naissoost pealtvaatajaid juurde, hea, et ta pikemat trenni ei teinud, muidu poleks toidulisagi poest saanud osta, sest kõik müüjad Olegi (kava) vaatamas:D
  15. Tehke mõne 10-võistlejaga, neil on alast tulenevalt ka treening väga mitmekülgne ja suurt lihasfunktsionaalsust vajav, ei ole täpselt kursis aga vaevalt, et neil üle paari isolatsiooniharjutuse kavas on, nii et peaks küll olema põnevat materjali, mida vaadata nii uute harjutuste kui ka uute lähenemiste poolest trennile kui harjutustele.
  16. See hark-kükk on mul aastaga 3 paari trennipükse maksma läinud nii et, kes varem teinud pole seda, võtke varupaar trennipükse kaasa. Pükstel jalgevahed nii puruks tõmmanud, et vähe pole, seejuures 2-l paaril mitte õmbluse vaid riide
  17. Sa teed küll skullcrusherit põrkega vist, kui hetkekski seda tõe pähe võtsid, mitte huumorina nagu see oli
  18. Tõsi ta on, et hautamine muudaks inimesi väiksemaks, aga kas tõesti paremat viisi pole siis ruumipuuduse lahendamiseks, kui päris inimeste hautamine?
  19. Nendel, kes ei võistle on loomulikult savi. Võistle paar korda keemiku vastu, anna endast kõik ja siis kaota ntx keemikule, vaata mis juttu siis ajad.
  20. Pullid pildid netist

    Sama siin, mul hakkas ka suu vett jooksma, selel protein bari pealt litiks ikka nii mõnegi rekordi trennis:P
  21. Küsimus ühe lehe kohta

    Kalorite jaoks süsikaid vaja ikka, kulutamiseks, nagu trennipäeval, vabal päeval jah vaja pole.
×