Jump to content

miri

Kasutajad
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by miri

  1. Vale tehnika ja suur tuhara lihas

    Ei räägi seal t-nationi artiklis keegi sõnagi säärtest..
  2. suvised hinnad

    http://www.audentesfitness.ee/suvepass-3/
  3. Ma hea meelega võtaks endale
  4. Mina näen sinu viimasest lõigust, et motivatsiooni peaks sul justkui jaguma. Tundub, et oled probleemi enda jaoks lahti mõelnud ja loetled asju, mida soovid saavutada. Sa lähened asjale, nagu kuuluksid sina mingisugusesse out-groupi ja kõik need inimesed siin foorumis, kes on "teile eeskujuks", kuuluvad in-groupi ja ei murdu mitte kunagi ja on üldiselt suht pühakud. Väikese saladusena võin öelda, et ükski kaalulangetus ei ole lineaarne, mitte kellegi keha ei tee alati täpselt seda, mida tahaks, mitte kellegi päevad ei ole ühesuguselt ideaalsed. Senikaua kui sul see kujund peas on, kaob iga väiksemagi tagasilöögi puhul su motivatsioon. See toob mind järgmise punkti juurde, milleks on üldse motivatsioonile panustamine. Motivatsioon seob kogu teekonna (olgu selleks siis kaalu langetamine, vormi parandamine, tervislikum eluviis, olümpiale jõudmine vms) liigselt emotsioonidega. See paneb sind ootama õiget tuju või meeleolu, kuna aga need kõiguvad ja vahelduvad, siis ei suuda sa tõenäoliselt jätkusuutlikult oma teekonnal olla. Motivatsioon on see, mis paneb sind öösel kell kaks suure tuhinaga treeningplaani koostama, aga distsipliin on see, mis sind reaalselt järgmisel hommikul ka spordiklubi uksest sisse astuma paneb. Ilma motivatsioonita oma elus muutusi teha on ka üpris ulmeline, aga motivatsioonil on väga lühike eluiga ja see vajab pidevalt uuendamist. Tööta distsipliini kallal. Noriks veel selle lause üle ka, kus üled, et neli päeva oled korralik ja siis lendab kõik vastu taevast. Misasi sul täpsemalt seal vastu taevast lendab? Nelja päevaga ei teki ükski harjumus või suurem muutus, millel reaalselt oleks vastu taevast lennata. See on jällegi sinu enda poolt super-emotsionaalseks mõeldud. No okei, viiendal päeval läksid ja lükkasid burgerit ja pitsat kahe suupoolega sisse ja spordiklubist jalutasid uhkelt mööda. Mida see muudab nüüd siis? Kuuendal päeval ärkad üles, ei hakka üle mõtlema, lähed teed jälle trenni ja sööd normaalselt edasi. Kindlasti on siin foorumis palju inimesi, kes ei nõustu minu mõtetega, aga ma räägin oma hiljutise kogemuse ja veidi ka õpingute põhjal.
  5. Merlini -40kg.

    See neiu leidis omale sobiva tugisüsteemi fb's ühest tuntud toitumisgrupist ja hetkel tundub tal positiivselt minevat
  6. Merlini -40kg.

    Sinu blogist loeb välja, et kõnnid kiirusega 5,4 km/h, mida ei saa küll kiirkõnniks lugeda. Nagu eelnevalt öeldi, siis kiirus peaks olema 7-9 km/h. Samuti tekkis mul küsimusi selle koha pealt, et mis hea pärast sa selle eesmärgi nüüd võtsid, et 8. aprilliks lausa 4 kilo tahad langetada?? Võiks ikka mõistusega läheneda asjale.
  7. Liigsed kilod

    "enda arust korralikult" ja "portsud ei ole suured" ei ole kahjuks menüü hindamiseks väga objektiivsed näitajad. Pane mõne päeva kohta kirja kõik, mis suust sisse läheb (kas siia foorumisse või enda jaoks kuskile) ja siis saavad inimesed asjalikke soovitusi anda Lisaks on see foorum täis sadu samasuguseid teemasid ja lahendusi. Edu!
  8. Kas tegemist on mõne keskkooli uurimistöö küsimustikuga? Küsitluse ankeedis võiks ära mainida, et kes koostaja on ja mis eesmärgiga andmeid kogutakse
  9. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Hea 10 minutit naeru, tänan Härra oleks justkui legendaarne telegram.ee inimkujul! Samas oleks huvitav ka kunagi seda loengut täies pikkuses kuulata, sest pealkiri on huvitav.
×