Jump to content

Infinity

Kasutajad
  • Content count

    142
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Infinity

  1. rebestus vms?

    Kunagi sügisel, või isegi varem, hakkasin tundma kubemest vasakul puusast all pool natuke jalal sellist valu. Tekib siis kui sprindin kogu jõuga ning siis kui teen esimest seeriat kõhulihaseid. Ka jalga üles tõstes tunnen seda valu. Peale Jalgpalli trenni päris korralikult tunda seda. Käisin perearsti juures kah, see ei osanud midagi teha.. Tahaks abi, et mis see võiks olla ja kuidas ravida, ku keegi teab.
  2. rebestus vms?

    Nii asi pole ikka paranenud, vahepeal oleks nagu ära kadunud kuid siis trennis tekkis uuesti valu sisse ja täna peale trenni oli ikka päris kõva valu..
  3. Proteiin + süsikad

    Mõtlesin osta kas hera80 või fit whey peale trenni joogiks ning tahaks teada missuguseid süsikaid sinna lisada? Olen kuulnud midagi viinamarjasuhkrust? Mis asi see on ja kust osta saaks?
  4. Liiga kiire kaalu tõus?

    VÕtsin pärs palju juurde 13kg
  5. Liiga kiire kaalu tõus?

    Trenni teen 6x nädalas, 2x jõusaaali, aeroobset päris palju
  6. Liiga kiire kaalu tõus?

    182 kui kasvanud pole
  7. Liiga kiire kaalu tõus?

    Tahtsin masssi saada, aga parandan ennast, et juurde võtma hakkasin septemrist alates. Vahel tunnen nagu, et raske oleks hingata, aga see vb sellest, et talv ja nina kinni suht. Muudan esimese posti kah ära
  8. Randmed

    Kas on soovitav teha randmekõverdusi kangiga iga nädal? Harjutus ise käib nii, et seisad ja kang on käes ning kõverdad peopesi enda poole.
  9. Proteiin + süsikad

    Aga kust kohast seda otsida võiks poes?
  10. Põlvesidemed, põlvetoed, soojendussukad

    Kust saaks osta neid põlvesukki ja kas neid hoiad terve treeningu peal?
  11. Jalapress ühe jalaga?

    Et sügisest saati olen teinud jalapressi ühe jalaga, tunnetab paremini vms.. kas oleks mõtekas teha mõlema jalaga korraga kuna ühe jalaga tehes võib põlved *** keerata?
  12. Fit Mass

    küsiks siis ühe teemavälise küsimuse: kas fit massi sisaldab piisavalt süsikaid ,et peale trenni seda juua (100g)?. Et kas sellest 100g pulbrist piisaks peale trenni võtta?
  13. Kaalust alla

    Kuluta rohkem, kui sööd.
  14. rebestus vms?

    Ükskord tuli u nädalane paus sisse, siis kadus ka valu, kuid trenni minnes tekkis uuesti. Rsk kahjuks ei saa küll praegu kuskilt trennist puhkust võtta.
  15. "Kaalust alla" TV3- st

    Kas seda telekast ei korda? Vaatasin ja otsisin, aga ei leidnud saatekavast.
  16. Jalapress ühe jalaga?

    Kas see toimib ka? Kuskilt kõrvu jäänd, et teed umbes kuu ühtesid ja samu harjutusi ja siis vahetad? Parandage kui eksin.
  17. Jalapress ühe jalaga?

    Teen nüüd siis kahe jalga pressi, ja üks teemaväline küsimus: kui ma nt teen triitsepsile prantsuse surumist, siis kui kaua võiks teha et harjutust vahetad? kuu ?
  18. liiga raske trenn?

    Peale trenni, hakkan juba kapivõtit ära viima järsku ei näe enam korralikult ning silmade ees nagu midagi virvendaks. Jõudsin siis koju ja see läks enamvähem üle kuid siiski midagi nagu oleks ikka ja pea hakkas valutama. Kas see võib olla tingitud liiga raskest trennist?
  19. liiga raske trenn?

    Söön 2 muna, 3 võileiba ja putru. VÕibolla tõesti energiapuudus, kuna enne trenni lasin kodujuustu 200g sisse, mida on vähe. vett jõin trennis u. 1l.
  20. Rinnalt surumine.

    kas on mingit surumiskava, mis on 2x nädalas?
  21. Peale trenni protekas?

    tere hakkan siis uuesti trenni tegema ja mis proteiini oskate soovitada, mis taastab ära korralikult ja kasvatab lihast? pikkus 182, kaal 65(suvega langes u 5kg.) eesmärk oleks suuremaks muutuda ja natuke lihast koguda. treenind olen u 9kuud varem.
  22. Peale trenni protekas?

    Söön igapäev kohupiima 200-250g oleneb missugune juhtub, et see peaks kah kaseiin olema(?). oskad mingit vadakut ja süsikaid soovitada ka?
  23. Peale trenni protekas?

    Mis koht see reflex on? saab siit odavamalt kah? okei, aga kumba soovitaksite? kas proteiini (hera80) + banaan (palju üks banaan süsikaid sisaldab?) või massilisaja (mass2)?
  24. Peale trenni protekas?

    okei, aga kui ma ostaks mass2 ja kasutaks seda peale igat trenni, siis see saab umbes kaheksa trenniga otsa? iga kord 100g?
  25. Peale trenni protekas?

    kas hera80le peaks lisama süsikaid juurde või võib seda võtta nö puhtalt?
×