Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/06/2012 in all areas

  1. 2 points
    Parimad palad mida oled Spartas näinud: 1. Suhteliselt harju keskmise väljanägemisega noormees (polnud õlga, rinda, käsi...) seisab riietusruumis peegli ees ja sätib juuksed turri vee ja vahaga. Mõtlen endamisi et nojah, trenn tehtud ja nüüd linnapeale laiama. Minu üllatuseks, kui tukk valmis sai siis haarati pingilt iPod, veepudel ja suunduti reipa sammuga saali poole Kuna endalgi alles trenn algas siis jälgisin sportlikust huvist noorsandi tegemisi...50% tüdrukute vahtimist, 30% "puhkamist", 20% reaalset trenni. 2. Uues osas kus rinnapingid on, oli ühel pingil noormees...noo selline 60-65kg kehaehitusega noorhärra. Raskused oli 10kg kettad ja nii ta seal vaikselt tegi ~10 lüket ja siis tuli puhkus raamatu seltsis...JAH, sa ei lugenud valesti. Poisil oli kaasas reaalne romaan (kaasi kahjuks ei näinud, et teost tuvastada) kuid kabariitide järgi võis teos olla selline 400+ lk-d 10 tõmmet + 2-3lk romaani. No andke palun andeks, kuid jõusaal pole raamatukogu! Need on kaks kõige eredamalt meelde jäänud olukorda Spartas käimise ajast (kevadest tänaseni)... ermicas
  2. 1 point
    Nii, tänane trenn: http://www.trennihunt.ee/workout/41662 . Nagu näha, siis viimane kükiseeria oli 150kg ja kordusi 8, seekord siis sidemeteta . Meenutusi aastast 2006, see oli vist talv, sama aasta suvel olin 30kg pekki alla võtnud, enne seda olin üks väga paks poiss
  3. 1 point
    Kui Athleticus on nii vägevad mehed, siis peaks Kirp ka kergema ala valima...näiteks meeste bikiini fitness
  4. 1 point
    Tere Laukus.Põhiliselt olen minagi kodus trenni teinud kulutuste kokkuhoiu pärast.Enamus invertar on oma tehtud.Viimati valmistasin jalanõud,mille külge on võimalik hantlid kinnitada.Sedasi saan ma väga erinevaid harjutusi jalgadele teha.Lisaks veel puusadele,seljale ja kõhulihastele.Soovitan soetada sangpomme mitmes kaalus.Põhilised asjad on eespool juba pakutud.Soovitan soetada väga kasulikku raamatut "Üldtreeningu anatoomia"
  5. -1 points
    Ei ega ei olegi. Ma niisama arutlen. Parem panen vaikselt kodus või mõne sõbra juures väikse veini sisse.
  6. -1 points
    Tagasi uudise / artikli juurde Kui mõni neist momentidest kehtib ka sinu puhul, võib ka sind ametlikult jõusaali tolaks või idioodiks pidada. Niisiis oled sa ametlik jõusaali tola: 1. Kui sinu nädala treeningjaotus näeb välja nagu alljärgnevalt toodud jaotus või ligilähedanegi sellele: Esm: Rind, biitseps. Teisip: Rind, biitseps. Kolmap: Rind, biitseps. Neljap: Rind, biitseps. Reede: Rind, biitseps. Laup: Rind, biitseps. Pühap: Puhkus 2. Kui sa surud vertikaalsel rinna surumispingil 135 kg ühe korra ja arvad, et see on suurem vägitegu ja muljetavaldavam, kui tavalise ka...
This leaderboard is set to Tallinn/GMT+03:00
×