Jump to content
Kuup

Palju võtsite juurde esimese 3 aastaga.

Recommended Posts

Niih kallid trennikaaslased. Mis vanusest alustasite treeninguid ja palju võtsite juurde esimese 3 aastaga.

Veel võite rääkida, palju võtsite siis juurde, kui panite omal toitumise, puhkuse ja treeningu paika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Ei ole veel 3 aastat täis, kohe mitu korda vähem, söömine oli mul enne juba enam-vähem korralik, aga mingi 2 kuud enne treeninguid hakkasin päris korralikult toituma. Päris algul tegin niisama u. 2 nädalat ja siis võtsin siit samalt saidilt algajate kava, ning tegin selle järgi. Kunagi 2 kuud hiljem läks trenn liiga pikaks kuna tegin ühes ternnis kogu keha ja jagasin trenni 2.päevale ,et 1.päeval ülakeha ja 2.kehal alakeha. tegin veel natuke nii ja ikka oli trenn ikka liiga pikk. Siis võtsin siit 3 jaotatud kava, ning kohandasin endale ja selle järgi ma nüüd treeningi. Muidu kõik selline hakkas huvituma juba eelmine aasta aga uuel aastal võtsin ennast kätte ja hakkasin trenni tegama. Ma olen umbes 4,5 kuuga peaagegu 6 kg juurde võtnud, aga tahaks veel vähemalt sama palju juurde saada!

ja oleks peaaegu unustanud, alustasin treeninguid u. nädal peale seda kui sain 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tublid! Aga tahaksin täpsustada natuke ennast. Nimelt palju te puhast lihasmassi juurde võtsite. See pekikamakas ei loe, seda saab ka niisama juurde kui vaja. Ehk siis kuda rasva% ka muutus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tublid! Aga tahaksin täpsustada natuke ennast. Nimelt palju te puhast lihasmassi juurde võtsite. See pekikamakas ei loe, seda saab ka niisama juurde kui vaja. Ehk siis kuda rasva% ka muutus.

Hmm alustasin siis 16 aastaselt ja hetkel ka 16 vahepeal kaalusin veel rohkem aga nüüd olen suveks ennast kuivemaks ajanud ja mingi 1-2 kilo kuskil langeb veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

64.5kg olin ja nüüd olen 72/4 vahemikus. Rasvaprotsent 9,8ülakehas ja jalgades 13,midagi . Vorum on aga väga oluliselt paranenud. Varem olin lihtsalt kriips, nüüd juba hakkab looma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16-17 aastaselet alustades olin nagu anorexik 80 kg ringi peenike poiss. kolme aastaga 30 kilo juurde umbes.

aga muidu üldse maximaalselt 50 kg juurde.

alla ka võetud vajadusel 25 kg kolme kuuga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõsisemalt alustasin (jälle :unsure: ) 27 aastaselt (1a11k tagasi). Selle aja jooksul on kokku olnud umbes 2,5kuud pausi. Alustades 74kg, praegu 90kg. Rasva % on kõlkunud kevadel 13-16 vahel (võiks olla vähem).

Eesmärk on kahe järgmise aastaga veel 10-15kg massi lisada sama (või väiksema) rasva%'ga

Edited by olli

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen 17, see suvi saab 2 aastat trennis käidud, alustasin trenniga 14 lõpu poole ja 15 algus enam vähem, kaalu oli siis 65-70kg ringis alustades, nüüd kaalun 90kg ringis

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuradi raskeks ajate end ikka :unsure: aga nojah .. kellel see otseselt eesmärgiks .. mina näiteks üle 75 ei taha lasta...

misasja?? ma kaalusin viimati niipalju 15 aastaselt ja olin nagu kondine anoreksik siis enne jõutreeninguid.

kas oled 160 pikk või vähem veel?

misasja?? ma kaalusin viimati niipalju 15 aastaselt ja olin nagu kondine anoreksik siis enne jõutreeninguid.

kas oled 160 pikk või vähem veel?

ma praegu 180 cm pikkuse juures nii vähe kaaluks siis kukuks kokku ja nõrkeks ära ilmselt, 85 kaaluks siis oleks juba anorektiline välimus

Edited by Andreaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
misasja?? ma kaalusin viimati niipalju 15 aastaselt ja olin nagu kondine anoreksik siis enne jõutreeninguid.

kas oled 160 pikk või vähem veel?

Omastarust väga anoreksik ei ole. 178 pikk. Aga noh .. eesmärk ei olegi end väga suureks ajada (vabandused - vabandused ) :unsure: Huvitav, mul on sõber, kes on minust küll tiba lühem,aga kaalub 63midagi ja on konkreetselt lihas. Jõudu on ka oma kaalu kohta märkimisväärselt palju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tublid! Aga tahaksin täpsustada natuke ennast. Nimelt palju te puhast lihasmassi juurde võtsite. See pekikamakas ei loe, seda saab ka niisama juurde kui vaja. Ehk siis kuda rasva% ka muutus.

Kui mina hakkasin trenni tegema hakkas mul rasvaprotsent isegi langema, vaikselt hakkas 6-packi ülemine osa paistma, aga nüüd olen ma juba massi teinud tükk aega ja ainul ülemised 2 ja osaliseliselt keskmised tulevad pingutades välja. Ma teen massi umbes talveni ja siis hakkan reljeefsust taga ajama, sest hetkel ei ole sellel erilist mõtet :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste puhul tundub paika pidavat, et normaalne kehakaal on pikkus sentimeetrites miinus 100 (ehk 180cm pikkuse juures nt 80kg). Siis ei peaks ei kilu ega pehme olema.

Edited by AA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meeste puhul tundub paika pidavat, et normaalne kehakaal on pikkus sentimeetrites miinus 100 (ehk 180cm pikkuse juures nt 80kg). Siis ei peaks ei kilu ega pehme olema.

Seda sai kunagi ühes teises teemas ka arutatud... minu arvates kui sa oled pikkus miinus 100, siis oled silmatorkamatu (harju keskmine). Jõusaalis rassijad võiks vähemalt sportlikud välja näha :unsure: Ehk pikkus miinus 75 :huh:

Edited by olli

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuradi raskeks ajate end ikka :unsure: aga nojah .. kellel see otseselt eesmärgiks .. mina näiteks üle 75 ei taha lasta...

Tahad elu lõpuni koolipoisiks jääda? :huh: Mis siis on eesmärgiks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... mingi 1,5 aastat trenni teinud ja umbes 10kg juurde võtnud, kusjuures ma ütleks, et lihas kõik. Rasvaprotsent oli 11 viimati mõõtes mingi aparaadiga, aga ma ei tea kui usutav see on, ise mõtlesin, et veel väiksem, sest mul lihased väga hästi näha ja aastaringselt olen ikka suhteliselt kuiv. Igal juhul 180cm ja kaal 71-75 vahel. Mul selline imelik ainevahetus, et kaal kõigub suurel määrel ja 3kg päevas kaalumuutust on täiesti tavaline.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahad elu lõpuni koolipoisiks jääda? :huh: Mis siis on eesmärgiks?

No, see on hea küsimus, üldiselt nagu sportlik vorm. Aga kui üle läheb, siis ei kobise, oleneb tegelikult kuidas ma ise end tunnen ja kuidas peeglist paistab. Praegu olen aasta algusest kuni siiamaani oma 3-5kilo juurde võtnud ja paistab, et vähemalt mitte pekki. Seega kui see kaalutõus sama valutult edasi jätkub ega ma siis askeetlusega ka tegelema ei hakka. Üldiselt mul vist isa poolt ei ole geneetiliselt väga soodustatud igasugune massi kogumine ja kõik on küllaltki vaevaliselt tulnud eks selle pärast ole ka need viinamarjad hapud - muidu tahaks ikka suuremaks. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seda sai kunagi ühes teises teemas ka arutatud... minu arvates kui sa oled pikkus miinus 100, siis oled silmatorkamatu (harju keskmine). Jõusaalis rassijad võiks vähemalt sportlikud välja näha :D Ehk pikkus miinus 75 :D

Ah unusta ära silmatorkamatu... :huh:

Kui 180 cm mees kaalub 80 kg ja sellest enamus on lihasmass (rasva % 6-8), siis paistab ta ikka väga hästi silma. Vaata isegi nt kulturismis -80 võistlevaid või kalssikalise kulturismi võistlejaid.

Aga kui mees kaalub 80 kg ja rasva % on 15% ja üles, siis muidugi silma ei paista....selliseid on terve ilm täis.

Tundub et sinu sprtlikkus = juba rämeda bõkiga :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ah unusta ära silmatorkamatu... :huh:

Kui 180 cm mees kaalub 80 kg ja sellest enamus on lihasmass (rasva % 6-8), siis paistab ta ikka väga hästi silma. Vaata isegi nt kulturismis -80 võistlevaid või kalssikalise kulturismi võistlejaid.

Aga kui mees kaalub 80 kg ja rasva % on 15% ja üles, siis muidugi silma ei paista....selliseid on terve ilm täis.

Tundub et sinu sprtlikkus = juba rämeda bõkiga :unsure:

Seda nigu minagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustasin aasta tagasi kaaludes 105kg..talvel kaalusin 112kg, hetkel 106kg:) pikkust 191,5cm!

aga tähtis on see et välimus on tublisti muutund :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×